Onze grote vriend is weer terug:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Ik vraag me dan wel af of die idioten weten wat de sides zijn. Als je dat zou weten spuit je die rotzooi toch niet in je lijf?

Die rodrigo is echt een zielig mannetje.
    Dat is het probleem juist. Mensen weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn.

Beetje off topic maar wil het wel even kwijt.

Vandaag bezoekje dokter geweest cholestrol was verhoogd. Niks bijzopnders verder. Mijn dokter heeft een vooroordeel tegen ongezonde mensen(mag niet maar is nou eenmaal zo)
    Ik vertelde dat ik fanatiek bezig was met bb en dat ik bijna een jaar bezig was met gezond leven. Waarop hij zei toch niet met die ''troep''.
    Toen vroeg ik hem of hij er heel erg op tegen was. Hij zei dat hij heel veel ellende was tegengekomen door het gebruik van as.

Dat is het probleem. Het is moeilijk te schatten maar het gross van de gebruikers weten helemaal niet wat ze aan het doen zijn. Als je nu kijkt hoeveel gebruikers er hier op BN actief zijn is dat ook maar een handje vol. Misschien 30 mensen en dan houd het toch echt op.
    Gelukkig zijn er forums waar genoeg mensen zijn die verstand van zaken hebben.
    Als mensen het dan toch gebruiken zorgen dat er goede voorlichting is....

Ik weet beetje off topic
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vraag me dan wel af of die idioten weten wat de sides zijn. Als je dat zou weten spuit je die rotzooi toch niet in je lijf?

Die rodrigo is echt een zielig mannetje.
      Dat is nu het lullige van het hele spul. Het geeft geen sides. Behalve dat je wat vetten opneemt. Want zelfs een halve liter word gewoonlijk in 2 tot 3 maanden weer opgenomen in het systeem.
      Maar idd je bent wel heel erg zielig als je het gebruikt, lees misbruikt.
      In het begin gebruikten profs het om 1 of 2 achtergebleven spiertjes op te spuiten voor op het podium.
      Nu gebruikt elke boerenlul het om alles op te spuiten, daar zit het verschil.
      De prof bbr gebruikte ook deze vorm niet maar de andere vorm, die naam ben ik even kwijt. Het was een combinatie van 2 middelen waarvan 1 verdunde synthol was. Maar die zorgde ervoor dat de spier opzwol voor bepaalde tijd. En ze gebruikten het maar 2 tot 3 weken.
      Deze zwelling was na 2 weken ook weer weg.
      Kijk naar wat sommige klootjavanen er nu mee doen, zomaar een heel jaar in alle spieren die ze kunnen vinden spuiten tot er niets meer bijkan. En het aan alle kanten begint te lekken. Idioten zijn het. Ben ik helemaal met je eens. Het heeft geen ene moer meer met sport te maken ook.
      Volgende wedstrijd is wie kan het meeste wegspuiten in 1 jaar.
      Of wie kan het minste liften, met de meeste Synthol.
      Het geeft geen enkele meerwaarde. En ik zie ze dan ook echt als watjes, die te bedonderd zijn om er wat te doen.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Dat is het probleem juist. Mensen weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn.

Beetje off topic maar wil het wel even kwijt.

Vandaag bezoekje dokter geweest cholestrol was verhoogd. Niks bijzopnders verder. Mijn dokter heeft een vooroordeel tegen ongezonde mensen(mag niet maar is nou eenmaal zo)
        Ik vertelde dat ik fanatiek bezig was met bb en dat ik bijna een jaar bezig was met gezond leven. Waarop hij zei toch niet met die ''troep''.
        Toen vroeg ik hem of hij er heel erg op tegen was. Hij zei dat hij heel veel ellende was tegengekomen door het gebruik van as.

Dat is het probleem. Het is moeilijk te schatten maar het gross van de gebruikers weten helemaal niet wat ze aan het doen zijn. Als je nu kijkt hoeveel gebruikers er hier op BN actief zijn is dat ook maar een handje vol. Misschien 30 mensen en dan houd het toch echt op.
        Gelukkig zijn er forums waar genoeg mensen zijn die verstand van zaken hebben.
        Als mensen het dan toch gebruiken zorgen dat er goede voorlichting is....

Ik weet beetje off topic
        Toch geloof ik jouw arts ook wel, dat hij al veel ellende heeft gezien ervan.
        Hoeveel gebruiken niet stiekem, en durven thuis niets te zeggen als er iets mis is? Te jong of te vroeg begonnen of niets op orde hebben kan redelijk ernstige gevolgen hebben. En hij mag het proberen op te lossen.

Comment

• whaha @ knul

meeste synthol minste lift XD

@ ashley voordeel van bodnet is dat de meeste gebuikers hier wel weten waarover ze praten.

Comment

• bedoel je Equipoise en propionat, knul?

Gregg Valentino beweert dat hij dat had gebruikt.

Comment

• @ Ashley, Uiteraard ben ik het met je eens dat er goede voorlichting moet zijn. Ik vind het allang rustgevend dat er hier op het forum mensen zijn die er verstand van hebben en gelukkig anderen ermee willen helpen.

Het enige waar ik me over opnaai is dat mensen die maar net op het forum actief zijn met ook nog maar een paar postjes al meteen beginnen over AS zonder ook maar even verder te hebben gekeken op het forum en zonder ook maar iets te lezen. Als je BF zo hoog ligt dan is je voeding al niet helemaal ok. Laat staan je BMI. mensen geloven volgens mij nog steeds dat AS een antwoord is op alles. Ze moeten gaan inzien dat het niet zo is. Maar goed 17 jaar is ook niet echt een leeftijd dat je wilt inzien dat het juist de voeding is die de basis is, volgens mij willen ze allemaal snel breed worden en zo droog mogelijk staan en dan meteen aan as denken.

Ikzelf heb rond die leeftijd ook wat as binnen gekregen maar gelukkig zei mijn gezond verstand dat ik eerst maar eens moest weten wat het eigenlijk was. Ik heb me dus verdiept in de materie en ben meteen na 3 naalden gestopt. Zeker als je een maat kapot ziet gaan door het verkeerd gebruiken van de spulletjes.

Ik zal niet zeggen dat ik nooit zal gaan kuren maar voordat ik er ook maar even aan zou denken ga ik desnoods een studie volgen over het gebruik hiervan.

@knulletje, eigenlijk beatwoord ik met de woorden naar Ashley toe ook op jouw reactie. Nogmaals vind ik het erg stom stom stom dat mensen die op een snelle ongezonde manier iets willen bereiken niet kijken naar de gevaren. Als het dan wel mis gaat is alles en iedereen schuldig behalve zijzelf. Daarom reageer ik altijd wat fel als mensen zonder voorkennis het woordje as in de mond nemen. Ik heb de nodige dingen om me heen gezien m.b.t. de as en heb ook even in dat wereldje geleefd. Je weet zelf net als ik dat dit geen wereldje is die je moet onderschatten.

Sorry ik liet me even gaan maar dat komt omdat mensen as zien als "de oplossing" en dat stoort me.

Last edited by The Phoenix; 15-02-2010, 18:21.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                whaha @ knul

meeste synthol minste lift XD

@ ashley voordeel van bodnet is dat de meeste gebuikers hier wel weten waarover ze praten.

Klopt...Gelukkig zijn er forums waar je genoeg info vandaan kan halen m.b.t het gebruik van AS.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Inderdaad as gebruik zul je toch niet kunnen uitbannen, dan kun je beter mensen een goed overdachte keuze geven en informatie, zodat ze weten waar ze aan beginnen.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                    bedoel je Equipoise en propionat, knul?

Gregg Valentino beweert dat hij dat had gebruikt.
                    Nee dat is gear Equipoise is Boldenone en Propionat is een ester.
                    Is iets als Esiklene of zo maar ik ben de naam even kwijt, zal wel weer komen als het niet meer nodig is.

Comment

• Edit: mijn laatste bericht was grotendeels bedoeld voor het topic "afvallen 21 kilo".

Maar dan nog is mijn niet reactie niet alleen bedoeld voor de topic starter michael osinga maar voor iedereen die zonder enige kennis denken aan AS.

Comment

@ Ashley, Uiteraard ben ik het met je eens dat er goede voorlichting moet zijn. Ik vind het allang rustgevend dat er hier op het forum mensen zijn die er verstand van hebben en gelukkig anderen ermee willen helpen.

Het enige waar ik me over opnaai is dat mensen die maar net op het forum actief zijn met ook nog maar een paar postjes al meteen beginnen over AS zonder ook maar even verder te hebben gekeken op het forum en zonder ook maar iets te lezen. Als je BF zo hoog ligt dan is je voeding al niet helemaal ok. Laat staan je BMI. mensen geloven volgens mij nog steeds dat AS een antwoord is op alles. Ze moeten gaan inzien dat het niet zo is. Maar goed 17 jaar is ook niet echt een leeftijd dat je wilt inzien dat het juist de voeding is die de basis is, volgens mij willen ze allemaal snel breed worden en zo droog mogelijk staan en dan meteen aan as denken.

Ikzelf heb rond die leeftijd ook wat as binnen gekregen maar gelukkig zei mijn gezond verstand dat ik eerst maar eens moest weten wat het eigenlijk was. Ik heb me dus verdiept in de materie en ben meteen na 3 naalden gestopt. Zeker als je een maat kapot ziet gaan door het verkeerd gebruiken van de spulletjes.

Ik zal niet zeggen dat ik nooit zal gaan kuren maar voordat ik er ook maar even aan zou denken ga ik desnoods een studie volgen over het gebruik hiervan.

@knulletje, eigenlijk beatwoord ik met de woorden naar Ashley toe ook op jouw reactie. Nogmaals vind ik het erg stom stom stom dat mensen die op een snelle ongezonde manier iets willen bereiken niet kijken naar de gevaren. Als het dan wel mis gaat is alles en iedereen schuldig behalve zijzelf. Daarom reageer ik altijd wat fel als mensen zonder voorkennis het woordje as in de mond nemen. Ik heb de nodige dingen om me heen gezien m.b.t. de as en heb ook even in dat wereldje geleefd. Je weet zelf net als ik dat dit geen wereldje is die je moet onderschatten.

Sorry ik liet me even gaan maar dat komt omdat mensen as zien als "de oplossing" en dat stoort me.
                        Waarom sorry zeggen als je gelijk hebt?
                        IK zie het zelf toch ook gebeuren om me heen. Erg zat maar je kunt niet altijd alles voorkomen of voor zijn.
                        Ik vind dat je gelijk hebt. Nooit onderschatten.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                          Waarom sorry zeggen als je gelijk hebt?
                          IK zie het zelf toch ook gebeuren om me heen. Erg zat maar je kunt niet altijd alles voorkomen of voor zijn.
                          Ik vind dat je gelijk hebt. Nooit onderschatten.
                          Ja ik zou inderdaad geen sorry moeten zeggen maar was ook meer bedoeld als een sorry met een sarcastisch tintje.

Comment

• YouTube - TRABALHO.

Comment

• Ik blijf toch steeds met grote verwondering naar die gozer kijken.
                              Wat heeft die zijn vormen verziekt zeg.
                              Met zijn opgeblazen tietjes, op zijn magere lijfje. Mag hij wel trots op zijn, niemand heeft dat zo.
                              Zijn schoudertjes zijn gewoon lachwekkend, om over de vorm van zijn armen nog maar niet te spreken.
                              Oeps er zit ook nog een ventielspiertje bij zijn schrale nekje.
                              Voor hem hebben ze nou een infuus uitgevonden, en schroefventielen. Hij injecteert vast met een fietspomp. Ikzelf zou een compressor kiezen, er kan meer bij.
                              Ik zou me doodschamen als ik er zo uit zou zien.

Comment

• wou dat ik ne magische bol had om die kerel binnen een paar jaar te zien... of ie zen lijf nog verder opspuit met die troep... of alles wegzakt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X