Tof dat die endocrinoloog er tijd voor wil maken.
Bilo's grote preektopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alsof iemand (die op dat moment vanuit de naam van het ziekenhuis praat) as gaat goedkeuren. Omdat je met een naam (van het ziekenhuis dus) werkt, is het al totaal anders In zijn ogel zal jij een leek zijn.
Een huisarts zal ook niet zeggen dat botox goed voor je is, terwijl het toch degelijk als medicatie kan dienen.
Zover ik weet zijn er heel wat topics geweest met de negatieve kanten van as. Zijn ook een groot aantal taboes doorbroken. Op welk bodybuilding forum zie jij dat er opener over wordt gepraat?
Het is zonde dat je alles zo verdomd zwart wit wilt zien. Je zegt iedere medicus zal beamen dat as slecht voor je is. Iedereen die het daar niet mee eens is, ga je tegenin. Maar het hele gedeelte dat het ook gebruikt kan worden voor medicatie, sla je maar over. Lekker zwart wit. Gen zegt dat die site geen goede bron is. Gelijk maar jij ervan dat meerdere mensen dat hebben gezegd. Dingen lijken in jouw ogen goed, of slecht. Grijs of een tussenweg lijk je niet te kennen. Dat is zonde. Ik vind het leuk om dit soort (felle) discussies mee te lezen, maar zodra je zo verdomd zwart wit kijkt, ben je in mijn ogen (zelfs als je gelijk zou hebben) al niet meer serieus te nemen. Je lijkt meer open te staan voor je gelijk, dan het uitzoeken van de info. En wanneer het niet zo is, maar je wel zo overkomt, zou het allemaal dubbel zonde zijn. Nietwaar?
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostGeneralix;...jouw reply zit vol met rare opmerkingen naar mijn kant ipv dat je op het onderwerp ingaat. Dan maak je maar lekekr zelf een preektopic aan en ga je daar zeuren.
Gezien het feit dat je nog steeds niet snapt naar aanleiding van wat dit topic is ontstaan na velerlei uitleg mijnerzijds word ik balorig, en ja, dan krijg je dat. Het is namelijk niet dat je het niet begrijpt, het is dat je het niet wil begrijpen. Want dan heb je geen gelijk meer.
Laat ik dan de verstandigste zijn en op het topic in gaan:
Je zegt dat eigen kracht geen neutrale bron is;...maar ben jij dat wel dan?
Ik zeg niet dat ik neutraal ben. Ik denk wel dat ik neutraler ben dan eigenkracht. Eigenkracht is een site van een naturalbb die echt anti-steroïden is, en op basis daarvan info heeft gezocht.
Ik ben met een open mind de bb-scene in gegaan, en heb daarom waarschijnlijk een neutraler beeld.
Ik ken de nadelen, maar ook de succesverhalen. En daar sluit jij je voor af.
Je hebt het vaak over mensen die erover doorgeleerd hebben,..maar volgens mij is een huisarts nog steeds redelijk opgeleid. Maar ik ga vandaag een endocrinoloog bellen en leg ik hem de vraag voor
Ik zeg niet dat een huisarts niet redelijk is opgeleid. Is een zware opleiding. Het probleem is alleen dat ze weinig van veel weten. En je hormoonhuishouding is echt een vak apart.
Je zegt dat ik geen reeel beeld geef met mensen die nog niet zo lang trainen en dan aan de AS gaan. Maar ik kan je heel voorbeeld threads geven hoor.
Zoals ik al een paar keer eerder zei: "geef maar".
En wat die weegclub betreft: "lachen om hun onwetendheid en er wat aan proberen te doen" ,..dat vind je niet beledigend? En dat mensen van de weegclub mij op dit forum pmen en vragen of ik het kan laten ophouden omdat ze zo geen plezier meer hebben;..vind je ook normaal?
Als mensen willen zwelgen in hun onwetendheid en lekker tegen elkaar willen klagen over hoe hun dieet niet werkt, en dit zelfs is terug te zien in de jojo-grafiek van de moderator daar, dan vind je informatie niet leuk. Nergens hebben we informatie aanvallend gebracht. Sterker, ik ben ingegaan op hun enorme berg richtlijnen, en heb ze rechtgezet waar nodig. Dat is moeite doen. En heb het redelijk neutraal gebracht. Als je daar al over gaat huilen verdien je de info niet eens.
En daarom zijn we er ook mee gestopt.
Wat dat grafiekje betreft;..ongelofelijk dat je er zoveel moeite in steekt;..maar kan ik niet zoveel mee.
Was ook niet bedoeld om je er wat mee te laten kunnen.
Graag op het onderwerp in gaan en niet op de man.Dat doe je vaak en valt me van je tegen. Ik zei iig nog aan het begin van deze topic dat ALLE vrouwelijke BBers mannenkleding moeten dragen. Ipv dat ik 1 naam noemde"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Alles kan, maar dat is het niet. Bilo schopt mensen tegen de schenen en krijgt reactie. Is het effect wat je krijgt als je je nek uitsteekt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAlles kan, maar dat is het niet. Bilo schopt mensen tegen de schenen en krijgt reactie. Is het effect wat je krijgt als je je nek uitsteekt.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk blijf de hele opzet van dit topic maar vreemd vinden. WIL Bilo nou steeds afgezeken worden??"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostEn wat die weegclub betreft: "lachen om hun onwetendheid en er wat aan proberen te doen" ,..dat vind je niet beledigend? En dat mensen van de weegclub mij op dit forum pmen en vragen of ik het kan laten ophouden omdat ze zo geen plezier meer hebben;..vind je ook normaal?"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/anabolen/343...crinoloog.html
Hoewel ik me daarin helemaal kan vinden in wat Demi net heeft gepost, ben ik erg nieuwsgierig naar de antwoorden die je krijgt. Leuk dat je er moeite in steekt.
Comment
-
@ Bilo..... kansloze bedoeling om aan een endocrinoloog te gaan vragen of AS voor recreatief gebruik slecht is, duuuh das vragen naar de bekende weg.
Wat denk je zelf dat je voor antwoord krijgt?
Is er niks mis met je hormoonhuishouding, is toevoegen van AS onnodig met alle risico's van dien, dat zal de redenatie zijn/ worden.
Ken je die gozer nog herinneren van Steroids saved mine life, mag jij mij vertellen of je vindt dat zijn gebruik heeft bijgedragen aan zijn happiness op het eind.
Of hij het echt wil is me niet duidelijk, maar het ontlopen doet hij ook niet.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Ik wil jullie bedanken voor jullie bijdrage aan deze thread!
Ik respecteer jullie mening. En jullie duidelijk de mijne ook!
Laten we even de antwoorden van de endocrinoloog afwachten. Ik vind dat idd enorm nuttig omdat er veel tegenstrijdigheden op dit forum worden gepost.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Sorry Bilo maar antwoord van een endocrinoloog zal geen kwalitatieve toevoeging zijn.
Je krijgt een standaard antwoord, ja het is een groot risico dat je neemt en ja het is niet nodig om iets toe te gaan voegen wat niet nodig is.
if it's ain't broken you don't have to fix it.
Bedoel je gaat je arm ook niet gipsen behalve als die gebroken is.
Same shit met Steroïden, die worden ingezet als je wat hebt......heb je niets dan is het NIET nodig, Onnodig risico enz enz
Standaard reguliere geneeskundige manier van denken!
DUS? ? ?
Wat dan Bilo?
Denk je dat je dan gelijk hebt of je gelijk hebt gehaald?
Life is not so simple!
De grap is dat de meeste endocrinologen, binnen hun eigen paradigma blijven.Last edited by onderhandelen; 21-08-2009, 00:36.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostSorry Bilo maar antwoord van een endocrinoloog zal geen kwalitatieve toevoeging zijn.
Je krijgt een standaard antwoord, ja het is een groot risico dat je neemt en ja het is niet nodig om iets toe te gaan voegen wat niet nodig is.
if it's ain't broken you don't have to fix it.
Bedoel je gaat je arm ook niet gipsen behalve als die gebroken is.
Same shit met Steroïden, die worden ingezet als je wat hebt......heb je niets dan is het NIET nodig, Onnodig risico enz enz
Standaard reguliere geneeskundige manier van denken!
DUS? ? ?
Wat dan Bilo?
Denk je dat je dan gelijk hebt of je gelijk hebt gehaald?
Life is not so simple!
De grap is dat de meeste endocrinologen, binnen hun eigen paradigma blijven.
1.) Ik zeg dat AS slecht is
2.) De TS vraagt hoe ik dat weet?
3.) Ik geef een bron: huisarts of eigenkracht.nl
4.) De TS zegt: "die weten er niks van, is subjectief". Roken is ook slecht. Ze geven ook AS voor mensen met ziektes, dus kan niet slecht zijn.
Nu heb ik de kans om te vragen aan iemand die er jaren voor gestudeerd heeft, en veel ervaring heeft met steroiden, hoe slecht het is.
Waarom? Om mijn gelijk te halen? Stukje wel ja, niks menselijks is mij vreemd. Ik ben hier helemaal afgezeken. Deels terecht vanwegen mijn vrouwenkleding opmerking, maar grotendeels ook onterecht.
Maar belangrijkste reden waarom ik het doe is dat ik wil dat iedereen beseft hoe slecht AS is. Kijk als je het dan doet;..prima;..zal je van mij NIKS horen. je eigen keuze. Maar ga niet ontkennen dat het slecht is en dat je enorme risicos neemt. Maar hoe hoog zijn die risicos? Dat wil ik weten. En dat lijkt me ook informatie die elke BNer moet weten voor hij de keuze maakt om eraan te beginnen. Daarna is het zijn eigen keuzeYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment