Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Ik ga van het weekend Ys Original installeren. Schijnt een goede JRPG te zijn met real time combat.

In Diablo 3 zit ik beetje vast met me monk op Inferno Act 2. Moet eerst flink geld/gear farmen eer ik verder kan. Dus tussendoor me DemonHunter en WitchDoctor levelen voor de fun. Heb ook het secret unicorn/pony level unlocked. Voelt vreemd genoeg erg voldaan aan alles wat schattig en girly is in mekaar te hakken.
    Haha ik zit ook vast in inferno act2 ik heb een wizard. Ik ga nu gewoon +gold find% armor kopen en goldfarmen zodat ik goeie gear kan kopen. Ik zit op 41k dps atm.
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Iemand hier crazy arcade / bombs and bubbles? Is een bomberman game met gave poppetjes.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
        Damn, wat is dat Max Payne gaaf gemaakt. Het ouderwetse MP sfeertje, met sicke graphics!
        Gisteren Max Payne 3 bij een vriend van me gespeeld. Hij was ergens op een vliegveld en Max Payne was kaal en had een baard. Vind hem eerder op arie boomsma lijken dan op max payne..
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Iemand een idee wanneer GTA V uitkomt?

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Gisteren Max Payne 3 bij een vriend van me gespeeld. Hij was ergens op een vliegveld en Max Payne was kaal en had een baard. Vind hem eerder op arie boomsma lijken dan op max payne..
            Hij word ook een jaartje ouder
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Geen release date...ik denk over een jaar, mid-2013 dus. Heb hem al pre-ordered
              Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Iemand een idee wanneer GTA V uitkomt?
              Laissez Faire

Comment

• Wordt volgend schooljaar weer gamen
                - Halo 4
                - Company of heroes 2

Studeren gaat weer lekker gaan als ik hier nog trainen en voeding bij tel :P
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Glock 18 Service Star 5 BF3

Comment

• league of legends sinds kort, en cod mw3 (als ik tijd heb na het trainen natuurlijk )

Comment

• Vanmiddag Sim City 2000 maar weer uit de kast gepakt Leuk om met lage taxes de groei te stimuleren.
                      Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                        Geen release date...ik denk over een jaar, mid-2013 dus. Heb hem al pre-ordered
                        Bij welke winkel en voor hoeveel?
                        En krijg je iets extra's als je pre-ordered?

Comment

• Gamemania, 5 euro, gaat af van aankoopprijs als je hem dan koopt. Geen extra shit. Collectors Edition kan je nog niet pre-orderen had ik meteen gedaan.
                          Laissez Faire

Comment

• Eerste bezoek aan de Butcher op Inferno met me monk. Ging verassend makkelijk. Dusver ook alle champion packs tussendoor die er aan gaan. Sinds vorige week farm ik Act 1-2. Zodra patch 1.03 uitkomt kan ik gear verzamelen voor de laatste 2 acts en dan heb ik het spel op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld.

Diablo 3 - Monk - Inferno - Butcher - YouTube

Comment

• Waardeloos spel dat Diablo 3. Miskoop van de eeuw.
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                                Waardeloos spel dat Diablo 3. Miskoop van de eeuw.
                                Mee eens. Dan maar guildwars 2 kopen.
                                Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X