Racisme --> Zielige figuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Racisme --> Zielige figuren

Russissche Racisten | MediaBom

Ik hoop dat ze één van de dagen is de verkeerde tegenkomen.

jah had em al een x gezien, gewoon een vuurwapen dragen als je in rusland woont lijkt me het slimst..
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

ik vind het alleen zo jammer dat ze alleen maar met meer tegen minder durven en alleen maar onverwachts aanvallen

als je een echte vent bent ga je gewoon 1 op 1 en face to face
      Who's the Chef

Comment

Damn ik ga hier maar geen diepe mening over droppen, het is wel echt erg in ieder geval ja nep gabbers, het ergste is dat deze luistjes juist onschuldige 'zwarte' zijn zo te zien als je dan zo'n nazi ben ga dan tekeer tegen een kerel waarvan je weet dat hij jat, van de uitkering leefd etc.. en dan hebben ze nog niet het recht natuurlijk.
        Last edited by hardcoremenneke; 22-01-2007, 14:45.
        on the road to get huge

Comment

Over zielig gesproken, ik heb hem niet helemaal afgekeken want ik kon het niet aanzien. Maar wat me wel opviel is dat ze met minstens 3 tegen 1 doen, en bijna altijd van de rug aanvallen. Ik hoop zo erg dat ze een keer flink tegen de verkeerde aanlopen en gewoon flink de grond ingeslagen worden want ik vind hun echt triest.

Comment

Originally posted by UpRising View Post
            O Ik hoop zo erg dat ze een keer flink tegen de verkeerde aanlopen en gewoon flink de grond ingeslagen worden want ik vind hun echt triest.
            Op dezelfde site staat een filmpje waarin je wens in vervulling gaat

Russian skinheads VS Skaters | MediaBom
            "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Jammer dat dit minder uitgebreid is, fucking kutmongolen, hier kan ik echt niet tegen, en mensen die van een uitkering leven verdienen zoiets ook echt niet hcmennekke.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

idd dat is nog een eens goed filmpje trieste lui en dan laten ze opeens 1 van hun leden in de steek? wees dan ook een man en ga die ene ff helpen stakkers
                kheb het over dat 2e filmpje

Comment

Vind het zeer triest, meerdere tegen 1.

Vecht dan gewoon 1 op 1. En als iemand gewoon hulpeloos op de grond ligt stop dan. Zeer zwak om dan nog door te gaan, bah.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Die mensen doen niet eens iets. Ik vind dat je mensen niet mag beoordelen op nationaliteit, en blanke mensen die jatten zijn net zo slechts als zwarte mensen die jatten.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                      Jammer dat dit minder uitgebreid is, fucking kutmongolen, hier kan ik echt niet tegen, en mensen die van een uitkering leven verdienen zoiets ook echt niet hcmennekke.
                      Helemaal mee eens hoor. Niemand verdient et, zelfs niet als ze vuurwerk naar je hond gooien
                      on the road to get huge

Comment

dus er komt toch nog wat zinnig uit david hehehe,
                        lekker voor die fucking russen, zogenaamd nationaliste nergens bang voor...
                        als je nergens bang voor bent wees dan ook zo mans om stil te blijven staan en niet weg te rennen, ik wou dat ik ze kon slaan
                        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                          dus er komt toch nog wat zinnig uit david hehehe,
                          Beargumenteer je stelling.

Comment

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA SERIEUS, VAN DAT EERSTE FILMPJE WORD IK ZO KWAAD JONGE.....

En van die 2e echt zooo fuckin blij LEKKER VOOR ZE beter lagen ze allemaal zo kapot op de grond zwakke racisten.

Go skaters

Comment

Wat hier kan ik echt kwaad om worden!!!!! Met z'n alle op 1 man, sukkels!!! Die gasten moeten zelf eens een keer vette klappen krijgen. In plaats van met z'n alle op 1 man en dan ook nog eens in de rug aanvallen..

GRtz.
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X