fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ misterfit:

Inderdaad, met een vrouw die zuipt en willekeurig venten neukt kun je nooit iets beginnen. Ze is nu 24 en ik denk niet dat ze ooit gaat veranderen, ze heeft thuis ook nooit principes meegekregen want haar moeder is ook zo.

Maar een stille kamerplant zoek ik ook niet, liefst iets er tussenin. Er zijn ook vrouwen die zich niet te pletter zuipen en waar je toch een hoop fun mee kunt hebben.
    En het moet geen fotomodel of een seksgodin zijn, maar een beetje libido kan ik toch wel waarderen. Dat stille meisje zei me dat ze het wilde uitmaken met haar toenmalige vriend omdat hij geen respect voor haar had. Hij wilde maar de hele tijd seks zei ze en daar hield ze niet van. Ze wilde liever niet dat hij haar nog aanraakte en dat gevoel had ze al maanden. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en ze zijn nog steeds samen . Ik begin te geloven dat ze zei dat het slecht ging met haar vriend omdat ze hoopte dat ik dan een move zou maken.

Van alle meiden waarmee ik heb gedate of even iets mee heb gehad (ben 23) is er maar 1 die een blijvende indruk op me heeft gemaakt.
    The one that got away.. Ze had indertijd een vriend en verwacht er nu een kind van. Voor minder dan zo iemand doe ik het niet, liever wachten dan een paar losse flodders opscharrelen om de tijd te doden

Comment

Dat snap ik dan weer niet. Sterker: denk dat het een excuus voor jezelf is dat je al tijden geen vriendin hebt. Wellicht zelfs zonder dat je het zelf zo doorhebt.

Vrouwen zijn uitzonderlijk gevoelig voor hoe goed je in de markt ligt. Overdrijven is ook een vak, maar door op zijn tijd toch wat te hebben, win je wel degelijk aan gewildheid.
      Daarnaast: je weet ook niet hoe een auto rijdt zonder een proefrit.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je moet iig niet blijven hangen op die ene die je zo beviel.. je zoekt nu naar een kloon van 'die ene'.

Ga gewoon uit, maak plezier met je maten. Ga niet op zoek, kom je wat tegen, mooi meegenomen! Openingszinnen hoef je ook niet te proberen want die werken toch niet. Als een meid je ziet zitten maakt het eigenlijk toch vrij weinig uit wat je zegt..

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Daarnaast: je weet ook niet hoe een auto rijdt zonder een proefrit.
          Mag misschien zo zijn, maar er zijn altijd heel veel reviews te vinden over het rij gedrag :P

Comment

En hoe vaak precies zegt de reviewer exact hetzelfde als wat jij zegt na de proefrit?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is afhankelijk hoe objectief die tester is. Als hij emotioneel te betrokken is kan het erg afwijken.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Elke week uitgaan is inderdaad ook niet alles, je schiet er niks mee op, het kost bergen met geld en echt gezond is het ook niet.
                Nee je kunt beter iedere week nar de kerk gaan, tuurlij is uitgaan el gezond en belangrijk voor je sociale leven. Hoe gezond het is heb je zelf in de hand.
                Teminste zodenk ik er over

Comment

Elke week uitgaan is saai en eentonig. Af en toe een goed concert, een dagje ergens heen en wat leuks doen is meer dan genoeg voor mij. En ik heb ook geen zin in al dat "Sociale" emo gedoe van de meeste mensen. Klein groepje vrienden om af en toe wat leuks mee te doen vind ik meer dan genoeg.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                    Nee je kunt beter iedere week nar de kerk gaan, tuurlij is uitgaan el gezond en belangrijk voor je sociale leven. Hoe gezond het is heb je zelf in de hand.
                    Teminste zodenk ik er over
                    Wat een opmerking, ik ben trouwens atheïst. En ja wat is je sociale leven als er verwacht wordt dat je elke week uitgaat? Oftewel wat velen doen. Je hebt het zelf in de hand natuurlijk hoe gezond het is maar persoonlijk vind ik het te duur. Ik vind het veel leuker om net als wat misterfit zegt iets te doen met vrienden. En ik bedoel alleen maar te zeggen dat je er eens achterkomt dat elke week uitgaan niet alles is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Elke week uitgaan is saai en eentonig. Af en toe een goed concert, een dagje ergens heen en wat leuks doen is meer dan genoeg voor mij. En ik heb ook geen zin in al dat "Sociale" emo gedoe van de meeste mensen. Klein groepje vrienden om af en toe wat leuks mee te doen vind ik meer dan genoeg.
                      Helemaal gelijk, wat velen onder sociaal gedoe vatten is niets meer dan zich verplicht voelen om met de massa mee te gaan. Het zijn allemaal vrienden maar je hebt er geen flikker aan, ze laten je net zo snel weer vallen. Kleine groep vrienden daarentegen (de echte vrienden) heb je veel meer aan. Owjah en ik heb niks tegen op uitgaan LittleMofo maar op het elke week uitgaan, wat idd maar eentonig is.

Comment

Maar ik zie uitgaan niet alleen als discotheek, lekker naar de bios met vrienden omdat er heel toevallig een goeie film draait, of lekker uit vissen met je buurman, of lekker een avondje stappen, een dagje naar hellendoren bootje varen, zomers zwemen in een grote plas/meer, vrijdag avon de stad in metje wijfie, dit soort dingetjes. Kroegen vind ik zelf ook vrij weining aan, licht er natuurlijk ook aan waar ik heen ga.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                          Maar ik zie uitgaan niet alleen als discotheek, lekker naar de bios met vrienden omdat er heel toevallig een goeie film draait, of lekker uit vissen met je buurman, of lekker een avondje stappen, een dagje naar hellendoren bootje varen, zomers zwemen in een grote plas/meer, vrijdag avon de stad in metje wijfie, dit soort dingetjes.
                          Dan hebben we dezelfde mening dus, precies wat ik zeg.

Comment

Ik heb me telefoon afgeschaft omdat vrouwen op onbereikbare mannen vallen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                              Ik heb me telefoon afgeschaft omdat vrouwen op onbereikbare vrouwen vallen.
                              Dus je hebt ook meteen je sex change eindelijk afgerond?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Dus je hebt ook meteen je sex change eindelijk afgerond?

Hahahah, whoops xD.

Ik wil geen Nokia maar ik wil NeukenJA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X