Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja en dat is ook zo erg enzo, want de gameplay op een nieuwe console is zo anders..

Comment

• Trouwens een mega vet spel imo.

De nieuwe besturing was voor mij wel even wennen, maar dat zit er zo in denk. Moest ook even wennen aan de arcade achtige handling van de auto's. Maar ook dit vind ik zelf beter, je stuurt lekker makkelijk overal tussendoor. In GTA V reed je in een dikke sportwagen en die was zo log als een boot.

Graphics? Niet zwaar verbeterd op het eerste gezicht, maar de draw distance is vele malen verder en er is veel meer oog voor detail, iets wat ik beter vind dan alleen 'mooi beeld'.

De vuurgevechten zijn tot nu toe episch, de politie achtervolgingen ook, de story de characters, alles. Ik heb pas 3 missies gedaan, en ben een stuk door de bergen gaan rijden. Epic.

Comment

• Ik vind de gameplay van gta v ook flink wennen. Maar vind het irritant dat ie vaak zo gebukt en sloom loopt. Of het licht aan mij. Maar verders een top spel!

Comment

• Originally posted by rickni View Post
          Ik vind de gameplay van gta v ook flink wennen. Maar vind het irritant dat ie vaak zo gebukt en sloom loopt. Of het licht aan mij. Maar verders een top spel!
          Waarschijnlijk druk je je stick waar je mee loopt dan te hard in haha.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
            Ja en dat is ook zo erg enzo, want de gameplay op een nieuwe console is zo anders..
            gameplay niet maar de manier waarop je een game ervaart wel.

Ik heb weer even Sid Meier's Pirates! geinstalleerd. Erg leuk spel wat plaats vindt in de caraïbische zee. Je bent een piraat en kan de nederlanders, engelsen, fransen en spanjaarden helpen of aanvallen. Ik ben natuurlijk een echte piraat en knal iedereen naar de bodem
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ja hoe je de game ervaart ja

Comment

• Auto's ontploffen niet meer met gta v he? Is wel sonde. Krijg ze maar niet in vlam.

Comment

• Ik liet gewoon een auto poeffen net hoor? En dat langzame lopen druk je op L3, is stealth modi

Comment

• Op een gegeven moment, vrij in het begin van het spel, moet je in een tuin van een grote villa een tuinier killen. Vervolgens moet je het huis binnen komen. WTF hoe?! Iemand een idee? haha

Comment

• Die missies zijn trouwens echt 100000x beter, niet meer dat, rij hierheen, schiet piet dood, rij terug.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        Kom op met die pc release Rockstar games!!!
                        Yes please.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        Oh, heb die nieuwe Amnesia uitgespeeld, ziek spel zeg.
                        Echt een topper.
                        Vet ja?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Wietse90 View Post
                          Op een gegeven moment, vrij in het begin van het spel, moet je in een tuin van een grote villa een tuinier killen. Vervolgens moet je het huis binnen komen. WTF hoe?! Iemand een idee? haha
                          Je zal nu wel verder zijn, maar er wordt uitgelegd hoe je dat moet doen, je kan via een auto op een dak klimmen waardoor je door een open raam kan

FUCKING EPIC SPEL, 14,8% nu

Comment

• 31% Mooi spel maar niet echt bijster moeilijk.
                            Superbia in Proelio

Comment

• Vind de missies van GTA sws altijd te simpel, jammer is dat vaak. Gelukkig kan je hier net als in SA weer veel buiten de missies om doen.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Vet ja?
                                Ja, ik vind 'm zelfs beter dan de vorige Amnesia.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X