Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik moet zeggen dat ik het met DSO en MrFit eens ben... zal verder jullie topic niet vervuilen zoals gevraagd maar dat is precies wat jullie bij hun doen Ostrich...

Natuurlijk is het diep triest om jezelf op die manier uit te hongeren en ik denk dat die mensen een psychisch probleem hebben maar dat is misschien meer reden om niet met ze te fucken? (hoewel je natuurlijk kunt beredeneren dat zij een spiegelbeeld van ons zijn/ dat wij aan het andere eind van het spectrum zitten. Het verschil zal zijn dat onze levenswijze beter geaccepteerd is)

Dit hoeft natuurlijk niet met zachte hand, maar wel op een serieuze manier (=@ reactie Patricia). @Gen... wat zou jij als mod doen als iemand op deze manier inbreekt op onze topics? @ Ashley... Dat er ergere zaken in de wereld zijn maakt dit nog niet goed?

Genoeg moraal geridderd... ik zal me aanmelden als "Om_te_kotsen_zo_lekker_girl83" en de superioriteit van boulimia ten opzichte van anorexia verkondigen
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Het is mijn topic en ik ben de bahaaaaaaaaaaas.

Beremans richt zich tot mij, dat moet die dikke volwassen versie van Luppie niet doen met zn kamelenliefde.
      Jouw posts, Misterfit, vind ik oke. Ga vooral door.

Inhoudelijk: ons gekut in die chatbox slaat nergens op, maar is zeer vermakelijk. Het voegt niets toe.
      Schade brengt het echt niet toe hoor. Kom op.
      Die kids zijn vaardig genoeg om zichzelf op een 50 dagen dieet te zetten met 800 kcal per dag, en vasten er tussendoor. Alsof ons gechat ze opeens dood maakt ofzo.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Mohr, we chatten slechts... Let effe op het verschil

Op het forum ga ik lekkere recepten plaatsen enzo.

Serieuze insteek!
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Tja ik vind het misschien ook wat ver gaan, maar langs de andere kant is het een PRO-anorexiaforum, zou graag eens weten welke zieke geest op dat idee is gekomen... Niemand van de leden hier zou zich zo gedragen op een forum dat mensen met anorexia weer op het rechte pad wil helpen.
          @ ketIF

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Maar wat zou je er tegen kunnen doen? De sites verbieden? Dat werkt juist totaal niet. Die meisjes weten elkaar toch wel te vinden. Is het niet via zon site, dan is het via andere fora, chatboxen of onbekendere dingen.
            Ouders weten teminste vaak wel van het bestaan van zon pro-anna site. Hoe bekender pro-anna wordt, hoe meer ouders het leren kennen. Als ouders daarop kijken, zien ze welke 'tips' de meisjes krijgen. Omdat ze weten waarop ze moeten letten, weten ze beter waarvan ze wel/niet wat kunnen zeggen lijkt me. Al is het vaak ook een kwestie van wíllen zien denk ik. Kan me best voorstellen dat ouders in sommige gevallen best symptonen zien, maar ze negeren omdat ze niet willen geloven dat hun dochter (of zoon) annorexia zou hebben.

Die meisjes kijken vaak ook heel erg op tegen bepaalde fotos. FOTO'S!
            Aan het 'begin' zal het misschien afschrikken om een slappe uitgehongerde bottenzak met veel overtollig vel te laten zien, maar ik denk dat ook die grens verschuift. Hoe magerder ze worden, hoe hoger de lat ligt, en hoe extremer ze mooi vinden. En daarbij onderschatten ze zichzelf dan ook nog eens.
            Het mooie is juist dat je er als ouder niet opkomt, het is een beveiligd forum waar iedereen die ongewenst is vanaf wordt gekickt.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
              Het mooie is juist dat je er als ouder niet opkomt, het is een beveiligd forum waar iedereen die ongewenst is vanaf wordt gekickt.
              en toch zitten er meerdere van bodynet op.

Comment

Niet op het forum, slechts op de chat

Comment

Fout, chat is open maar het forum niet, daar moet je je eerst voorstellen voordat je goedgekeurd wordt, plaats je iets ongepast dan wordt je gekickt, ze geven zichzelf het recht om andersdenkenden te weren.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                    Tja ik vind het misschien ook wat ver gaan, maar langs de andere kant is het een PRO-anorexiaforum, zou graag eens weten welke zieke geest op dat idee is gekomen... Niemand van de leden hier zou zich zo gedragen op een forum dat mensen met anorexia weer op het rechte pad wil helpen.
                    Ik snap dat ook niet hoor. Mensen die andere mensen helpen om op het verkeerd pad te komen. Het oprichten van zulke site mag van mij echt strafbaar gesteld worden. Ja er komen dan wel weer nieuwe sites. Maar je kunt het beter aanpakken en zo eventueel een paar mensen van zulke sites weghouden, dan dat je helemaal niks doet.

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                      @ Ashley... Dat er ergere zaken in de wereld zijn maakt dit nog niet goed?
                      :
                      Waar heb ik gezegd dat dit goed is??

Goed lezen ook jij Misterfit.
                      Wat die mensen daar doen is niet tof maar om er nou een heisa van te maken....er zijn dingen die mij veel meer storen dan kotsende pubers.....was alleen maar ter vergelijking.

Ik snap jullie al helemaal niet.....jullie weten hoe Ostrich in elkaar steekt. Hij houd nou eenmaal van provoceren. vind je dit niet leuk.....though luck.
                      ter informatie, het enigste wat we in die chat doen is geiten....verder niks. We schelden niemand uit(behalve jolande dan) en beledigen niemand.

Ossie ik ben vanvond weer van de partij
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                        Hahahahahahaha mijn god, geweldig.
                        *Straal, straal*

@ Moraalridders
                        Ja, anorexia komt meestal door wat anders. Het is een psychische afwijking om maar ergens controle over te hebben. Het is echter een vergissing te denken dat wij daar dan ook maar wat dan ook aan kunnen veranderen. Als je zo ver heen bent dat je ook op pro-ana sites zit te loeren, moet je gewoon een kliniek in. En zelfs daar lukt het niet altijd die mensen weer op het rechte pad te trekken.

Wij zieken een beetje met "feiten" en op het eind snapt ze echt wel dat dat allemaal bullshit is, en anders wordt het ontkend bij navraag bij haar ano-buddies.
                        Daarnaast sluiten we altijd af met een helpmodus. Ik vind het best onschuldig.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wat voor een helpmodus is dat dan? Ik volg de chat namelijk zelf niet.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                            Wat voor een helpmodus is dat dan? Ik volg de chat namelijk zelf niet.
                            Of ben jij stiekum Jolande

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Of ben jij stiekum Jolande
                              Ik weet wie het is, maar jullie hebben er niks aan om dat te weten, is niet iemand van BN
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                Ik weet wie het is, maar jullie hebben er niks aan om dat te weten, is niet iemand van BN

Het is in ieder geval een zaadstengel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X