Wie nog meer II?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pink View Post
    Ik ben goed in mazzel hebben met onzindingen. Ik ben zo'n figuur die nooit stresst, meestal omdat ik geen idee heb wat er aan de hand is of waar ik naartoe moet. En ik heb nog nooit gaatjes gehad! (random)
    Je bent goed in het niet hebben van gaatjes? Nooit stress hebben omdat je niet weet wat er te stressen valt dat herken ik in elk geval wel.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Mensen, mensen. Nu gaat het opeens over mensen die lullen dat ze zoveel eten en toch niet aankomen. Daar ging het topic niet over. Waarom gaan jullie niet lekker verder discusseren over dit belachelijke onderwerp? Te idioot voor woorden.

Ken jongens die vreten wat ze willen en toch groeien als kool. Ik snap zo af en toe niet hoe jaloers mensen kunnen zijn. Besteed meer aandacht aan jezelf, geloof me dat werkt het beste.

Durf te wedden dat onze TS een stille jongen is in de gym en hier een beest van een betweter is. Nee dit is gewoon absurd..

IK ben een heeeele stille jongen in de gym..te druk met trainen..
      En: volgens mij staat er nergens dat ik zeg dat ik groter ben zoals jij beweerd in je vorige reactie. Of was het die daar voor? Ik weet niet meer, je post er zoveel.

Kom op gast, laten we het lekker gezellig houden hier. Als je deze topic onzin vind, prima. Jouw mening, mag je hebben. Maar ga dan niet zo doen, laten we het leuk houden.ok?

Groetjes
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Nex reageert de laatste tijd toch op alles nogal overdreven vind ik...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Nex reageert de laatste tijd toch op alles nogal overdreven vind ik...
          Nex- kan er de laatste tijd niks aan doen dat hij zo overdreven reageert. Nee niks overdreven. Ik ben duidelijk, reageer op de inhoud en commentaar mag altijd, dat ik hier en daar iets over de streep ga is mij nu wel duidelijk. Maar om nou elke keer zo lief mogelijk te reageren met allerlei emoticon en al dat onzin.

Kom op, we zijn hier niet op teletubiesforum.nl

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
            Nex ik snap je punt maar ik vind dat je af en toe zelf ook wel met je reacties kan dimmen ofzo als je een chiille gast bent zegje er wat van en klaar niet meteen topic vol gooien imo. Jaloerse mensen zijn irritant, maar mensen die denken dat ze alles zijn al helemaal. Ik ben ook een gespierde spijker met de nadruk op het laatste maar ja ik was ook liever iemand geweest met wat minder snelle verbranding en meer massa pakken. Maar het is niet anders he gewoon knallen
            Ik ben het met hem eens als je normaal reageerd komt het al anders over,
            Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

post van next zijn heel makkelijk te herkennen voor 1 ieder die wat emotionele problemen of een te kort aan liefde heeft...zijn naam staat er namelijk voor, je hoeft ze niet te lezen..maar ja meestal best interessante en correcte info niet?

Persoonlijk ben ik regelmatig blij dat hij het doet...aangezien ik als newbie, veel minder kennis en recht van spreken hebt..

willekeurig persoon die even gaat bepalen wat normaal is met 273 posts...tja..
              of anderen die met woorden zoals "alles" gaan gooien..lekker constructief.

lekker weer trouwens
              Bulking tot 100kg

Comment

Jij hebt helemaal niet minder recht van spreken dan iemand die al wat langere tijd hier actief is. Maar goed ik zit niet met emotionele problemen. Ik ben gewoon duidelijk in wat ik zeg, ik leg graag dingen uit als erom wordt gevraagd en wanneer ik een vraag heb dan verwacht ik precies hetzelfde.

Het is langzamerhand een kleuter forum aan het worden wat jammer is want bodynet is werkelijk een pracht van een fora als er niet zoveel onzin meer voorkomt.

Zo heb je inderdaad mensen die heel goed advies kunnen geven. Paar voorbeelden:

"eet gewoon zoveel mogelijk"
                "veel trainen (enzo) komt wel goed"
                "eten moet echt perfect in orde zijn anders merk je niks van anabolen".

Schrijven kunnen ze heel goed, in de basisschool geleerd en advies geven ook.
                En juist van dit soort figuren krijg ik veel commentaar. Krijg vaak ook de opmerking dat ik goed moet lezen terwijl diegene die mij daarop aanspreekt zelf eerst beter mijn post 10x opnieuw mag lezen alvorens hij of zij gaat reageren.

Zo komen mijn reacties vaak verkeerd over. Prima, waarom er dan nog aandacht aan besteden? Als er werkelijk zoveel mensen zijn die zich aan mij irriteren dan kun je hier een poll aanmaken. Mijn toestemming heb je.

Een poll als deze bijvoorbeeld:

"Nex- moet gebanned worden?" (twee opties: ja en nee). Nou mensen waar wachten jullie op.

En anders, please shut your snap people.
                Lekker weer inderdaad, straks werken.. een goed manier om depri NIET te onderdrukken.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Nex- kan er de laatste tijd niks aan doen dat hij zo overdreven reageert. Nee niks overdreven. Ik ben duidelijk, reageer op de inhoud en commentaar mag altijd, dat ik hier en daar iets over de streep ga is mij nu wel duidelijk. Maar om nou elke keer zo lief mogelijk te reageren met allerlei emoticon en al dat onzin.

Kom op, we zijn hier niet op teletubiesforum.nl
                  Ik respecteer je eerlijkheid...maar desalniettemin ben je gewoon een botte boer. En niet iedereen kan dat even goed hebben.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Liborius View Post

Persoonlijk ben ik regelmatig blij dat hij het doet...aangezien ik als newbie, veel minder kennis en recht van spreken hebt..
                    Kerel iedereen is gelijk hier hoor
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                      Kerel iedereen is gelijk hier hoor
                      Zwijgen jij!!

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies