Onze grote vriend is weer terug:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is net als hij de kapstok nog in zijn nep levis trui heeft zitten.
    Ik versta wel portugees.
    Hij rapt dat mensen zeggen dat zijn spieren nep zijn ,maar ze zijn echt en zo hard als hout??????

Comment

Oh ja en iedereen is jaloers ,omdat niemand zijn lengte en lichaam heeft.

Comment

Ik ben niet jaloers op iemand die borst inplantaten heeft en synthol in de traps en schouders. Als je daar jaloers op bent, ben je echt ziek in je hoofd geloof ik.

Comment

Originally posted by safado View Post
          Het is net als hij de kapstok nog in zijn nep levis trui heeft zitten.
          Ik versta wel portugees.
          Hij rapt dat mensen zeggen dat zijn spieren nep zijn ,maar ze zijn echt en zo hard als hout??????
          zo hard als hout? elke keer er iemand in knijpt of dergelijke ziet het eruit gelijk silicone borsten van vrouwen... thx vo de vertaling allesinds

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
            zo hard als hout? elke keer er iemand in knijpt of dergelijke ziet het eruit gelijk silicone borsten van vrouwen... thx vo de vertaling allesinds
            Hij zal wel last hebben van een beetje houtrot in zijn zaagsel hoofd.

Comment

even serieus, hoe krijg je dit soort armen??

is het een spul (syntol, ik ken het niet) erin spuiten en dan zijn ze zo?? of heeft hij wel getraind? en die borst lijkt wel een implantaat, of is dit echt zo???
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Lol ik keek net nog ff naar dat filmpje maar hij heeft echt iets wat niet in orde is.
                En dan bedoel ik niet eens zijn fysiek. Als je op deze manier jezelf laat zien en zo doet
                ben je panische bezig, hij lijkt verder ook hardstikke strak van iets wat je oppept, dit
                zie ik gelijk aan zijn gedrag. Ik vind hem wat dat betreft wel funny
                YouTube - Mega pecs - huge teen bodybuilder abusing synthol injects#

Comment

Die gek heeft helemaal geen rug spieren ingespoten zie ik

Comment

Nee heb je zijn vleugels gezien? die zijn echt minimaal.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                      Lol ik keek net nog ff naar dat filmpje maar hij heeft echt iets wat niet in orde is.
                      En dan bedoel ik niet eens zijn fysiek. Als je op deze manier jezelf laat zien en zo doet
                      ben je panische bezig, hij lijkt verder ook hardstikke strak van iets wat je oppept, dit
                      zie ik gelijk aan zijn gedrag. Ik vind hem wat dat betreft wel funny
                      YouTube - Mega pecs - huge teen bodybuilder abusing synthol injects#
                      Moet je is ff kijken vanaf 4:34 als die ze armen omhoog doet en kijk dan naar ze Borsten... LOL!
                      You can be part of my meal tonight.

Comment

Benen zal die ook wel niet hebben, hoogstens van die vage kuitimplantaten.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          hahahah hongerlijers

Ik kende deze gast helemaal niet. Dit is hilarisch man.
                          Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
                            vind het ineens spijtig dat ik geen portugees versta
                            vraag me af wat voor bullshit ie allemaal niet uitkraamt!!!
                            wss dat hij heeeel gespierd is en sterk xD. Gewoon een gok.

Comment

Die eindigd straks net als die andere knakker van die andere film
                              Who's the Chef

Comment

YouTube - Bomba de Cavalo
                                En dit gebeurt er straks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X