Op dat soort momenten denk ik dat emancipatie te ver is doorgeslagen. Zie je allemaal metrosexuele mietjes op straat lopen slaafs achter het meisje aan. Groei een paar ballen man. Je bent een vent laat je niet op je kop zitten door zo'n wicht :S
Mening over emancipatie
Collapse
X
-
Gelijke rechten. En dat is totaal iets anders dan hetzelfde kunnen; mannen en vrouwen hebben over het algemeen beiden gewoon totaal andere goede eigenschappen.
En een verschil in salaris vind ik geen ramp. Maar dan wel als deze op basis van kwaliteiten, werkinzet en soortgelijke zaken is. Niet over geslacht of andere dingen die je zelf niet kan aanpassen (zoals huidskleur).
Oproepen tot meer vrouwen in een bepaald bedrijf, vrouwen voorrang geven, alleen vrouwen willen is net zo walgelijk als het tegenovergestelde. Dat is ook geen gelijk recht.
Originally posted by Falstyr View PostOp dat soort momenten denk ik dat emancipatie te ver is doorgeslagen. Zie je allemaal metrosexuele mietjes op straat lopen slaafs achter het meisje aan. Groei een paar ballen man. Je bent een vent laat je niet op je kop zitten door zo'n wicht :S
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGelijke rechten. En dat is totaal iets anders dan hetzelfde kunnen; mannen en vrouwen hebben over het algemeen beiden gewoon totaal andere goede eigenschappen.
En een verschil in salaris vind ik geen ramp. Maar dan wel als deze op basis van kwaliteiten, werkinzet en soortgelijke zaken is. Niet over geslacht of andere dingen die je zelf niet kan aanpassen (zoals huidskleur).
Oproepen tot meer vrouwen in een bepaald bedrijf, vrouwen voorrang geven, alleen vrouwen willen is net zo walgelijk als het tegenovergestelde. Dat is ook geen gelijk recht.
Behalve dan dat het mij opvalt dat veel vrouwen die klagen over gebrek aan emancipatie, zelf geen flikker doen om dat bij te schaven."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostOp dat soort momenten denk ik dat emancipatie te ver is doorgeslagen. Zie je allemaal metrosexuele mietjes op straat lopen slaafs achter het meisje aan. Groei een paar ballen man. Je bent een vent laat je niet op je kop zitten door zo'n wicht :S
Je haalt de woorden uit m'n mond...
Tegenwoordig zie je steesd meer kerels (pussies) huilen omdat hun vriendinnetje boos op ze geworden is:S + een vriendin die dan nog op hun door blijft bakkesen...
Daarom zeg ik ook De man moet gaan emanciperen
Comment
-
-
Emancipatie van de vrouw, ik vrees dat daar het meeste uit is gehaald, veel beter als dit gaat het niet worden. De eerste feministische golf, dat was inderdaad nuttig, vrouwen die niet mochten werken als ze getrouwd waren, vrouwen die door hun man in het gareel mochten worden geslagen, mooi dat dat is veranderd. De tweede feministische golf heeft ook zeker zijn nut gehad, vrouwen mochten eindelijk een eigen bankrekening openen. Jaja, voor 1950 moest je als vrouw je man nodig hebben als je een wasmachine of iets groots wilde aanschaffen
Maar nu, vrouwen zijn helemaal klaar met die emancipatie volgens mij.. Meer en meer vrouwen stoppen helemaal met werken omdat ze hun kinderen willen opvoeden. Vind je het gek dat er geen vrouwen op topposities zitten, daar moet je veel tijd voor maken en voor willen gaan, dat willen de meeste vrouwen gewoon niet.
En nog wat, de meeste vrouwen benadelen zich ook enorm door een oudere man als vriend te nemen. Zeker jongere vrouwen vinden dat wel prima en ontwikkelen niet de vaardigheden die je nodig hebt om voor jezelf te zorgen, hun oudere vriend heeft namelijk die vaardigheden wel ontwikkeld en regelt het voor hun beiden. Komt daar ineens het moment dat het uit is en ze voor zichzelf moeten zorgen... Tja, dan is het niet gek dat ze minder sterk staan als mannen.
Ik ben het trouwens helemaal eens met bovenstaande meningen over positieve discriminatie. Wtf, je kiest toch gewoon de beste persoon voor de juiste baan, dan moeten vrouwen maar iets competitiever worden en op een gelijkwaardige manier concurreren met mannen. Je creëert nu alleen maar verhalen over vrouwen die een toppositie hebben gekregen omdat ze een voordeel hadden bij de sollicitatie.
Trouwens, miljoenen jaren van evolutie hebben ervoor gezorgd dat mannen het ene goed kunnen en vrouwen het andere. Het lijkt me het meest logische dat daarop wordt ingezet. Wat natuurlijk ook wordt gedaan, vrouwen die zien we vaker in de zorg/onderwijs terwijl mannen vaker leidinggevende functies bezitten. Hoewel dit natuurlijk niet voor elke persoon op gaat, maar dat lijkt me duidelijk.
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostNog zo eentje .
Excepties als vrouwenhandel daar gelaten, want die tellen niet mee in dit onderwerp.
Zie en ken genoeg vrouwen die toch prachtige functies bekleden, en gewoon meedoen in de top.
Prrrrrima.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEmancipatie in mijn werk bestaat al helemaal niet....Nog nooit een vrouw gezien die met een kruiwagen beton aan het slepen was. En vrouwen die klussen is al helemaal een ramp.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDe zwaardere colli's sjouwen doen bij ons de dames ook dus bij Albert Hein is de emancipatie ook al doorgebroken. Jammer voor de dames die eerst lekker alleen toiletpapier en chipsdozen mochten stapelen...ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostEmancipatie??
Pindatje.. ik ga met jou naar de bioscoop.. en dan mag je je eigen kaartje kopen
en dan gaan we uiteten.. dan mag je de heflt betalen
gelijke rechten tog?
hehe jk ^^
Stel dat ik ooit met jou naar de film zou willen en uit eten zou willen gaan, vind ik het een prima deal.
Maar speaking of uit eten, hoe staat het met die sushi die je Atta en mij nog beloofd hebt?Last edited by Pinada; 20-11-2009, 07:20."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment