Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag
Het ligt eraan.
Als het om opbouwende 'kritiek' gaat,is het toch prima?
Dan kan je hier een beetje brainstormen,pm'en doen mensen niet gauw.
Voor een 1e keer was het al top geregeld en georganiseerd,maar input is altijd goed.
Net als het idee van Ironmind om een voorstelronde te doen incl forumnaam zodat iedereen weet wie wie is,vind ik een goede suggestie.
Maarten had gevraagd het via pm te doen.
daarnaast zijn er hier een paar aadgieren die bij elk beetje commentaar er direct opduiken en ik persoonlijk zou dat zonde vinden van de leuke meet die we hebben gehad
Hij vroeg aan het eind dat inderdaad om even via pm te doen, is voor hem zelf denk ik ook het fijnst/meest overzichtelijk.
Zal een deze dagen ook eens wat sturen met vooral de goede punten, want die mogen ook benadrukt worden zodat deze doorgezet/nog beter kunnen worden
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
daarnaast zijn er hier een paar aadgieren die bij elk beetje commentaar er direct opduiken en ik persoonlijk zou dat zonde vinden van de leuke meet die we hebben gehad
Dan zou ik hier gewoon meer zetten hoe leuk ik het vond, en input via Pm
Inderdaad geen kritiek uiten op de grote leider in het openbaar.
Inderdaad geen kritiek uiten op de grote leider in het openbaar.
Gr. Kim Jong-Un
Zulke kneu...mensen bedoelen ze dus..
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Maarten heeft gewoon gevraagd om hem zaken via PM te sturen, als je een keer zou komen dan had je dat ook gehoord....
Ik ben het op een genuanceerdere wijze met Gus eens.
Dit is een open discussieboard waar we geen sponsoren hebben en dat gaat al 12 jaar super.
Het creeeren van een gesloten subcultuur binnen bn staat mij erg tegen, als dit zo blijft dan moet imo de reclame voor de seminair voortaan in de supps/bedrijvensectie(waar iedereen zijn mening mag geven).
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment