Het Grote Metal Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gozer wie noem jij te zwak en verwijfd? Luister namelijk ook soms trance. Ik zou het geweldig vinden als jij mij op me bek zou slaan want ja ik ben zwak... echter beloof ik je dat je die klap 10 keer zo hard terug krijgt.

Ergens ben ik het wel met je eens, die (sommige domme allochtonen en vaak ook nederlanders die hun na doen) wijde kleren dikke jas en idd een ecto die zich daarin verschuilt. Hufters... Dat zijn dus de zogenaamde gangsters, ben ik vroeger veel mee omgegaan ik weet waar ik het over heb. Geloof me, ik hoop dat elk van zulke eikels een keer hard op z'n bek word geslagen of gewoon voor jaren vast blijft zitten!
    Last edited by Nex-; 10-09-2008, 16:41.

Comment

Blijft bullshit gozer. Kom nog wel eens in een café waar allemaal metalheads zitten, en je hebt er eigenlijk maar twee types: spaak of vetzak, en zo'n 80% neigt toch veel meer naar spaak. Die kunnen wel wat doen ja... *Kuch, hoest, reutel*.
      Op school ook: de mensen met een chronisch aandachttekort gingen lekker bij de metalheads, emo's en goths staan. Was er niet een bij die dan ook maar een beetje intimiderend was. Dat was echt de firma botje incorporated.

En zeker van zichzelf? Als je drang zo groot is dat je bij een groep moet horen, en je je daarom ook maar exact hetzelfde gaat kleden als al die mensen ben je per definitie niet echt zeker van jezelf.

Overal heb je wel groepen, en mensen die zo onzeker over zichzelf zijn dat ze een groep nodig hebben, maar daar vallen ook de metalheads onder.
      Get real gozer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        En zeker van zichzelf? Als je drang zo groot is dat je bij een groep moet horen, en je je daarom ook maar exact hetzelfde gaat kleden als al die mensen ben je per definitie niet echt zeker van jezelf.

Overal heb je wel groepen, en mensen die zo onzeker over zichzelf zijn dat ze een groep nodig hebben, maar daar vallen ook de metalheads onder.
        Get real gozer.
        Couldn't agree more.

Comment

Er lopen inderdaad veel Spaak of Vetjes rond. Vaak kijk ik van: "hoe kan zo'n vetzak zo geile cybergoth aan de haak slaan" :P

Maar hetzelfde kleden om er bij te horen? De nieuwe generatie, welk vaak onterecht als gothics bestempeld wordt, kleed zich inderdaad identiek. Zeggen ook vaak van: "ik hoor niet in een hokje, want ben goth". Lekkere paradox. Bij de oude generatie qua kleding...tja alles is gewoon zwart gemaakt. Kijk naar alle band t-shirts en zo. Enige identieke is dat we bijna allemaal zwarte shirts dragen van onze favoriete bands. Hetzelfde kan dan gezegd worden van mannetjes die allemaal met GSUS t-shirts rond dwarrelen :P

Wie ik zwak en verwijfd noem. Bijna alle ventjes tegenwoordig, zeker degene die zich aangesproken voelen hehe. Mag dan wel generaliserende tekst eerder getypt hebben, en er zullen altijd wel uitzonderingen zijn, maar in mijn ogen zijn bijna alle "kerels" metrosexuele mietjes :P

Comment

Alles zwart is ook hetzelfde kerel, oude generatie of niet. Zeg ook niet dat dezelfde gozertjes in GSUS shirts ook niet in de categorie onzeker vallen, zeg wel dat metalheads dat net zo goed doen als elk ander die zich bij een groep wil voegen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ooit stil gestaan dat iedereen zwarte t-shirts draagt omdat ze een shirt van hun favoriete band dragen? En die released toevallig alles in het zwart? Dus degene die het zwarte t-shirt draagt kan er niks aan doen dat het zwart is en draagt het puur omdat het zijn favoriete band is wat er op staat :P

Comment

En dus? Die shirts zijn allemaal prints. Kun je ook best laten doen. Is echt gelul om je achter de eenheidsworst te verschuilen met een: "ja zo doet de producent het nou eenmaal". De enige reden dat iedereen diezelfde shirts draagt en het lef niet heeft om gewoon wat anders te dragen of zelf wat te laten drukken op een andere kleur (alsof dat zo moeilijk/kostbaar is), is omdat je bij die groep wil horen. Is allemaal niet zo spannend, maar ben er wel eerlijk in.

sigpic

Comment

In print van een Dimmu Borgir of Emperor cdhoesje op een roze T-shirt is toch niet echt wat die bands in gedachten hadden Atta
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb nu een zwart shirt Massacre van Olimp aan. Ben zeker nog steeds een meeloper rofl Even wakker worden Atta

Comment

Hier is dan de eerste officiele single van Metallica's nieuwe album "Death Magnetic". De single heet: "The day that never comes", maar ik had liever dat dit nummer nooit gekomen was. Wat een kut single. Slechte sound, saaie riffs, boring video en een voorspelbare tekst (amerikanen en anti-terreur).
                      Afijn beoordeel zelf:

YouTube - Metallica - The Day That Never Comes[Video Premiere]

Comment

Laatste nieuwe album van Testament is veel zoals Metallica hoort te zijn
                        Koop die dan gewoon. Je weet toch

Comment

Testament is gewoon vet. Dat weet ik toch wel. Maar ik was (ondanks dat ik het eigenlijk stiekum wel besefte dat het niks kon zijn) wel nieuwschierig naar het nieuwe Metallica album. Yech!! Niks aan.

Comment

Ik vind em geloof ik wel aardig hoor...heb wel de cd besteld (voor die 6,99 pond kan het wel) en ga hem echt vaak draaien.
                            Maar ik ben momenteel een beetje in de Coldplay/Snow Patrol.

Eergisteren had ik een Therion dagje...daar heb ik ook bijna alles van..maar dat was nu zulke zware kost..daar ben ik na dat dagje ook meteen weer vanaf gestapt.

Even over de zwarte t-shirts...ja, ik heb ze ook...stapelshoog...
                            Zwart is nu eenmaal de kleur die met metal wordt geassocieerd.
                            Maar ik heb toevalligerwijs een wit Metallica t-shirt....
                            :-)

En een knalgeel Sepultura shirt..

Daar houdt het wel mee op..

Comment

Ik zit niet in de coldplay...ik vind ook niet dat Metallica nog Metallica mag heten. Het is gewoon niet meer dezelfde band. Als je echt vind dat dit als Metallica klinkt moet je de eerste 5 albums nog maar eens goed beluisteren. Die waren tenminste goed!

Comment

Beatalica
                                YouTube - Beatallica - Thing That Should not LET IT BE

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X