Tjah der zijn idd vrouwen die daar dan weer misbruik van maken, neem als voorbeeld de jonge vrouw die trouwt met een rijke oude lelijke man. Zou dat echte liefde zijn of vanwege het geld?
Mening over emancipatie
Collapse
X
-
Hmm, dat is gewoon een natuurlijk fenomeen lijkt me. Mannen met macht/geld zijn aantrekkelijk..
Dat kwam ook mooi aan het licht toen de rijke stinkerd Donald Trump met een heel jong knappe vrouw trouwde (model was ze volgens mij). Toen werd aan haar gevraagd 'zou je ook met hem zijn getrouwd als hij niet rijk was geweest?' waarop zei antwoorde: 'zou hij met mij zijn getrouwd als ik niet knap zou zijn geweest?'
Evolutionair ontwikkeld fenomeen, niets meer en niets minder.
Comment
-
Alsof je dat kan schelen man. Als ik 80 ben en een geil wijf moet afkopen, who cares."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAlsof je dat kan schelen man. Als ik 80 ben en een geil wijf moet afkopen, who cares.
Maar de gedachte dat diegene alleen maar naast je is omdat ze uit is op je geld, wat het eigelijk compleet nep maakt is toch ook niet prettig.
Heb liever iemand naast me die om me geeft en die ECHT van me houd, dan een geld wolf. Hoe lekker ze ook is.
En als ik wil palen op me ouwe dag dan ga ik wel naar de hoeren. Of zou ik iemand zoeken die eerlijk is en eerlijk toegeeft dat 't der alleen maar om t geld gaat. Niet dat ik ooit heeeel veel geld zou hebben en waarschijnlijk al voor me 80ste onder de grond lig. Maar toch.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAlsof je dat kan schelen man. Als ik 80 ben en een geil wijf moet afkopen, who cares.
Of Hugh Hefner, die heeft het helemaal voor elkaar.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ Ash
Nee, daar heeft Patricia een punt. Bij beroepen die zeer zwaar gedomineerd worden door mannen, hebben vrouwen meer te bewijzen. Het is wel te begrijpen, maar niet eerlijk.
Hier heb je een reden waarom vrouwen niet in de bouwwereld willen werken.
YouTube - Drontemeer Tunnel Palenkraken Kampen
Het is zwaar werk, en je word er vies van. De vrouwen die zwaar werk verrichten die krijgen juist meer respect van hun mannelijke collega's.
Heeft niks te maken of een man slimmer is als een vrouw. Het is een carriere keus waar een vrouw niet eens aan denkt.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Verbazend als dit allemaal in 1 post past..
Originally posted by Falstyr View PostZulke kansloze vrouwen zijn er. Denken nog steeds onderdrukt te worden. Ze proberen gewoon de situatie uit te buiten. Manipulatieve kenau's dat het zijn. Willen alleen de leuke dingen van de emancipatie hebben en niet de minder leuke. *kots smiley hier invoegen*
Maar Fal, geef eens toe.. Als je kan kiezen dan willen we toch allemaal alleen de leuke dingen? Ik ga op mn werk echt niet zeggen; ach, ik vind het allemaal al zo leuk, geef mij maar wat kutklusjes erbij
Originally posted by roelinho View PostIk stoor mij aan de emancipatie die man en vrouw gelijk wil maken. Voor mij zijn man en vrouw gelijkwaardig maar niet gelijk.
Originally posted by Tommyy View PostTjah der zijn idd vrouwen die daar dan weer misbruik van maken, neem als voorbeeld de jonge vrouw die trouwt met een rijke oude lelijke man. Zou dat echte liefde zijn of vanwege het geld?
Originally posted by GeneralIx View Post@ Ash
Nee, daar heeft Patricia een punt. Bij beroepen die zeer zwaar gedomineerd worden door mannen, hebben vrouwen meer te bewijzen. Het is wel te begrijpen, maar niet eerlijk.
Originally posted by Silk View PostHet voordeel voor vrouwen in een mannelijke samenleving is natuurlijk wel dat je met een lieve glimlach en nog wat andere onderdelen een voordeel hebt op mannen
(of mag ik dat niet zeggen)
Originally posted by Ashley View PostWant jij weet hoe het op een bouwplek werkt?
Ik denk dat jij een beetje bekrompen bent om te denken dat een vrouw zich 10x meer moet bewijzen.
Nee maar serieus, kijk eens om je heen. Dit is meer een mannensport. De gewichten van Pinada zijn totaal niet kinderachtig. En ze is vast niet de enige, genoeg (vrouwlijke) vrouwen die zoiets juist geweldig vinden. Dus waarom zouden er geen vrouwen bestaan die het werken op een bouwplaats niet willen?!
Er zijn toch net zo goed mannen die verpleger willen zijn? Maar er zijn ook mannen die dat werk leuk vinden, maar het eeuwige 'oh hij is vast homo' niet willen.
Originally posted by GeneralIx View PostWinnaar.
Daarnaast vind ik bladen als Opzij kansloos. Al het slechte ligt aan de mannen, wij onderdrukken etc. etc. Duidelijk nul kennis van psychologie (bijenkoningin etc.), en rationaliteit levert ook geen punten op.
Ook zie ik een heel typische trend dat vrouwen zich juist meer vinden dan mannen, en daarom juist meer zouden moeten verdienen. Naast dat je dan precies hetzelfde doet, waar je tegen strijd, is het gewoon gelul. We hebben een vrije maatschappij, en als je daadwerkelijk zoveel beter bent dan je buurman, word jij echt wel gehuurd. Zo niet, dan ben je duidelijk niet beter. Lazer op.
Comment
-
Ohw en ash.. Als vrouwen geen zwaar en vies werk willen doen, mag je best een dagje met mijn meelopen op het werk hoor Denk dan niet aan zwaar als in; veel tillen en slepen. Maar zwaar in de zin van (kleinere of grote) verwondingen. Het is wel handig als je van tevoren even je tetanus prik haalt. Wanneer kom je?
Grappig filmpje. Wist al niet wat ze daaro precies aan het doen waren.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostOhw en ash.. Als vrouwen geen zwaar en vies werk willen doen, mag je best een dagje met mijn meelopen op het werk hoor Denk dan niet aan zwaar als in; veel tillen en slepen. Maar zwaar in de zin van (kleinere of grote) verwondingen. Het is wel handig als je van tevoren even je tetanus prik haalt. Wanneer kom je?
Grappig filmpje. Wist al niet wat ze daaro precies aan het doen
waren.
Toevallig heb ik dit jaar 4 maanden in een dieren kliniek gewerkt( de hele kliniek, met dierenpension verbouwd) en tig operaties van dicht bij gezien. Sterelisaties, staarten werden afgeknipt, kat aangereden de achterkant van dat beest in de vernieling en een kat die een achterpoot moest missen. Was zelfs een keer in bespreking met dokter en er werd net een kat onder narcose gebracht, stopte ineens de hartslag van dat beest....ze kregen gelukkig dat beest weer aan de praat.. Voelde me wel zwaar kut op dat moment. Ik weet precies wat jou werk inhoudt. Dus ik wil best wel een keer met je meelopen hoor......als we nou eens een keer een dagje ruilen, weet jij ook hoe het is om echt zwaar werk te verrchten
Wat jij doet is typisch iets voor vrouwen. Volgens mij wel een heel dankbaar beroep.
Waarom vrouwen niet willen werken in de bouw?.....Het komt niet bij een vrouw op om zo een carriere te kiezen.
Stom eigenlijk, want als je goed in je werk bent en je start iets voor je zelf, kan je een goeie boterham verdienen. Waarschijnlijk 2x zoveel als een verpleegster of assistente van een dierenarts.
Ik had die 4 maanden wel de grootste lol met iedereen...allemaal vrouwen om me heen. Oh ja en 2 ''mannen'' die het dierenpension schoon maakte.
Dat filmpje. Dat waren heipalen die in de grond zijn geslagen. Ze slopen de bovenkant eraf om de volgende verdieping er op te zetten. De bovenkant word vrijgemaakt van beton. Het wapeningsijzer wat erin zit word dan weer verbonden met het ijzer van de volgende kolom die erop word gestort. Daarop komt een vloer enz enz. Lekker klusje heLast edited by Ashley; 21-11-2009, 10:57.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Dat filmpje. Dat waren heipalen die in de grond zijn geslagen. Ze slopen de bovenkant eraf om de volgende verdieping er op te zetten. De bovenkant word vrijgemaakt van beton. Het wapeningsijzer wat erin zit word dan weer verbonden met het ijzer van de volgende kolom die erop word gestort. Daarop komt een vloer enz enz. Lekker klusje heความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
@Patricia86, wilde alleen aangeven dat ik het een beetje raar vind dat je als vrouw ook carrière kan maken op deze manier. Had niet zozeer met emancipatie te maken, maar vindt het persoonlijk dat je als vrouw (maar ook als man) carrière kan maken door met een rijk iemand te trouwen puur voor het geld.
Comment
-
Hahaha Ash.. Ik doe best wel ander werk dan jij denkt, denk ik. Ik werk niet met dieren onder verdoving, mocht ik willen :P Maar doet er ook niet toe, heeft helemaal niets meer met het topic temaken.
Bedoel meer; ben daar gister nog langs gekomen, en vroeg me al af wat ze daar precies deden. Dat dus.
@ Tommy; carriere en geld staan in dat geval dan toch los van elkaar? Je maakt toch ook geen carriere als je de staatsloterijshow wint? Al maakt iemand in jouw voorbeeld weer wel gebruik van haar eigen 'kwaliteiten', en neem aan dat je daarop doelt?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment