dat is jammer inderdaad, zal morgen beginnen. Maar er is zowieso nog veel te spelen op rpg gebied (drakensang, ego draconis allemaal ) daarnaast staat medal of honor en black opps te wachten, dragon age origins met alle downloadable conent dus ik ben wel zoet komende tijd.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
drakensang was geweldig. vond het alleen irritant om de hele tijd tijdens combat alles op pauze te moeten zetten. Ego Draconis was wel aardig, maar zodra ik in het tweede deel in een draak kon veranderen was binnen paar minuten de lol er weer van af.
Op moment alleen Kotor delen en Football Manager 2011. Net met ajax gewonnen van PSV, Salzburg in de champions leaguea en easy Heracles.
Comment
-
YouTube - Deer Hunter Tournament - Deer Get's Shot
Toestraks gefilmt en zojuist geupload.
Deer Hunter Tournament
k ben de laatste dagen verslaafd geraakt aan jaag spellen
Btw, de kill is pas vrij aan het einde
Comment
-
Originally posted by laurann View PostFallus wat vond je van dragon age origins?
Rest van de jongens: ook aan jullie de vraag wat vonden jullie er van?
Comment
-
Beter komt er een KOTOR 3.
Ik vind trouwens The Force Unleashed II ook wel vet. Geen idee hoe ver ik ben maar ik vermoed ergens halverwege.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
YouTube - Company of heroes : Road To Victory 1
@FM: lijkt me nog erg moeilijk spel.. Ik weet niet of ik zoveel gedult zou hebben om op een beest te jagen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Ik wou hem nog een keer downloaden om het weer te proberen.
Ik bleef met een dwarf meleer (weet niet meer welke setup ik precies had)
De heletijd hangen bij 1 baas. dus toen heb ik van boosheid het spel er af gegooid.
Ik ga nu dus nog maar weer eens proberen.
Vanavond download ik hem dna kan ik morgen weer eens spelenEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by gleke View Post@FM: lijkt me nog erg moeilijk spel.. Ik weet niet of ik zoveel gedult zou hebben om op een beest te jagen.
.357 door je kop zou instand kill moeten zijn... niet dus
Comment
-
@ Fitness maniak....'Opgereegt'..klinkt landgraafs/heerlens/Hoensbroeks of Brunssums...There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...18 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment