Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg niet dat ik zou lachen als iemand van men familie kanker had, maar dat ik het weg zou lachen als IK kanker zou hebben. En ik lach niet om alles, maar over sommige dingen moet je kunnen lachen, anders krijg je van die taboes.

http://www.youtube.com/watch?v=MlK6yCWqU_E

Laat ons nu weer on-topic gaan en dit hier wat proper houden.

OT: deze moet echt zo machtig zijn om mee te schieten:
    YouTube - ‪.50 cal Barrett sniper rifle fired while kneeling!‬‏

Ziek dat hij niet omver valt!
    Last edited by gleke; 20-05-2011, 07:48.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
      Ik zeg niet dat ik zou lachen als iemand van men familie kanker had
      Beter lezen Held....waar zeg ik dat jij zegt dat je lacht als iemand van je familie kanker had...

als jij hetzelfde had als m'n vader dan zou ik wel een willen zien of jij echt zo'n held ben zoals je zegt dat je bent en die kanker weg zou lachen....snap je het nu?
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Beter lezen Held....waar zeg ik dat jij zegt dat je lacht als iemand van je familie kanker had...

als jij hetzelfde had als m'n vader dan zou ik wel een willen zien of jij echt zo'n held ben zoals je zegt dat je bent en die kanker weg zou lachen....snap je het nu?
        Ik snapte het al maatje

Ieder zijn eigen manier om dingen te verwerken, of niet soms?
        Als dit mij helpt, waarom niet dan?
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Geweldig topic weer met een hoop lange tenen.

Maar met alle respect General.....ik vond je grapje ook behoorlijk misplaatst en als groot opperhoofd van dit board zou je misschien iets beter moeten weten. Maar goed, die mening delen we verder vast niet.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            Het zou general sieren om gewoon toe te geven dat zijn grap niet past i.p.v zich er weer eens uit te lullen...
            Het gaat jij niks aan wat andere zeggen. Als jij er een probleem mee hebt is dat jouw probleem en niet dat van een ander. Dus niet zo lopen huilen en andere proberen te dwingen iets te doen wat jij zogenaamd als "correct" vindt. Als iemand ergens schijt aan heeft is dat hun keus en niet die van jouw. Jij bent geen haar beter dan een terrorist die het niet kan hebben dat iemand anders denkt dan hijzelf en dan maar mensen gaat dwingen om hetzelfde te doen en laten als hijzelf. Triest huilie gedrag.

Gedoe van kanker komt me ook altijd de strot uit. Wat kan mij het boeien dat de moeder van een collega of wie dan ook gestorven is aan kanker. Als ik met een hamer op me vinger sla dan ga ik gewoon vloeken. Als kanker dan het eerste is wat in me op komt heb ik totaal geen probleem mee. Als die andere persoon er dan een hele heisa over gaat maken moeten ze gewoon oprotten met dat gezeik en eens leren dingen in context te plaatsen. Het is niet alsof ik de hele dag door over kanker praat ofzo. Al dat gezeur en gehuil en aanstellen van iedereen... GROW UP!!! Ik weiger mee te doen aan dat politiek correcte gejank. Er is altijd wel iemand die zich gekwetst voelt en ik doe er niet meer aan mee aangezien dat gewoon in de weg zit om te zijn wie ik ben. De hele tijd op eieren lopen kost energie en is het niet waard.
            Last edited by Falstyr; 20-05-2011, 09:20.

Comment

En dan hebben we nu weer genoeg commentaar gehad van de Ethische Raad, gaarne weer on topic. Volgende reacties worden verwijderd indien niet on-topic, met wellicht een weekban ofzo.

@ Gleke
              Barret schieten vanuit zitstand, bizar. Je ziet ook dat hij een enorme terugslag heeft, hij krijgt hem alsnog bijna in zijn oog. Denk dat hij tijdens het oefenen wel wat klappen heeft gehad van dat ding.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                Jammer.. ik had toch graag jouw mening erover gehoord...
                Nah, het was op de man spelen wat ik ging doen, maar ik kon het nog op tijd editten voordat iemand het las. Vandaar dat ik het voor me hou. Ik begin daar niet aan.

Maar nibor, hou er gewoon over op, ik vind het op zijn zachts gezegd een tikkeltje naïef dat je je mening (dus niet een feit) aan anderen probeert op te leggen. Als je het niet eens bent met een mening, dan zeg je het op een beschaafde manier. (Dus niet iemand de kogel toewensen) Iemand die gewoon zijn hoofd erbij kan houden in een discussie krijgt van mij eerder gelijk dan iemand die direct gaat 'huilen' zoals fal het zo mooi noemt.

Neem nu beaudien als voorbeeld. Zij zegt het gewoon netjes, en maakt er verder geen heisa over. Zoiets kan ík iig heel erg waarderen. Zij kan zichzelf op een nette, volwassen manier uiten, en dat ze het er niet mee eens is, respecteer ik verder ook gewoon. Kwestie van meningsverschil. Moet kunnen

Gleke is dan weer een voorbeeld van iemand die zich ook altijd beschaafd opstelt. Dat hij voor jou dúidelijk te ver gaat, moge duidelijk zijn. Ik durf alleen te wedden dat hij ondanks zijn over de schreef gaande levensvisie in het dagelijks leven een geliefd iemand is. Waarom? Omdat hij sympathiek en relaxed over zal komen, en geen drama maakt.

Ik weet trouwens nog goed toen jij net op het forum was. (Het volgende is btw zoals je op mij overkwam.) Je wou met iedereen vriendjes zijn, en af en toe kwam dat nogal geforceerd over. Het was af en toe een tikkeltje simpel, maar alle, da's nog niet zo erg. Je verder op me over alsof je de hele wereld wilt verlossen van al het slechte, en je gelooft zo heilig in wat je aan het doen bent, dat je aan het doorslaan bent. Want andere mensen mogen rustig een grapje maken vind ik, ook als jij het over de schreef vindt gaan. Tuurlijk kun je nu gaan vragen waar de grens ligt, maar een aan niemand gerichte grap over een schietpartij waar je zelf niet bij bent geweest, is wel wat anders dan een forumlid uitlachen om bijvoorbeeld een verstandelijke beperking, zoals een laag IQ.

Ow, en voordat je zegt hoe ik op je over kom: ik gok arrogant, maar ik probeer het wel beschaafd te houden, door het achterwege laten (of tijdig aanpassen) van persoonlijke opmerkingen.

Nogmaals, als je iets tever vindt gaan, dan kun je het ook 'gewoon' zeggen, niet door iemand de kogel te wensen. Als de rollen omgedraaid zijn, hou ik me ook in, en anders wijs je me maar gewoon op deze post. Gegarandeerd dat je mijn oprechte excuses dan krijgt. (En anders ziet de rest wel hoe hypocriet dit is)

Ah miljaar, general was me voor. Sorry, het typen duurde nogal lang. Kijk maar wat je ermee doet
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

[quote=nibor76nl;821440]Ik heb ook nooit met een vuurwapen geschoten...
                  Ik snap ook niet dat mensen dit als een SPORT beschouwen..

Als ik grapjes lees over een schietpartij zoals in Alphen SCHIET ik wel uit mijn slof...

hahahaha

Comment

@ Rotterdam010
                    Modereren is voor de mods pik.

@ Sean
                    Met zo'n epistel snap ik dat je te laat was. Het zij u vergeven.

Nu is het klaar met het ethisch geëmmer. Verdere doodsverwensingen aan mij kunnen worden gestuurd aan Osterich die de aanklachten zal behandelen. Klachten over het beleid kunnen ook naar hem.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

slijmbal

Comment

donder allemaal op hiero man met dat morele gejank. ga een topic openen om te janken. ik heb een nieuwe hobbie en omdat er een homo in alphen niet goed bij zn hoofd is mag ik hier geen topic openen. fok off. ga naar een ander forum, ga janken, weet ik veel.
                        ik vraag niet om gejank. dit is gewoon een topic wat interessant kan worden als je normaal reageert. de vraag was aan mensen die ook schieten. verder niks. niet wat iemand wil of droomt, of waar hij trauma's van heeft. ik heb mn eigen topic verdomme tot pagina 4 gelezen en de rest wil ik niet eens lezen. OP DONDEREN, KUTJES!!!

@nibor: ga vrouwen profielberichtjes sturen ouwe
                        Last edited by bruce; 20-05-2011, 14:12.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik had pas de broer van bin laden aan de telefoon. awel,,, hij belde op. ik heb natuurlijk niet opgepakt. weet wel zeker dat hij het was. stond duidelijk accu laden op scherm.

whahahaa

wtf.... dat zijn geen grappen. die man heb duizenden doden op zn naam. daar maak je geen grappen over. whhhheeeeeeeeehhheeeeee
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            ik had pas de broer van bin laden aan de telefoon. awel,,, hij belde op. ik heb natuurlijk niet opgepakt. weet wel zeker dat hij het was. stond duidelijk accu laden op scherm.

whahahaa

wtf.... dat zijn geen grappen. die man heb duizenden doden op zn naam. daar maak je geen grappen over. whhhheeeeeeeeehhheeeeee
                            hahahahaha die houden we erin

Comment

Originally posted by rotterdam010 View Post
                              slijmbal
                              Haha is toch de administrator ? had igg niet gedurfd :P

@OH: wou ik altijd al, maar gebeurde zomaar niet. waarsch. omdat het niet om de hoek zit
                              nu gewoon stap gezet. zie wel wanneer ik er niets meer aan vind. voorlopig genoeg te leren heb ik wel gemerkt!
                              Is het duur ? krijg (leen) je een wapen van de vereniging waar je mee mag schieten ?

Heb al gezocht maar kom op paintball shit uit enzo
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

donder allemaal op hiero man met dat morele gejank. ga een topic openen om te janken. ik heb een nieuwe hobbie en omdat er een homo in alphen niet goed bij zn hoofd is mag ik hier geen topic openen. fok off. ga naar een ander forum, ga janken, weet ik veel.
                                ik vraag niet om gejank. dit is gewoon een topic wat interessant kan worden als je normaal reageert. de vraag was aan mensen die ook schieten. verder niks. niet wat iemand wil of droomt, of waar hij trauma's van heeft. ik heb mn eigen topic verdomme tot pagina 4 gelezen en de rest wil ik niet eens lezen. OP DONDEREN, KUTJES!!!

@nibor: ga vrouwen profielberichtjes sturen ouwe
                                Iedereen hier heeft recht om te reageren op jouw topic.. Ik dus ook..
                                Of het jouw nou wel of niet beval is niet mijn probleem.

Op bodynet kun je dit verwachten ... dat weet je inmiddels wel denk ik..

Oorspronkelijk kwam ik hier om dingen te lezen over Bodybuilding en dat er meer word gepost wat totaal niets met de sport te maken heeft is mij onderhand wel duidelijk geworden..

Ga naar een ander forum????

Er zijn vast fora waar jij met anderen serieus over je pistooltjes kan praten dus misschien had je daar beter je topic kunnen plaatsen..

Wat is nou eigenlijk de definitie van SPORT?
                                Met een pistool stil staan en de trekker overhalen noem ik geen sport...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X