ver van puur natuur denk ik
Onze grote vriend is weer terug:P
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostAls vrouwen een kleine bil hebben en ze willen grote.. dan kunnen ze tog ook synthol doen?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Is het zeker dat die gast in dat laatste filmpje gebruik heeft gemaakt van synthol?
Kan zoiets niet gewoon ontstaan door een onderhuidse ontsteking of mis ik nu wat.Last edited by The Phoenix; 15-02-2010, 15:04.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostIs het zeker dat die gast in dat laatste filmpje gebruik heeft gemaakt van synthol?
Kan zoiets niet gewoon ontstaan door een onderhuidse ontsteking of mis ik nu wat.
Hoe komt deze in de spiermassa? Door prikken.
Natuurlijk is het door Synthol gekomen, hoe krijg je in hemelsnaam anders zoveel pus in een bicep.
De meest soorten noemen ze badkuip synthol, omdat het niet in een laboratorium word gemaakt.
Maar in een open kuip, daar kan van alles inkomen. Wat denk je van bacterien of zweet van de maker, of als hij verkouden is? Moet je toch niet aan denken zeker. Het nadeel van een ontsteking in een spier is, hij kan nergens heen. Dan word hij groter en groter, tot je dood gaat of word geholpen.
Reken bij die zooi nog wat hormonen en gear, en het inwendige feest is helemaal compleet.
Sommige snijden het zelf al open, ook heel slim. Of gaan er met een naald in zitten peuren, nog meer de infectie verspreiden.
Bij wel schoon materiaal, kan het ook komen dat ze veel prikken met dezelfde naald op verschillende plaatsen. En zo zichzelf besmetten, en zo ook de bacterien over het hele lijf verspreiden. Met het geweldige resultaat, de dood.
Zo val je wel op. maar niet op het podium
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMag wel duidelijk zijn dat die ontsteking in de spiermassa zelf zat.
Hoe komt deze in de spiermassa? Door prikken.
Natuurlijk is het door Synthol gekomen, hoe krijg je in hemelsnaam anders zoveel pus in een bicep.
De meest soorten noemen ze badkuip synthol, omdat het niet in een laboratorium word gemaakt.
Maar in een open kuip, daar kan van alles inkomen. Wat denk je van bacterien of zweet van de maker, of als hij verkouden is? Moet je toch niet aan denken zeker. Het nadeel van een ontsteking in een spier is, hij kan nergens heen. Dan word hij groter en groter, tot je dood gaat of word geholpen.
Reken bij die zooi nog wat hormonen en gear, en het inwendige feest is helemaal compleet.
Sommige snijden het zelf al open, ook heel slim. Of gaan er met een naald in zitten peuren, nog meer de infectie verspreiden.
Bij wel schoon materiaal, kan het ook komen dat ze veel prikken met dezelfde naald op verschillende plaatsen. En zo zichzelf besmetten, en zo ook de bacterien over het hele lijf verspreiden. Met het geweldige resultaat, de dood.
Zo val je wel op. maar niet op het podium
Maar als je er dus niets aan doet kan je doodgaan? Is het lichaam onderhand dan niet zo sterk geworden door de jaren heen dat deze zelf gaat "helen"?
evengoed vind ik het een domme zet als je spieren gaat inspuiten met die rotzooi.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostAl zijn ze mogelijk lelijk (want ik ken je smaak natuurlijk niet)ik vind ze dan wel weer "knapper" dan die huismoedertjes in te strakke strechpakjes die alleen maar lopen te lullen en een uur in de wind stinken naar goedkope parfum. Daar kan ik niet naar kijken want dan erger me kapot.
OT: even op synthol gegoogled want had er nog nooit van gehoord.
Voor diegenen die nog eens willen lachen (of over hun nek gaan, dat hangt er van af):
Synthol Mr. Olympia. - BodybuildingPro.com Discussion BoardsUnder a pale grey sky we shall arise!!!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Postso das wel heftig dan!
Maar als je er dus niets aan doet kan je doodgaan? Is het lichaam onderhand dan niet zo sterk geworden door de jaren heen dat deze zelf gaat "helen"?
evengoed vind ik het een domme zet als je spieren gaat inspuiten met die rotzooi.
Het is een opeenhoping van eiwitten en bacterie.
Het abces word alleen maar groter in die spier. Tot hij een weg heeft gevonden, naar buiten? Nee de kortste weg is, in de aderen.
Komt die rommel in je aderen, geef ik je nog n minuut om je gebedje te doen.
Het vreet alles aan vanbinnen, omdat het ruimte wil hebben.
Eng gewoon.
Als je er niets aan doet? Ga je dood. Ja, laat dat duidelijk zijn. Vergeet niet dat er ook nog een half litertje cocos olie in zit. Zal je hart dat fijn vinden? Je hebt dan tesamen een half litertje olie en een half litertje pus in je systeem. Ja dan ga je gewoon dood.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWaar moet die pus heen?
Het is een opeenhoping van eiwitten en bacterie.
Het abces word alleen maar groter in die spier. Tot hij een weg heeft gevonden, naar buiten? Nee de kortste weg is, in de aderen.
Komt die rommel in je aderen, geef ik je nog n minuut om je gebedje te doen.
Het vreet alles aan vanbinnen, omdat het ruimte wil hebben.
Eng gewoon.
Als je er niets aan doet? Ga je dood. Ja, laat dat duidelijk zijn. Vergeet niet dat er ook nog een half litertje cocos olie in zit. Zal je hart dat fijn vinden? Je hebt dan tesamen een half litertje olie en een half litertje pus in je systeem. Ja dan ga je gewoon dood.
Die rodrigo is echt een zielig mannetje.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment