Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dat is jammer inderdaad, zal morgen beginnen. Maar er is zowieso nog veel te spelen op rpg gebied (drakensang, ego draconis allemaal ) daarnaast staat medal of honor en black opps te wachten, dragon age origins met alle downloadable conent dus ik ben wel zoet komende tijd.

Comment

• drakensang was geweldig. vond het alleen irritant om de hele tijd tijdens combat alles op pauze te moeten zetten. Ego Draconis was wel aardig, maar zodra ik in het tweede deel in een draak kon veranderen was binnen paar minuten de lol er weer van af.

Op moment alleen Kotor delen en Football Manager 2011. Net met ajax gewonnen van PSV, Salzburg in de champions leaguea en easy Heracles.

Comment

• Fallus wat vond je van dragon age origins?

Rest van de jongens: ook aan jullie de vraag wat vonden jullie er van?
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• YouTube - Deer Hunter Tournament - Deer Get's Shot

Toestraks gefilmt en zojuist geupload.

Deer Hunter Tournament
          k ben de laatste dagen verslaafd geraakt aan jaag spellen

Btw, de kill is pas vrij aan het einde

Comment

• Originally posted by laurann View Post
            Fallus wat vond je van dragon age origins?

Rest van de jongens: ook aan jullie de vraag wat vonden jullie er van?
            Dragon Age is da bomb. Veel verschillende team samenstellingen mogelijk. Veel verschillende builds qua skills/spells mogelijk. En dat samen leid weer tot genoeg tactische mogelijkheden...mits je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt. Anders kun je er zonder al dat moois door heen wandelen en mis je de echte charme en uitdaging. Eindbaas voelde episch aan vergeleken met eindes van andere games. Je hebt een stuk of tig verschillende start verhalen die elk goed gedaan zijn. Dit is gewoon een game die dicht bij perfectie ligt...iets wat ik van de meeste releases de afgelopen 10 jaar niet kan zeggen.

Comment

• Beter komt er een KOTOR 3.

Ik vind trouwens The Force Unleashed II ook wel vet. Geen idee hoe ver ik ben maar ik vermoed ergens halverwege.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Kotor 3 zou leuk zijn. die MMORPG en forced unleashed is niks voor mij.

Comment

• red alert 2 op de pc beste game ooit

Comment

• YouTube - Company of heroes : Road To Victory 1

@FM: lijkt me nog erg moeilijk spel.. Ik weet niet of ik zoveel gedult zou hebben om op een beest te jagen.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• laurann dragon age is zeker de moeite waard om te kopen maar als het kan wel op de PC zoals falstyr zegt veel mogelijkheden qua team opbouw en skills van je personage(en die uit je team) Ik denk dat ik het spel een 8 geef.
                      BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

• Ik wou hem nog een keer downloaden om het weer te proberen.
                        Ik bleef met een dwarf meleer (weet niet meer welke setup ik precies had)
                        De heletijd hangen bij 1 baas. dus toen heb ik van boosheid het spel er af gegooid.
                        Ik ga nu dus nog maar weer eens proberen.
                        Vanavond download ik hem dna kan ik morgen weer eens spelen
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                          @FM: lijkt me nog erg moeilijk spel.. Ik weet niet of ik zoveel gedult zou hebben om op een beest te jagen.
                          ik zit continu opgereegt achter de pc als die kut elanden wegrennen als ze een .357 door hun harses krijgen.
                          .357 door je kop zou instand kill moeten zijn... niet dus

Comment

• Weer een Hert naar de klotuh
                            YouTube - Deer Hunter Tournament - Elk Got Killed

Comment

• @ Fitness maniak....'Opgereegt'..klinkt landgraafs/heerlens/Hoensbroeks of Brunssums...
                              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Originally posted by JingTseng View Post
                                @ Fitness maniak....'Opgereegt'..klinkt landgraafs/heerlens/Hoensbroeks of Brunssums...
                                zit d'r tussenin, Voerendaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X