Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilo's grote preektopic

als je er uit wilt zien als een man;..dan moet je ook gewoon mannenkleding dragen.

Botte opmerking maar tja....zit wel kern van waarheid in toch?
    You can not become LEGenDArY without Legday

ach,..ik hoef het niet altijd met jullie eens te zijn toch?

Ik vind sowieso vrouwelijke bodybuilders erg lelijk,..maar dat is een persoonlijke smaak. Atletische vrouwen kan ik nog wel mooi vinden,..maar als de aders op de armen lopen en ze zijwaarts door een deur moeten;..bah

Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten! Ieder zijn eigen keuze. Maar ga dan niet raar kijken als je geen kleding kan vinden. Vooral BBers, dames, die AS nemen. AS is gewoon mannelijke hormonen,..ga dan niet raar kijken dat je geen vrouwelijke kleding meer aankan;..dat is je eigen keuze.
    Maar ik vind dat hetzelfde als ik elke dag oestrogeen neem en dan ga klagen dat ik nergens de juiste mannelijke bh kan kopen. En ook zonder AS en met genoeg BB training loopt een vrouw het risico dat ze niet meer in normale kleding kan.

Maar ieder zijn mening en smaak. Dit is iig de mijne

Comment

Die dame vraagt om kleding....kom jij met een preek over AS gebruik bij vrouwen
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Bilo
        als je er uit wilt zien als een man;..dan moet je ook gewoon mannenkleding dragen.

Botte opmerking maar tja....zit wel kern van waarheid in toch?

*zucht*

Wat een fantastische aanname dat vrouwen die aan hun lichaam werken er standaard uit willen zien als een man.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Bilo
          ach,..ik hoef het niet altijd met jullie eens te zijn toch?

Ik vind sowieso vrouwelijke bodybuilders erg lelijk,..maar dat is een persoonlijke smaak. Atletische vrouwen kan ik nog wel mooi vinden,..maar als de aders op de armen lopen en ze zijwaarts door een deur moeten;..bah

Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten! Ieder zijn eigen keuze. Maar ga dan niet raar kijken als je geen kleding kan vinden. Vooral BBers, dames, die AS nemen. AS is gewoon mannelijke hormonen,..ga dan niet raar kijken dat je geen vrouwelijke kleding meer aankan;..dat is je eigen keuze.
          Maar ik vind dat hetzelfde als ik elke dag oestrogeen neem en dan ga klagen dat ik nergens de juiste mannelijke bh kan kopen. En ook zonder AS en met genoeg BB training loopt een vrouw het risico dat ze niet meer in normale kleding kan.

Maar ieder zijn mening en smaak. Dit is iig de mijne

Je suggereert hier nu dat Dijana geen goede kleding kan vinden omdat ze anabolen slikt en dat ze de aders over de armen heeft lopen. Hoe weet jij dat?
          Jij vind vrouwelijke bodybuilders lelijk. Het is inderdaad maar een mening, maar wat heeft dat in vredesnaam met een BROEK te maken. En dan begin je weer over AS en mannelijke hormonen?
          Last edited by GeneralIx; 13-08-2009, 09:07.

Comment

shut up bilo...

Ze stelt een vraag, en wil graag een antwoord op die vraag.
            niet jouw mening over vrouwen en bb of as gebruik.

Daarnaast ben ik het absoluut niet met je eens.
            vrouwen die aan bb doen kunnen er zeker sexy uitzien,
            want ze zien er in het dagelijks leven niet uit zoals ze op het podium staan.
            plus niet elke vrouw die aan bb doet, staat uberhaupt ooit op een podium.
            Zo hebben vrouwen die aan bb doen vaak een atletische look het hele jaar door, maar op een wedstrijd is het net iets droger en gespierder.
            (en nee dat vindt ik niet mooi, en das ook mijn mening)
            Last edited by GeneralIx; 13-08-2009, 09:07.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Even wat edits gedaan voor de samenhang van het topic.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Even wat edits gedaan voor de samenhang van het topic.

Gaan we ook elke post waarin jij het niet eens bent en vrij tegendraads bent, editten naar "generalix grote preek topic" ?
                Want dat zal dan een veel voorkomende titel worden

OT:
                Ik suggereer helemaal niet dat TS aan de anabolen zit. Dan heb je verkeerd gelezen. Ik vind sowieso mijn voorstel wel goed;....als je zo gespierd wordt dat normale vrouwenkleding je niet meer passen;..ga mannenkleding proberen. Zal vast genoeg unisex bij zijn

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  Gaan we ook elke post waarin jij het niet eens bent en vrij tegendraads bent, editten naar "generalix grote preek topic" ?
                  Want dat zal dan een veel voorkomende titel worden
                  Inderdaad raar dat je dit heb geedit..

Zulke gekke dingen zijn er nou ook weer niet gezegd.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Listen up chiefo, als ik in een topic dat gaat over BROEKEN voor vrouwen, eerst ga kankeren dat ik gespierde vrouwen niks vind, en verkondig dat vrouwen die gespierd willen zijn per definitie op een vent willen lijken, en zich dan ook maar moeten kleden als vent, om in de post erna de boel alleen maar te verergeren door te zeiken over a.a.s. gebruik, mag jij mij editen zoveel je wilt.

Het topic ging over het vinden van goed zittende broeken voor een vrouw die aan bb doet. Wat jij van gespierde vrouwen vindt is al niet relevant, laat staan wat je vindt over a.a.s. gebruik (onder vrouwen). Irrelevanter kan het niet. Vandaar het verplaatsen en editen van een paar berichten.

Als jij één echt goede reden kunt geven, waarom jouw mening over a.a.s. gebruik, en je botte opmerking over vrouwen die volgens jou een vent willen zijn, in dat topic wel relevant zijn plaats ik ze terug, en bied ik mijn excuses aan op het board aankondigingen en maak er een sticky van met koeienletters "GENERAL IX BIEDT EXCUSES AAN AAN BILO". Zo niet, dan verzoek ik je heel vriendelijk doch dwingend* je klep te houden.

*Heb expres de "r" voor de "w" ingewisseld voordat ik dat gezeur ook aan mijn kop krijg.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Ik suggereer helemaal niet dat TS aan de anabolen zit. Dan heb je verkeerd gelezen. Ik vind sowieso mijn voorstel wel goed;....als je zo gespierd wordt dat normale vrouwenkleding je niet meer passen;..ga mannenkleding proberen. Zal vast genoeg unisex bij zijn
                      dus jij bent eingelijk een vrouw.. of ben jij een man die vrouwenkleding droeg maar nu neit meer past en gaat nu mannen kleding dragen? (wat vreemd is wat er zijn ook xxxl vrouwen maten als ik af en toe die dikke paddekoppe zie lopen. maar wat ben je aangezien jij de ts bent?

Comment

Die dragen geen man of vrouw kleding maar tenten. Wel opletten Possel :P

Comment

ik draai altijd snel om als ik dat zie lopen dus kan niet zeggne wat nou precies is wat ze dragen.. maar dat zou ook wel niet iets wat zijn met hun size.. kan daar gewoon echt niet tegen als mensen zich zo laten gaan betreft hun eetpatroon dat ze er zo uit komen te zien (ziekte en aandoeningen terzijde gelaten)

Comment

Overigens, ik lees nu pas dat je denkt dat ik las dat je beweerde dat de TS aan de a.a.s. zat. Nu mag je aanwijzen waaruit blijkt dat ik dat dacht. Want dat dacht ik niet. Ik vind je mening alleen in dat topic irrelevant.

sigpic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Die dragen geen man of vrouw kleding maar tenten. Wel opletten Possel :P
                              net als ondergoed, geen string maar een driepersoons campeertent
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X