Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostDit is de reden dat ik battlefield speel. Het enige wat mensen daar door de microfoon zeggen zijn dingen als: tank incoming, i need ammo, watch out for that sniper etc etc. Ben die cod kids beu en het spel is ook zo onrealistisch
Battlefield is gewoon de bom. ik speel cod puur alleen voor zombiesIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Lekker lekker. Heb nu 60+ wedstrijden gewonnen in zowel seizoenen als FUT in Fifa 13. Dus 120+ in totaal met nog geen 30 wedstrijden verloren. Niet slecht.
Al dat gamen neemt aardig wat tijd in beslag. Dark Age of Cthulhu was een geweldige spooky ervaring. Veel betere horror dan die idiote Amnesia welk nergens op sloeg met een personage dat lijd aan aanstelleritus.
Re-release van Final Fantasy 7 zit ik nu aan het eind van disc 1 bij de Temple of the Ancients. Net zo fun als ik me herinner van vroeger. Regelmatig kom ik in een gebied waar je veel XP per kill krijgt. Ik grind dan net zolang ik max 10 battles nodig heb om een level omhoog te gaan. Dus eer je de Temple of the Ancients in gaat ben ik al lvl 45 terwijl dat stuk content normaal voor lvl35-40 is. Of te wel ik overpower alles. Maar ja...moet wat als ik lvl 99 op het eind wil zijn.
Op moment Icewind Dale 2 aan het binnen halen. Baldur's Gate gaat hem niet worden. Maakt gebruik van de AD&D ruleset en laat ik nu geheel vergeten zijn hoe die boeken in elkaar zitten. En ik heb niet bepaald zin om elke 2 stappen te moeten quicksaven uit angst een party wipe te krijgen. IWD2 maakt gebruik van de DnD 3e ruleset. En die ken ik nog wel. Ga die game dan maar spelen.
KotOR2 wil ik ook nog steeds opnieuw spelen. Zeker omdat ik deel 1 paar weken terug al voltooid heb.
Darksouls is een aparte game. Je speelt zowaar als een ondode. Controls zijn beetje onhandig, maar de gevechten zijn erg uitdagend en maken het al snel goed. Maar moet er eens voor gaan zitten om het echt goed te spelen.
Is maar goed dat op 31januari pas de eerste nieuwe game uit komt dit jaar dus heb nog wel even de tijd om me met wat oudere games te vermaken.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostDit is de reden dat ik battlefield speel. Het enige wat mensen daar door de microfoon zeggen zijn dingen als: tank incoming, i need ammo, watch out for that sniper etc etc. Ben die cod kids beu en het spel is ook zo onrealistisch"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Rawis View PostSpeel nog wel is C&C generals zero hour tegen men pa haha, volgens mij was dat de laatste C&C die nog goed was.
Wat dat betreft zijn er helaas maar weinig echt goede RTS games tegenwoordig. De Warhammer, Star Craft en Company of Heroes zijn nog de enige die het waard zijn om te volgen. Gelukkig zijn er nog andere strategy games zoals XCom en binnenkort Omerta voor de nodige strategische fix.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment