Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat was slechts één alinea.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat een leuk topic zeg weer 10 min voorbij op het werk bedankt allemaal !!

Ik zeg kusje en over allemaal, vrede op aarde.
      Een dag niet getraind...

Comment

nibor komt hier om over bodybuilden te leren.
        de profielen van ELKE vrouw hier staat vol met berichtjes van onze nibor.
        als je hier komt om bodybuilding te lezen, wat fuck je dan hier in mijn topic met een zeer duidelijke titel, waar helemaal niks over bodybuilden staat. zowaar in een OFF topic sectie. maar dat begrijp je waarschijnlijk niet. ik ga je ook niet uitleggen wat off topic is.

en dat jij, een zakkewasser, door iedereen uitgekotst, hier een paar maanden (helaas) aanwezig mij zal vertellen dat IK een ander forum moet zoeken. als ik nog mod was geweest kreeg je een ban waarbij een vuist uit je scherm kwam als je inlogde op bnet, sukkel
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          nibor komt hier om over bodybuilden te leren.
          de profielen van ELKE vrouw hier staat vol met berichtjes van onze nibor.
          als je hier komt om bodybuilding te lezen, wat fuck je dan hier in mijn topic met een zeer duidelijke titel, waar helemaal niks over bodybuilden staat. zowaar in een OFF topic sectie. maar dat begrijp je waarschijnlijk niet. ik ga je ook niet uitleggen wat off topic is.

en dat jij, een zakkewasser, door iedereen uitgekotst, hier een paar maanden (helaas) aanwezig mij zal vertellen dat IK een ander forum moet zoeken. als ik nog mod was geweest kreeg je een ban waarbij een vuist uit je scherm kwam als je inlogde op bnet, sukkel

Comment

Weinig tegen in te brengen he.was meteen mn laatste reaktie op Jou.je bent het niet waard
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              Weinig tegen in te brengen he.was meteen mn laatste reaktie op Jou.je bent het niet waard
              Ik dacht nou precies hetzelfde...

De moeite niet waard om op in te gaan...

Comment

Zou niet te stoer doen Nibor, als Bruce minder gaat posten omdat jij je als een mongool gedraagt, ben jij de eerste die een ban krijgt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als Bruce minder post is dat ook een teken dat je blij mag zijn niet in zijn buurt te wonen. Rukt gewoon je hoofd van je romp in tegenstelling tot andere E-heroes zoals Nibor die stoer proberen te doen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Zou niet te stoer doen Nibor, als Bruce minder gaat posten omdat jij je als een mongool gedraagt, ben jij de eerste die een ban krijgt.
                    Je doet je best maar...

Zit ik echt niet mee..

Ik scheld niemand uit hier...plaatst geen foto's van minderjarige meisjes..
                    Als jij dit nodig vind.. be my guest...

Comment

Psst, ik zou graag nog een reaktie willen op de rest van mijn post...

Ik heb er veel moeite in gestoken...

Zou je dat willen doen...?

Wie weet begrijpen we elkaar daarna weer helemaal en kunnen we weer vriendjes zijn...
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...kicks-off.html

Comment

Wat is dat snuff dan, hebben ze jou voor dood verklaard een jaar geleden? haha

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            Wat is dat snuff dan, hebben ze jou voor dood verklaard een jaar geleden? haha
                            Yep, Gen vond dat wel humor.

Comment

was dat geintje wel met instemming van jou, of wist je er niets vanaf?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                                was dat geintje wel met instemming van jou, of wist je er niets vanaf?
                                Als moderator kun je misbruik van je bevoegdheden maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X