Sterke vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Daarom zeg ik altijd al dat smaak iets persoonlijks is. Begrijp me niet verkeerd, Debbie Keskin verdiend alle lof voor de ballen die ze toont. Ze traint keihard en is gedisciplineerd! Verder is het echt wel een mooie vrouw hoor. Maar ik persoonlijk hou niet zo van vrouwen die zo droog staan.

Dat weet ik man.....jij kan er ook aardig over doorzagen, moet er wel om lachen
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Dat weet ik man.....jij kan er ook aardig over doorzagen, moet er wel om lachen
      Ja je hebt volkomen gelijk. Maar ik walg nu eenmaal van uitpuilende en doorschijnende botten. Kan er niks aan doen
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Ik ben ook meer van de natte dames hoor
        Dat had ik ook in de gedachten toen ik las wat DSO zei. haha xD

Comment

Man ik zie haar ribbenkast!
          No shit, Sherlock.
          Sinds wanneer is dat een graadmeter?

Dus ieder wijf waarbij je haar ribbenkast en ruggegraat NIET ziet is een dikzak naar jouw mening?
          Knap staaltje leeswerk DSO, maar dat staat er echt niet.

Nou als schoonheid bepaald wordt door de mate waarin de ribben en knekels te zien zijn ren ik naar Mac Donalds!
          Volgens mij hou jij wel van een lekkere vette hap op de bank, ouwe excuus-powerlifter
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post

Volgens mij hou jij wel van een lekkere vette hap op de bank, ouwe excuus-powerlifter
            Ik hou niet echt van junkfood. Teveel zout naar mijn mening. Ik hou wel van eten in het algemeen. Daarom is bodybuilding niet aan mij besteed want ik kan de discipline niet opbrengen om alles af te wegen en uit te rekenen. Ik heb er gewoon geen zin in. Ik ben wel 100% voor gezonde voeding en meer proteine. Daarom heb ik vorig jaar alles nog eens goed overdacht en besloten puur voor kracht en massa te gaan ipv droger worden. Zolang mijn BF op aanvaardbare percentages blijft hangen (tussen de 15 en 18%) ben ik al tevreden. Ik heb qua doelstellingen meer met Fallus gemeen dan met de meeste andere leden hier.
            Maar om je vraag helemaal te beantwoorden: Ik zal niet zo snel nee zeggen tegen een broodje hamburger als jij.

Comment

• Hmm. Ik zie wat gaten in je verhaal.

?
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hmm. Ik zie wat gaten in je verhaal.

?
                Hahahaha als je me echt zou kennen zou je niet zo'n foto posten! Maar dat geeft niks. het doet me toch niks

Comment

• laat je niet gek maken door die aspartaamvreter van een osterich, TSO

Comment

• Originally posted by TurkiBoy View Post
                    laat je niet gek maken door die aspartaamvreter van een osterich, TSO
                    Ik weet dat osterich gewoon een evil SOB is turkiboy
                    And I don't give a fuck.

Comment

Hahahaha als je me echt zou kennen zou je niet zo'n foto posten! Maar dat geeft niks. het doet me toch niks
                      Ik ken je beter dan je denkt, M. Ouwe orderpicker.

Comment

• Originally posted by TurkiBoy View Post
                        laat je niet gek maken door die aspartaamvreter van een osterich, TSO
                        Moet jij je niet al voorbereiden op een aspartaamvrij suikerfeest ofzo? 10 september?
                        Ga es weg.

Comment

Ik ken je beter dan je denkt, M. Ouwe orderpicker.
                          Waar zou dat dan van zijn?
                          Nee wacht ik wil het eigenlijk helemaal niet weten want het boeit me niet...

Comment

• YouTube - Electric Six - Gay bar ''Uncensored'' Hi Res

Punt blijft: jij houdt of van vieze dikke vrouwen of van vieze dikke mannen of van droge sterke mannen.

Comment

YouTube - Electric Six - Gay bar ''Uncensored'' Hi Res

Punt blijft: jij houdt of van vieze dikke vrouwen of van vieze dikke mannen of van droge sterke mannen.
                              Denk niet wit..denk niet zwart...denk niet zwart/wit

Comment

• Je houdt van dikke licht getinte mannen en vrouwen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X