Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Klopt.
      Yow Nex los van de bull hier, alles kits met je ?
      Hoe gaat het met je fysiek, ondertussen al serieus gevordert veronderstel ik ??

@Atta leer es die "op sensatiegierende brulapen" links te laten liggen, hebben enkel maar respect voor zichzelf en daar mag je 1000...keren tegen praten, op het eind weten ze niet meer wat er is gezegd en weten ze alleen wat zij denken beweren etc

Golden tip kid; You´re smarter than this
      No means Try Again

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Eerder als naïef gedrag c.q. oogkleppen.
        Wat zeg ik

Wat is een paradigma?

Het paradigma is een systeem van overtuigingen waarmee wij naar de door ons ervaren werkelijkheid kijken. Het is het beeld dat wij hebben van de wereld waarin wij leven. Onze overtuigingen zijn door ons aanvaarde veronderstellingen waarmee wij de gegevens selecteren die we via onze zintuigen registreren. Het paradigma selecteert de gegevens die wij in onze wereld herkennen. Iedereen heeft een paradigma dat hij als vanzelfsprekend aanvaardt en gewoonlijk niet ter discussie stelt. Dit beeld beïnvloedt alles wat we zien, voelen en ervaren. Het is een kader waarmee we onze werkelijkheid verklaren en begrijpen, een raamwerk van overtuigingen van waaruit wij handelen en een denkraam waarbinnen wij denken en kunnen zien. We zijn geneigd alles te negeren wat daarbuiten valt. Doorgaans beschouwen we ons paradigma als de werkelijkheid.

Originally posted by Patricia86 View Post
        Idd. Als ik me niet vergis wordt het ook voor medische redenen gebruikt, zoals spierziekes?
        O.a. idd

Maar ook bij HIV, Kanker patiënten, wat dacht je van algemeen ouderdom verschijnselen.

of alzheimer/parkinson en testosterone/ groeihormonen of stamcellen!

Grote doorbraak voor behandeling Alzheimer en MS

Eerste stamcellen uit menselijke kloonembryo's zijn mogelijk aanzet tot genezing
        Het Nieuwsblad - Grote doorbraak voor behandeling Alzheimer en MS

Boosting levels of testosterone in the body can reduce levels of the protein beta amyloid in the brain, one of the key players in causing Alzheimer's disease, according to a recent breakthrough in Australian research.
        Health Report - 21 May 2007  - Alzheimer's, testosterone and the ageing brain

Maar goed duurt nog wel een tijdje voor dat dit soort (anti aging)therapieën geïmplementeerd gaat worden in Nederland. Denk aan kosten baten plaatje
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

[quote=Bilo;565122]

Citaat:
          Oorspronkelijk geplaatst door DER EINZELGANGER
          Heb een beetje het idee dat hij niet zo onzeker is, maar dat hij het idee krijgt zodra hij vastgepraat wordt dat hij dan maar meepraat.

Een beetje hielenlikken, klinkt negatiever dan ik bedoel, maar wist niet het goeie woord.

quote]

WTF?[/
          Precies zoals ik het zeg.
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Wat betreft dat slipje van patricia, hadden jullie ermaar op tijd bij moeten zij toch ophaler
            Alsof ik geinteresseerd ben in ondergoed van Patricia..

Daar kan ik toch nie in man!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

@ Onderhandelen; dat lijkt me toch genoeg redenen, om te laten zien dat een directe afkeer ertegen kortzichtig is.
              Ik wist niet dat het op zoveel vlakken zon grote rol kon spelen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Alsof ik geinteresseerd ben in ondergoed van Patricia..

Daar kan ik toch nie in man!
                Valt me ook op dat er steeds iemand erg wijs zwijgt....
                Of zou dat die ignore functie zijn.....
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Idd. Als ik me niet vergis wordt het ook voor medische redenen gebruikt, zoals spierziekes?
                  Ja idd,...1/30ste van wat de gebruikers hier nemen. In die hoeveelheden is het nergens goed voor.
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Bilo, geef nou eens antwoord op mijn vragen a.u.b.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Dit is Bilo.

YouTube - Steroid Freak

Comment

• Ik zou je nog geloven ook Nex
                        Bilo heet ook zeker op youtube SteroidsR4Losers ofzo haha.

Enne Bilo, trek het je niet aan, het is en blijft offtopic
                        Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          Bilo, geef nou eens antwoord op mijn vragen a.u.b.
                          voor jou altijd schatje

Het maakt mij eigenlijk persoonlijk niks uit. Ik heb er totaal geen last van. niet op mijn sportschool en niet van voorordelen mbt bodybuilden.
                          Ik vind het eigenlijk erger voor de gebruiker zelf. AS is gewoon slecht voor je. Dat zal elke medicus beamen en je kan het zelf HIER nalezen.
                          Ik vind het zo zonde van zo'n iemand. Je hebt veel meer kansen op hartfalen bevoorbeeld. En zo iemand als snuff san...als ie niet uitkijkt laat ie straks een weduwe en 2 kinderen achter. En waarvoor? Om beetje breder te worden?
                          Ik vind dat er hier veel te laconiek over AS wordt gepraat en gedacht. Iedereen moet het zelf weten,..maar als je niet in de topsport zit en wedstrijden draait waarom dan?
                          Daarnaast zijn er zo veel mensen hier pro-AS en uiten dit ook vaak genoeg op dit forum. Het leek mij wel verstandig om ook een tegenwoord te bieden. Zodat nieuwe members niet alleen denken dat AS hetzelfde is als m&m's kauwen.
                          Het valt me ook op dat je hier overal grof over mag zijn,..over moslims, politiek etc,..sterker nog;...hele weegclub fora worden gewoon afgezeken. Maar als ik over AS begin dan wordt het ineens persoonlijk en komt het dicht bij huis. En dan moet ik ineens respectvol zijn of me er niet mee bemoeien. Maar die weegclub dan? waarom lieten jullie toen niet mensen in hun waarde? Dat was iig nog legaal.
                          Ik zou het gewoon fijn vinden als members hier een reeel beeld krijgen van AS. Niet meer, niet minder. En soms zal ik overdrijven over AS,..maar dat doen die gebruikers die 6 maanden trainen en dan slikken ook!! Hopelijk komen we dan ergens in het midden uit

Comment

• het grappige is trouwens..ik zou niet respectvol zijn. Maar ik ben HEEL wat respectvoller dan al die garbage die hier over mij geschreven wordt.

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                              voor jou altijd schatje
                              Bweeuh...

Originally posted by Bilo View Post
                              Het maakt mij eigenlijk persoonlijk niks uit. Ik heb er totaal geen last van. niet op mijn sportschool en niet van voorordelen mbt bodybuilden.
                              Ik vind het eigenlijk erger voor de gebruiker zelf. AS is gewoon slecht voor je. Dat zal elke medicus beamen en je kan het zelf HIER nalezen.
                              Ik vind het zo zonde van zo'n iemand. Je hebt veel meer kansen op hartfalen bevoorbeeld. En zo iemand als snuff san...als ie niet uitkijkt laat ie straks een weduwe en 2 kinderen achter. En waarvoor? Om beetje breder te worden?
                              Ik vind dat er hier veel te laconiek over AS wordt gepraat en gedacht. Iedereen moet het zelf weten,..maar als je niet in de topsport zit en wedstrijden draait waarom dan?
                              Daarnaast zijn er zo veel mensen hier pro-AS en uiten dit ook vaak genoeg op dit forum. Het leek mij wel verstandig om ook een tegenwoord te bieden. Zodat nieuwe members niet alleen denken dat AS hetzelfde is als m&m's kauwen.
                              Het valt me ook op dat je hier overal grof over mag zijn,..over moslims, politiek etc,..sterker nog;...hele weegclub fora worden gewoon afgezeken. Maar als ik over AS begin dan wordt het ineens persoonlijk en komt het dicht bij huis. En dan moet ik ineens respectvol zijn of me er niet mee bemoeien. Maar die weegclub dan? waarom lieten jullie toen niet mensen in hun waarde? Dat was iig nog legaal.
                              Ik zou het gewoon fijn vinden als members hier een reeel beeld krijgen van AS. Niet meer, niet minder. En soms zal ik overdrijven over AS,..maar dat doen die gebruikers die 6 maanden trainen en dan slikken ook!! Hopelijk komen we dan ergens in het midden uit

Wat bedoel je met pro-AS? Zoals jij het brengt suggereer je dat een ieder hier die even een gebrek aan vooruitgang heeft aangereden wordt om aan de AS te gaan en dat iedereen net doet alsof het snoepjes zijn. Wat ik juist zie is dat in vrijwel ieder topic mensen gewaarschuwd worden voorzichtig te zijn met sides, zich te realiseren dat het geen M&M's zijn, etcetera. Ik heb nog geen enkel topic gezien van iemand die bijvoorbeeld 6 maanden trainde en as wil gaan gebruiken, die niet door 9 van de 10 reageerders erop gewezen wordt dat dat ronduit dom is. Ik vraag me dus echt af waar je dit idee vandaan hebt. Heb je concrete voorbeelden? Is het een onderbuikgevoel?

En nog één vraag: ben je ook zo fanatiek een tegengeluid aan het laten horen op fora waar gediscussieerd wordt over alcohol en tabak?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                                het grappige is trouwens..ik zou niet respectvol zijn. Maar ik ben HEEL wat respectvoller dan al die garbage die hier over mij geschreven wordt.
                                Originally posted by Shredmaster View Post
                                Enne Bilo, trek het je niet aan, het is en blijft offtopic
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X