Onze grote vriend is weer terug:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    Nou nog twee filmpjes, omdat hij zo "geweldig" is

Een stripshow, waar bij hij heel sexy zijn shirt uittrekt:
    Wat een ongelooflijke idioot. Ik geloof niet dat mensen van de apen afstammen, maar als ik hem zo zie begin ik toch wel te twijfelen. Maar goed een entertainer is ie dan weer wel.

Wat een vies filmpje ook die andere. Je ziet hem gewoon letterlijk leeglopen.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Teeeering ik heb eens al zijn filmpjes opgezocht.. dit soort gekken moeten tegen zichzelf beschermd worden.. dit soort gasten moeten begeleid wonen enzo..

Wat een figuur..

En ik wist helemaal niet wat synthol was.. ik vond sommige bodybuilders er al wat onnatuurlijk uitzien.. wat een sneu spul zeg..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Die arm met dat abces die daar leegloopt, komt nooit meer goed.
        De pus heeft al veel spier aangevreten. Lidteken weefsel in de spieren na n halve liter aftappen, komt echt nooit meer goed.
        Er is maar 1 soort Synthol die uit een echt laboratorium komt.
        De andere zitten veel andere stoffen in zoals pijnstillers en prohormonen. Die stoffen zijn dan helemaal niet schoon. Toch ook niet normaal meer zo veel olie in je lijf. Mag je wel rekening mee houden als je gaat eten. Al die olie word in een paar weken tot 1,5 maand weer door je lichaam opgenomen. Eerst dachten ze dat de olie zou blijven zitten voor 5jaar. Weet je dat je in een schouder met boven arm 12x moet prikken per dag. En in je borst 9x per kant per dag?
        Ik heb het eens gevolgd. Ze moeten eerst 10dagen 1ml per dag zetten per spierkop. Dan 10 dagen 2ml. Dan 10 dagen 3ml. En dan gaan ze over op 6 weken onderhoud 2 ml per dag per spierkop.
        Die had voor alleen de kuiten 7flessen nodig van 100ml. Zit er toch 700ml in je kuiten gestopt.
        En dan huilen als het mis gaat?
        Ik mag een leek zijn op Synthol gebied, maar dat kan ik wel begrijpen. Dat je lijf dat niet hoeft binnen te houden, en het een uitweg zoekt. Ontsteken is de reactie.

Comment

Buiten dat het er smerig uit ziet, moet het volgens mij ook verschrikkelijk pijnlijk zijn.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Wat een ongelooflijke idioot. Ik geloof niet dat mensen van de apen afstammen, maar als ik hem zo zie begin ik toch wel te twijfelen. Maar goed een entertainer is ie dan weer wel.

Wat een vies filmpje ook die andere. Je ziet hem gewoon letterlijk leeglopen.
            Ff serieus, denk je dat werkelijk dat mensen niet van apen afstammen?

Comment

Daarom doen de meeste makers er al een pijnstiller in verwerken.
              Alleen de originele heeft dat niet.
              Voorbedachte rade, voor als het mis gaat? Voel je de ontsteking ook niet. Spuit je vrolijk door toch.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Ff serieus, denk je dat werkelijk dat mensen niet van apen afstammen?
                Haha, weet ik veel. Die reactie was helemaal niet zo serieus bedoeld als dat jij hem nu neemt.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

OK, maaruh ja tis nog een hele discussie hoor want sommigen geloven het niet uit geloofsovertuiging en sommigen zeggen dat apen gemeenschappelijke voorouders hebben en dus ook niet van elkaar afstammen.

Comment

Ik vind het mooi wanneer je spieren ziet veranderen bij beweging.
                    Denk aan de stevige handdruk tussen Arnold Schwarzenegger en Carl Weathers in de film Predator.
                    Dat is gewoon keigaaf om te zien.
                    Synthol maakt het papperig en fake, je kunt een spier niet laten veranderen omdat het olie is.

Comment

• ff opgezocht

YouTube - Dylan Is Pushing Too Many Pencils For The CIA
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Hahaha, yes very nice don't you think so?
                        Those are real biceps, not oil.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ik vind het mooi wanneer je spieren ziet veranderen bij beweging.
                          Denk aan de stevige handdruk tussen Arnold Schwarzenegger en Carl Weathers in de film Predator.
                          Dat is gewoon keigaaf om te zien.
                          Synthol maakt het papperig en fake, je kunt een spier niet laten veranderen omdat het olie is.
                          Ze kunnen er niet veel mee. De kracht is veel minder omdat er al zoveel spanning op staat. Moet je maar eens kijken hoe ze trainen, 2reps en dan moeten ze al helpen met de beweging. In het begin lijkt het nog wat te worden, maar na een paar weken word het al pulp. Het enige wat ze dan kunnen doen is nog meer inspuiten om het nog enigszins strak te houden. Wat moet je met 70cm armen als je geholpen moet worden om je koffie van tafel te pakken. Je kunt het ook altijd zien als er synthol inzit. De spieren bewegen en rollen bijna niet meer. De bolling blijft of ze de arm nu strekken of niet, hij blijft gelijk. Is gewoon lelijk. Wedstrijd wie heeft de lelijkste armen, win je zo.

Comment

• Precies Ruudi

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Die arm met dat abces die daar leegloopt, komt nooit meer goed.
                              De pus heeft al veel spier aangevreten. Lidteken weefsel in de spieren na n halve liter aftappen, komt echt nooit meer goed.
                              Er is maar 1 soort Synthol die uit een echt laboratorium komt.
                              De andere zitten veel andere stoffen in zoals pijnstillers en prohormonen. Die stoffen zijn dan helemaal niet schoon. Toch ook niet normaal meer zo veel olie in je lijf. Mag je wel rekening mee houden als je gaat eten. Al die olie word in een paar weken tot 1,5 maand weer door je lichaam opgenomen. Eerst dachten ze dat de olie zou blijven zitten voor 5jaar. Weet je dat je in een schouder met boven arm 12x moet prikken per dag. En in je borst 9x per kant per dag?
                              Ik heb het eens gevolgd. Ze moeten eerst 10dagen 1ml per dag zetten per spierkop. Dan 10 dagen 2ml. Dan 10 dagen 3ml. En dan gaan ze over op 6 weken onderhoud 2 ml per dag per spierkop.
                              Die had voor alleen de kuiten 7flessen nodig van 100ml. Zit er toch 700ml in je kuiten gestopt.
                              En dan huilen als het mis gaat?
                              Ik mag een leek zijn op Synthol gebied, maar dat kan ik wel begrijpen. Dat je lijf dat niet hoeft binnen te houden, en het een uitweg zoekt. Ontsteken is de reactie.
                              Thx voor de info. Ik kende het helemaal niet. Je moet dus inderdaad een randdebiel zijn om dit te willen gebruiken. Geef mij dan maar mijn (voorlopig nog) dunne armpjes.
                              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
                                Thx voor de info. Ik kende het helemaal niet. Je moet dus inderdaad een randdebiel zijn om dit te willen gebruiken. Geef mij dan maar mijn (voorlopig nog) dunne armpjes.
                                groot gelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X