Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rellen deel II

Jaja, naar aanleiding van GeneralIx' topic heb ik de smaak te pakken.

Welk forumpje gaan we nu bestoken?

- scholieren.com
    - paardenforum
    - visforum
    - autotuningforumpje
    - sonja bakkerforumpke
    - anders

Wat is het algemene thema?

- pinada met haar anale fixatie
    - snuff-sann met zn hete buurman die wel een trio wilt
    - gameface & co over hun ontmaagding
    - anders

Komend weekend wil ik wel starten

Kiest u maar!
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Paardenforum biedt wel perspectieven.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      Paardenforum biedt wel perspectieven.
      Jaloers op die lange snikkels of zo? of ben je pervers aangelegt!

On topic, Als het roofvisforum bestookt gaat worden doe ik mee! Heb nog een appeltje te schillen met die shitfaces!

Comment

Ik ga voor sonja bakker. Kan ik meteen nog wat interessants leren over cutten
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

@ phoenix: vertel eens wat meer over je appeltje met het roofvisforum
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Ik ga voor sonja bakker. Kan ik meteen nog wat interessants leren over cutten
            Ik wil ook sonja bakker... veel beter dan dat ud 2.0

Comment

@ phoenix: vertel eens wat meer over je appeltje met het roofvisforum
              In de tijd (lang geleden) dat ik zelf nog viste had ik een snoek gevangen. Ik had deze op dat forum geplaatst (een foto dan). Ik maakt gebruik van een natte handschoen om de vis vast te pakken. Veel hufters gebruiken zon stalen haak waar de snoek zijn bek mee los getrokken word.

Al gauw kwam er iemand me uitschelden voor dierenmishandelaar omdat ik een handschoen gebruikte om de vis te landen en nog meer van die scheldwoorden.Kijk als je gaat schelden dan hou ik me niet in. Het ging zelf zo ver dat ik flipte en vroeg aan die gast waar hij woonde dan kwam ik hem even zijn smoel verbouwen. (helaas geen reactie op gehad)

Toen de mod er zich mee ging bemoeien speelde het zich al gauw achter de schermen verder. Uiteindelijk kreeg ik een ban. (inmiddels is die weer opgeheven maar weet mijn login naam niet meer en had destijds een mail adres die ik niet meer heb)

Ik vind niet erg als mensen me terecht willen wijzen op eventuele verbeterpunten maar ga niet tegen me schelden en zeker niet als er ook nog ziektes bij gegooid worden.

Ik ben een dierenvriend en doe geen vlieg kwaad dus zo behandeld worden was niet leuk.

Dus vandaar dat ik wel even terug wil zieken want als ik de filmpjes bekijk die ze nu daar op hebben staan moet ik bijna kotsen. Dat zijn pas vuile vieze stink beulen!

BAH!!!

Dat was het.

Comment

ok, ik verander mijn stem naar het roofvisforum

Comment

Als je een dierenvriend bent, waarom ga je dan vissen vraag ik me af?
                  Want zon haak doet pijn in je bek.. vissen hebben gevoel.
                  En ze snakken naar adem als ze op het droge liggen.

Dus geen zeker geen pretje.. terwijl het gewoon voor de lol is..

Comment

ellegirl, kben nog rellenI aant lezen, de meeste vrouwen daarop zijn zo lomp e XD
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                      Als je een dierenvriend bent, waarom ga je dan vissen vraag ik me af?
                      Want zon haak doet pijn in je bek.. vissen hebben gevoel.
                      En ze snakken naar adem als ze op het droge liggen.

Dus geen zeker geen pretje.. terwijl het gewoon voor de lol is..
                      Dat is nou juist de reden waarom ik gestopt ben!!!
                      Na een tijdje begon het me steeds meer tegen te zitten, en die vissen het niet verdienen om zo behandelt te worden voor het plezier van de mens!

Het is ook zeker 6 jaar geleden dat ik voor het laatst gevist heb. Voor mij is het dus al 6 jaar een NO-GO!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Ik ben een dierenvriend en doe geen vlieg kwaad dus zo behandeld worden was niet leuk.
                        De mensen die geen vlieg kwaad doen, zijn meestal te sloom om er 1 te vangen...

Comment

@ iron: Ik vond het daar wel leuk. Volgens mij is CaptainFuckAWhore daar nog actief.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            De mensen die geen vlieg kwaad doen, zijn meestal te sloom om er 1 te vangen...
                            Klopt helemaal! Op gebied van dierenleed ben ik een slome. Ik stop geen energie in iets wat zinloos is!

Comment

@ iron: Ik vond het daar wel leuk. Volgens mij is CaptainFuckAWhore daar nog actief.
                              Haha, het is idd leuk om de verhalen te lezen XD maar sommige vrouwen hun opmerkingen dan denk ik echt zo van "duhhhhhhhhhhhhhhh" en dat maakt het NOG grappiger!
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X