Originally posted by Beaudien
View Post
Strenge winter.
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postjij bent vrouw. vrouwen klagen altijd merg en been dat het koud is als er al een briesje staat.
Ik zit in tshirt terwijl zij met hun winterjas aanzitten :s
Ik vind deze temperatuur best wel ok, zolang je niet stil moet zitten heb ik warm genoeg. Liever te koud dan te warm.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostGrrrrr, ik haat winter, ben echt een zomertype.
Loop als een vette pinquin met 3 truien aan op mijn werk omdat het zo koud is in de winkel.
Nope, voor mij hoeft dit echt niet.
maar kom maar hoor als je het koud hebt.....1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Doe mij maar de middenmoot. Die kou kan me persoonlijk niet boeien, heb het sowieso al niet heel echt koud. En mocht dat wel zo zijn, doe ik een extra shirt aan, probleem is dan meestal wel snel opgelost. 'T gaat mij vooral om die irritante harde wind en vooral die gladheid. Dat ijs is echt gevaarlijk. M'n pa heeft ook al 2 keer z'n knie gebroken en z'n heup naar de klote dankzij die gladde grapjes. Dus dat mogen ze afschaffen als je het mij vraagt. 30+ is weer precies de andere kant, vind ik nu ook weer niet echt nodig. Wel lekker als ik aan het strand lig ergens aan de costa brava, maar verder ook niet. Doe dan een graad of 20 hooguit, warm zat.
Verder, hebben zowel zomer als winter voor en nadelen. Wil ook weer niet te negatief overkomen. :PLast edited by jordy; 29-11-2010, 22:27.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDoe mij maar de middenmoot. Die kou kan me persoonlijk niet boeien, heb het sowieso al niet heel echt koud. En mocht dat wel zo zijn, doe ik een extra shirt aan, probleem is dan meestal wel snel opgelost. 'T gaat mij vooral om die irritante harde wind en vooral die gladheid. Dat ijs is echt gevaarlijk. M'n pa heeft ook al 2 keer z'n knie gebroken en z'n heup naar de klote dankzij die gladde grapjes. Dus dat mogen ze afschaffen als je het mij vraagt. 30+ is weer precies de andere kant, vind ik nu ook weer niet echt nodig. Wel lekker als ik aan het strand lig ergens aan de costa brava, maar verder ook niet. Doe dan een graad of 20 hooguit, warm zat.
Verder, hebben zowel zomer als winter voor en nadelen. Wil ook weer niet te negatief overkomen. :P
Wat een pechvogel is je pa zeg!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostBegint lekker deze winter.
Woensdag wordt de gevoelstemperatuur -18 graden - RTL Z
Ik haat de winter....doe mij maar 30 graden+.
Nog meer liefhebbers van 30 graden+?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postjij bent vrouw. vrouwen klagen altijd merg en been dat het koud is als er al een briesje staat.
Tssss! Ik ben best stoer, hoor.
Maar het IS gewoon koud!
Originally posted by marnop View Postmaar kom maar hoor als je het koud hebt.....
Kijk, kijk Falstyrtje, hier kun je nog een voorbeeld aannemen, waarom stelde jij dat nou niet voor????Last edited by Beaudien; 30-11-2010, 07:54."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment