Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat betreft dat slipje van patricia, hadden jullie ermaar op tijd bij moeten zij toch ophaler
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Dit topic staat idd vol met nonsens. En niet alleen van Bilo...(of niet soms Mohr?)
      Hey,..het is mijn preektopic,....dus ik mag alle nonsens verkopen die ik wil.

Originally posted by Nex- View Post
      Wat een hoop bullshit verkondig je hier. Ik heb je enkel negatief horen praten over gebruikers, zowel mannen als vrouwen. Je hoeft het niet te ontkennen, de manier waarop jij je mening uit zegt meer dan genoeg over jou fysie omtrent gebruikers in onze sport.

Jou mening over vrouwelijke bodybuilders hoeven wij niet te weten dat is ondertussen wel duidelijk als je de reacties leest. Mening geven mag altijd maar doe het dan wel op een respectvolle manier. Zo maak je geen vrienden op dit forum.
      Heb je HELEMAAL gelijk in. Dat zegt idd iets over mijn visie omtrent gebruikers. Ik vind het absoluut onnodig en haat het dat er AS in de sport is.

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
      Heb een beetje het idee dat hij niet zo onzeker is, maar dat hij het idee krijgt zodra hij vastgepraat wordt dat hij dan maar meepraat.

Een beetje hielenlikken, klinkt negatiever dan ik bedoel, maar wist niet het goeie woord.
      WTF?
      Last edited by Bilo; 18-08-2009, 19:49.
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
        Heb je HELEMAAL gelijk in. Dat zegt idd iets over mijn visie omtrent gebruikers. Ik vind het absoluut onnodig en haat het dat er AS in de sport is.
        Waarom haat je dat? In hoeverre heb jij er direct last van?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En aanvullend: haat je het alleen in BB of in alle sporten?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Daarbij wil ik toevoegen dat het gebruik van steroïden een kwalitatieve toevoeging kan zijn in iemands leven.

Voor de rest snap ik weinig van dit topic, behalve dat ik constateer dat mensen elkaar de grond in boren, zo lijkt het.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Even los van de discussie of AS je kapot maakt of je leven verrijkt (om maar even twee extremen te noemen) ben ik gewoon bijzonder benieuwd waarom Bilo zich zo ontzettend stoort aan AS-gebruik. De enige reden die ik me kan bedenken dat hij er direct last van heeft als anderen gebruiken. En dan is mijn vraag, op welke manier heeft hij er direct last van? En is dat idee wel terecht? En als hij er niet direct last van heeft, waarom stoort hij zich er dan zo aan?

Dus Bilo, kom op met die preek!

Comment

Ik heb een vermoeden.......ben benieuwd
                We like it

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  En aanvullend: haat je het alleen in BB of in alle sporten?
                  Bilo haat het overal, maar meent ook dat de gemiddelde tour-renner dopingvrij is. Mwahahaha.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sounds like, paradigma
                    We like it

Comment

Ik ben ook geen voorstander van AS-gebruik, maar waarom zou je je eraan storen als anderen het wel gebruiken. Als je ze op andere ideeen kan krijgen, graag, maar als ze het alsnog doen is dat hun keuze en dus hun probleem. De enigste reden waarmee ik het dan wel eens zou kunnen zijn, is dat door vele gebruikers in deze sport veel vooroordelen zijn ontstaan. Dat maakt alle bodybuilders as-gebruikers onder de mensen die de sport niet kennen.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Beetje onbeleefd en asociaal om zo'n vraag te stellen vind je niet?

Edit: Dat hoor je sowieso niet te doen, maar als je het dan toch doet stuur dan op z'n minst een pm naar haar zelf ofzo in plaats van achter haar rug om naar zo'n foto te vragen. Beetje triest.
                        Achter haar rug om op een forum waar ze regelmatig post....

@ Patricia, was een grapje, zie ook de icon die ik erachter heb gezet, ik nam een beetje aan dat dit begrepen werd...
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          hahahahahahaha, jij bent zeker 15?
                          Ik wacht de foto even af voordat ik hier antwoord op geef...
                          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            Sounds like, paradigma
                            Eerder als naïef gedrag c.q. oogkleppen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leg het toch stil gasten, sommige gasten kun je nu eenmaal niks bijbrengen !! Ga samen het 18+topic in en voer nuttige discussies
                              No means Try Again

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                                @ Patricia, was een grapje, zie ook de icon die ik erachter heb gezet, ik nam een beetje aan dat dit begrepen werd...
                                Nee.

Originally posted by onderhandelen View Post
                                Daarbij wil ik toevoegen dat het gebruik van steroïden een kwalitatieve toevoeging kan zijn in iemands leven.
                                Idd. Als ik me niet vergis wordt het ook voor medische redenen gebruikt, zoals spierziekes?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X