Het Grote Metal Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hier kunnen mensen nog wat coole clips bekijken van de Tilburgse trashmetal koningen Flesh Made Sin:

Metal News - Flesh Made Sin Complete Debut Full-Length Album ( Metal Underground . com )
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Eventjes een vette van Kreator: Requoncurring the Throne

YouTube - Kreator - Reconquering The Throne (Live)

Comment

• Uiteraard nog eentje van mijn alltime favorite band: Death

Lack of comprehension

YouTube - Death - Lack of comprehension

Wie goed op het intro gelet heeft en van Jazz muziek houd hoort dat Chuck Shuldiner een enorm fan is van Jazz supergitarist Al Dimeola!

Comment

• I see your clips and raise with a...

Slayer Post Mortem en Raining Blood combi
          YouTube - Slayer - Postmortem - Raining Blood

Comment

• Dark Funeral - An apprentice of Satan
            YouTube - Dark Funeral- An Apprentice of Satan

Epicedium
            YouTube - Epicedium Grind Death Metal Foto Show

Deicide - Hommage for Satan
            YouTube - Deicide 'Homage for Satan'

Napalm Death - Mass Appeal Madness
            YouTube - Napalm Death | Mass Appeal Madness

Cryptopsy - Open Face Surgery
            YouTube - Cryptopsy - Open Face Surgery

Samael - Baphomet's Throne
            YouTube - SAMAEL - Baphomets Throne (OFFICIAL VIDEO)

Amorphis - The Smoke
            YouTube - Amorphis - The Smoke

Children of Bodom - Six Pounder
            http://www.youtube.com/watch?v=uyoaG9bThic

Dark Fortress - Baphomet
            YouTube - Dark Fortress - Baphomet

Bathory - One Rode to Asa
            YouTube - Bathory - One Rode To Asa Bay

Ten Masked Men Death Metal covers

Justin Timberlake
            Hij heeft eindelijk een paar ballen gegroeid en is een man geworden
            YouTube - Justin Timberlake Death Metal

Sledgehammer
            YouTube - Ten Masked Men - Sledgehammer

Tom Jones - Sex Bomb
            YouTube - Ten Masked Men - Sex Bomb

Wonderwall
            Ik wil die zanger altijd zo hard op zijn bek slaan met zijn kut hoge piep stem. Maar zelfs dat nummer is nu goed geworden dankzij Ten Masked Men
            YouTube - Ten Masked Men-Wonderwall

en nog wat Old School Death Metal compilatie
            YouTube - old school Death Metal.

Comment

• Carnal Decay - Coward
              YouTube - ultra brutal death metal band

Cannibal Corpse
              YouTube - cannibal corpse

Kijk die gasten eens los gaan

Muppets ROCK!!

YouTube - A muppet death metal special.

YouTube - Master of Muppets

YouTube - Ernie and Bert go BRUTAL

YouTube - Muppets going HOSTILE!!

Swedisch chef en Folk metal (Korpiklaani)
              YouTube - Swedish Chef Heavy Metal

Komisch, maar je ziet meteen waarom Goregrind sucks.
              YouTube - Cookie Monster Metal

YouTube - Sesame street heavy metal Count Rockula

en Deathcore met Spongebob
              YouTube - Spongebob's Band - Knee Deep - F**kin' Deathcore

Comment

• @ Falstyr

Ok ok...we weten nou wel dat je the king of metal bent gast!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  @ Falstyr

Ok ok...we weten nou wel dat je the king of metal bent gast!
                  w00t YAY!!!

Als ik nu nog wat meer oudere bands kon herinneren...zou leuk zijn.

Verveelde me en wilde wat youtube filmpjes bekijken en had echt een black out. Kwam bijna geen naam naar boven

Dus als je nog een lijst goede oudjes hebt houd ik me aanbevolen.

Comment

• Heb even wat filmpjes op youtube geplempt van afgelopen donderdag avond. In tilburg was er een gezellige satanistisch avond metal. Vader, Samael, Deicide als main acts... Geluid is niet geweldig. Stond hele avond voor aan pal bij de boxen as usual. Dus je hoort veel "ruis" van alle lucht die er verplaatst wordt. Althans op de filmpjes hoor je dat...in het echt niet natuurlijk.

Het begon met een telefoontje van me maat. Was aan de late kant en wilde bij de Mac gaan eten. Stapte bij hem in de auto en had een vage parodie metal cd op staan met een duitse band genaamd Excrementory Grindfuckers. We hebben de hele weg in een deuk gelegen van de nummers. Wat clips om te laten horen hoe het klonk. Serieus veel te droog hehe.

YouTube - Excrementory Grindfuckers - Vater Morgana

YouTube - Excrementory Grindfuckers - Das Kuh

YouTube - Excrementory Grindfuckers - How II Make A Grind

Daarna weer normale muziek opgezet en lekker mee zitten grunten op teksten als "God gives head in hell" en "I masturbate upon your grave" etc. Maar we ware zo melig dat we dus gruntend zeiden: "IK wil een happy meal...met een rietje....en servetjes...en cola light want ik doe aan de (inward scream) LIJN!!!!". Humor dus die waarschijnlijk alleen wij snappen als je er bij was.

Het concert zelf in Tilburg. Eerste paar bands waren kut. Op komst was vrij laag. Zaal was nog niet eens voor de helft gevuld dus konden heel makkelijk plekje vooraan bij de hekken in beslag nemen voor de komende 6-7 uur dat we er zijn geweest. Band 1 was kut...band 2 ook...devian was kut, maar er waren wel 3-4 mensen die mee konden doen met de tekst.

Eigenlijk was Devian lachwekkend. De leadzanger was mega energiek. Staat ie op de box met zijn armen te zwaaien en te wachten op reactie uit het publiek en niemand die reageerde. Ging ook paar keer bijna op zijn bek omdat hij struikelde/uitgleed over de kabel van zijn microfoon. En gleed ook 1x echt uit, bleef haken aan de hals van de gitaar van bassist, duwde gitaresten opzij zodat hij het hele podium over kon rennen. Belachelijk.

Maar de apparatuur was zo wie zo die avond slecht afgesteld. Drumstel viel her en der half uit elkaar, microfoons idem....vocals hoorde je nauwelijks en waren te laag afgesteld en gitaren weer te hoog afgesteld.

Toen begon Vader te spelen en werd het drukker en drukker. Vind ze live enorm tegen vallen en ze speelden niet eens hun beste en bekendste nummers ook al vroeg het publiek er om. We wilde Warlords en God is Dead Halliluyah...maar nee hoor. Toch nog op verscheidene nummers uit onze dak kunnen gaan.
                    YouTube - Vader1

Vervolgens begon Samael. Heb er gemixte gevoelens over. Hun meer industrial metal nummers vind ik tegen vallen, maar aan het andere kant van hun spectrum spelen ze geweldige en melodieuze, zware en unieke nummers. Maar de twee gitaristen aan de zijkanten stonden hele tijd heen en weer te huppelen....dacht dat het homo's waren. Ach ja...lekker uit me dak gegaan op al hun nummers en het publiek kwam er ook goed in.
                    YouTube - Samael 1

YouTube - Samael 2

YouTube - Samael 3

Dan de laatste band. Deicide. Hard...snel...ruw...satanistisch...gruwelijk. Kill The Christians....When Satan will reign the world. Geweldig! Maar die kale gitarist trok af en toe vage bekken en was komisch. Iemand naast me zei dat als ze het nummer "Death by God" zouden spelen hij mij en nog iemand zou neer meppen. Dacht dat hij een grap maakte en reageerde: "sure je mag het proberen". Paar nummers later werd dus Death by God gespeeld en kwam hij inderdaad op me af en 4 tikken later lag hij bloed op te hoesten. Echt...daarom ga ik dus de Pit in. Alle opgekropte haat en bloedlust kan ik er dan uit laten. Maar verder was het vrij rustig en vriendschappelijk geduw en shit in de pit zoals in 1 van de filmpjes te zien is.
                    YouTube - Deicide 1

YouTube - Deicide 2

Achter af gezien. Blij dat ik gegaan was, maar vanwege de technische dingen viel het toch ie**************** tegen.

Comment

• Die filmpjes van die muppets zijn kick ass..
                      DUNAMIS KABUL

Comment

• Dat je excrementory grindfuckers nog niet kende. Maar dan vind je deze waarschijnlijk ook wel vet:
                        YouTube - Zimmers Hole

Is helaas een slechte versie, maar dit is de enige die ik kon vinden (andere is nog slechter).

En Rompeprop:
                        YouTube - rompeprop - pelikanelul

Owja, en over geluidskwaliteit en organisatie enzo: *hoest iets met nadruk op Tilburg*.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ falstrrrrrrrrr, leuke filmjes...idd jammer van het geluid maar dat was te voorspellen,
                          je stond dus lekker vooraan in de pit te rossen
                          ach en een potje beuken hoort er nu eenmaal bij, dat is altijd al zo geweest hoewel meer in de hardcore/punk en wat minder in metal naar ik me herinner.

deze is voor jou

YouTube - Elder Misanthropy-The Black Dahlia Murder
                          uut grunn!

Comment

• YouTube - Black Dahlia Murder - Elder Misanthropy
                            uut grunn!

Comment

• @Elpa
                              is there any other place to be? Sta altijd vooraan bij de hekken en de pit is er meestal vlak achter. Dus kan heen en weer switchen als ik het wil.

Normaal is het gewoon wat geduw en zo. Zie je ook in filmpje. Alleen 1 gast deed even beetje irritant en krijgt het dan net zo hard terug :P

Comment

• dat soort gasten heb je altijd rondlopen....vaak van die opgefokte speedfreaks of van die overmoedige dronken lui.
                                Ik vind t altijd wel lachen, vroeger vlogen de barkrukken nog wel s het publiek in
                                uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X