Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik mocht vroeger ooit mijn oude (te kleine) crosfietsje met een meneer ruilen tegen zo'n grijze gameboy. Manman wat was dat een bazen apparaat. Verder nooit spelcomputers etc gehad maar vermaakte me prima.

OT: Net League of Legends gedownload leek me een leuk spelletje om zo af en toe aan te zetten, iemand hier die dat speelt?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
      Ik mocht vroeger ooit mijn oude (te kleine) crosfietsje met een meneer ruilen tegen zo'n grijze gameboy. Manman wat was dat een bazen apparaat. Verder nooit spelcomputers etc gehad maar vermaakte me prima.

OT: Net League of Legends gedownload leek me een leuk spelletje om zo af en toe aan te zetten, iemand hier die dat speelt?
      Moet je ff zoeken er schijnen hier namelijk toch best wat die hard LoL gamers te zitten
      "Straight outta gym"

Comment

• Over rs gesproken trouwens, ook behoorlijk kapot gespeeld op 't middelbaar. Laatst nog eens geprobeerd in te loggen maar weet nieteens m'n wachtwoord enzo meer, was best een mooi account had ik eigenlijk nog moeten verkopen ofzo voordat ik stopte
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
          Over rs gesproken trouwens, ook behoorlijk kapot gespeeld op 't middelbaar. Laatst nog eens geprobeerd in te loggen maar weet nieteens m'n wachtwoord enzo meer, was best een mooi account had ik eigenlijk nog moeten verkopen ofzo voordat ik stopte
          Ach je mag hem ook doneren aan mij hoor als je nog een goede daad wil verrichten
          "Straight outta gym"

Comment

• Pfff ga net naar die site snap er niks meer van? Ga er nieteens moeite voor doen wilde even kijken wat m'n skills ookalweer waren :')

Comment

• Fitness ik ben er mee gestopt , maar het is echt een aanrader leuk spel,, speel nu ook afentoe rs 2007 vind ik zelf leuker als die van eoc 2013..

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Luister vriend, Rockstar heeft niks bevestigd, en de webshops die zogenaamd de officiële release van 22 november geleaked hebben doen dat om pre-orders te krijgen.
                Niet alles wat je op het internet klopt, geen fatsoenlijke bron = (meestal) geen fatsoenlijke info, lijkt me toch erg duidelijk.
                Ik weet niet of je het gelezen hebt 'vriend' maar ik kwam hier niet met een scoupe op de voorpagina van het NRC. Casual iets om Gus te informeren, en daar moet je gewoon niet zo op reagere. Take it easy.
                Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
                  Ik weet niet of je het gelezen hebt 'vriend' maar ik kwam hier niet met een scoupe op de voorpagina van het NRC. Casual iets om Gus te informeren, en daar moet je gewoon niet zo op reagere. Take it easy.
                  Begrijpend lezen is misschien niet je sterkste kant maar als ik bullshit zeg omdat je bron nogal aan de ongeloofwaardige kant is ben ik niet meteen aan het 'ragen'.
                  Je moet je niet zo snel aangevallen voelen.

Comment

• Zijn er mensen hier die guilds wars 2 spelen of hebben gespeeld?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Iemand gta v al online gespeeld? Is het wat?

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                        Iemand gta v al online gespeeld? Is het wat?
                        ik kom niet online. Volgens mij niemand nog.

Gister was de hele zaak gecrash volgens mij is het nu nog niet beter.
                        Mind is everything.

Comment

• Zoiets hoorde ik ook al vanochtend maar ik dacht misschien werkt het ondertussen al wel. Maar wel raar dat ze weken van te voren al zeggen dat ze denken dat de server gaat vastlopen.. Zorg dan dat het allemaal werkt en dat het niet vastloopt lijkt me dan

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                            Zoiets hoorde ik ook al vanochtend maar ik dacht misschien werkt het ondertussen al wel. Maar wel raar dat ze weken van te voren al zeggen dat ze denken dat de server gaat vastlopen.. Zorg dan dat het allemaal werkt en dat het niet vastloopt lijkt me dan
                            Er proberen miljoenen mensen tegelijkertijd op de server te komen en ze gaan echt geen extra dure servers kopen om die piek even op te vangen.
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Kan altijd tijdelijk extra capaciteit gehuurd worden.

had het al verwacht maar had gehoopt dat rockstars het beter zou doen dan andere. Want kijk alleen al naar hun reclames etc, geweldig.

Comment

• Ja idd niet kopen maar huren voor de piek zou wel kunnen maarja dan is het dus nog even afwachten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X