Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    een general die afgekraakt wordt, terwijl dit toch echt begon door opmerkingen van mij.

Het was zeker niet mijn bedoeling om de General af te kraken, ik ben hier nog geen jaar en heb hem dus niet eens heel veel meegemaakt, dat gaf ik ook aan.
    Maar de posts die ik van hem lees recentelijk, zet me weleens een beetje aan het denken. Hoe hij vroeger op BN was, weet ik inderdaad helemaal niet, daar heb je gelijk in.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      @ Beaudien
      Vriendjespolitiek vind ik ver gaan. Ik heb echter wel een aantal mensen hoog zitten, en een aantal mensen niet. Naar de mensen die ik hoog heb zitten, luister ik een stuk eerder. Is volgens mij logisch dat ik klachten van iemand met één post minder serieus neem, dan de klachten van een Bruce bijvoorbeeld. Voorbeeldfunctie discussie hebben we al vaker gehad. De reden dat ik minder postte was (o.a.) het continue gezeik van andere mensen die lopen te kankeren op het beleid (meestal zijn dat nieuwelingen, of relatief nieuwelingen), die alles opblazen, die alle lol uit een moderator/adminfunctie zuigen. En als de maat dan vol is, na dertig waarschuwingen en dertigduizend drogredenen over waarom je beleid kut is, ban je ze, en dan staat het vriendje van weer te zeiken, zoals ook nu weer.
      Daarom geef ik daar nu echt geen pest meer om, wat de één goed vindt, vindt de ander kut.
      Dus heb daarmee afgedaan. Als mijn beleid mensen onoverkomelijk niet aanstaat: lazer lekker op. Als mensen mijn beleid overkomelijk niet aanstaat, of bevalt: blijf gezellig. Maken we het weer mooi. Maar dat gekanker ben ik echt zat. Het zijn altijd dezelfden over hetzelfde onderwerp, etc. etc.
      Ja, ergens begrijp ik dat wel, vooral in het deel dat ik even vet heb gezet.
      Maar omdat ik hier nog relatief kort ben (en als ik het niet leuk vond, was ik allang weggebleven) ken ik je niet uit die eerdere tijd, waardoor je op mij vaak een andere indruk maakt dan hoe je ooit begon. En nee, daar hoef je je uiteraard niets van aan te trekken, maar ik leg het dan toch wel graag even uit.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Snuff
        Je blijft wel zeiken over dat geintje he. Ik ben ook een keer doodverklaard. DSO ook. Het droop van het topic af dat het nep was. Ik heb nog niemand geband om zoiets. Dus nee, ik heb nog nooit misbruik gemaakt van mijn bevoegdheden. Geloof maar dat het forum dan een stuk minder leden kende.

Dat je nog steeds met die idioot tino zit, is echt ongelofelijk. Die gast had het iq van een schuifpui, was net luppie. Als we het dan toch over kwaliteit op het board hebben, moet je echt blij zijn dat die gast eraf ligt.

@ Beaudien
        Vriendjespolitiek vind ik ver gaan. Ik heb echter wel een aantal mensen hoog zitten, en een aantal mensen niet. Naar de mensen die ik hoog heb zitten, luister ik een stuk eerder. Is volgens mij logisch dat ik klachten van iemand met één post minder serieus neem, dan de klachten van een Bruce bijvoorbeeld. Voorbeeldfunctie discussie hebben we al vaker gehad. De reden dat ik minder postte was (o.a.) het continue gezeik van andere mensen die lopen te kankeren op het beleid (meestal zijn dat nieuwelingen, of relatief nieuwelingen), die alles opblazen, die alle lol uit een moderator/adminfunctie zuigen. En als de maat dan vol is, na dertig waarschuwingen en dertigduizend drogredenen over waarom je beleid kut is, ban je ze, en dan staat het vriendje van weer te zeiken, zoals ook nu weer.
        Daarom geef ik daar nu echt geen pest meer om, wat de één goed vindt, vindt de ander kut. Dus heb daarmee afgedaan. Als mijn beleid mensen onoverkomelijk niet aanstaat: lazer lekker op. Als mensen mijn beleid overkomelijk niet aanstaat, of bevalt: blijf gezellig. Maken we het weer mooi. Maar dat gekanker ben ik echt zat. Het zijn altijd dezelfden over hetzelfde onderwerp, etc. etc.

@ Bruce
        Thanks pik.
        WOW MAn Ik ken iemand die daaraan is doodgegaan!!!

i'ts all about context...
        Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Revius View Post

Not sure if serious.
          Dat heeft er niets mee te maken ravius, het is alleen maar olie op het vuur gooien wat je doet.

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
            He kontelikker, als je nou eens ophoud met die onzin. Zo blijft het onnodig doorgaan hier in dit topic. Nibor en General hebben beiden hun standpunt duidelijk gemaakt, en dat is nu wel duidelijk. Niet iedereen hoeft elkaar tof te vinden, maar als we allemaal iets soepeler zijn en sommigen dingen met een korreltje zout nemen blijft het hier ook gewoon leuk.
            Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
              Haha rotzak! inderdaad het is om te janken hier hoe triest

Comment

• @ Marv
                Kankeren.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                  als je hier komt om bodybuilding te lezen, wat fuck je dan hier in mijn topic met een zeer duidelijke titel, waar helemaal niks over bodybuilden staat. zowaar in een OFF topic sectie.
                  Zweepe, zweepe Bruce....1,2..Stryke and he's out .... mooi counter argument
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Lol, het internet is toch een mooi medium he!

Respect General, ik weet hoe het is om admin te zijn. Volgens mij doe je een hele goeie job hier, ik zie weinig voortrekkers gedoe en voorzover ik het kan zien (op een groot board als het deze) is er een redelijk rechte lijn in het beleid. Dus als je er iets aan hebt: mensen haten autoriteit, dus je zult altijd mensen tegen het zere been schoppen, laat ze lekker zanikken, focus op de echte randdebielen en ban ze.

Oew, wat houd ik er toch van, lekker likken! (maar was wel serieus bedoeld)

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                      Oew, wat houd ik er toch van, lekker likken! (maar was wel serieus bedoeld)
                      Nou, volgens mij was dit toch meer gewoon diep in het poepgaatje roeren.

Comment

@ Marv
                        Kankeren.
                        Gooz,

Geintje om aan te geven dat het om de context gaat.
                        Bovendien kennen we allemaal wel iemand die eraan is overleden.
                        Ssssmoking

Comment

• tis eigenlijk wel echt goed ziek om een topic aantemaken dat iemand dood is terwijl het niet zo is :S
                          snap niet wat je bezield eigenlijk dan...
                          Zal leuk zijn als het bij jou werd gedaan en een familielid leest het :S
                          Vond je nooit zo'n kwade maar je bent nu wel een aparte hoor...
                          Verder vind ik een geintje wel kunnen.... tuurlijk is het erg wat er daar is gebeurd... maar er komen altijd moppen of geintjes over.. ook op de radio of tv.
                          Maarja ieder zijn ding

Comment

• toch vind ik wel dat hermandad gelijk heeft. doorzagen heb geen nut. wel zie je hier hoeveel ergernis, om niet te spreken van haat, onder leden is. ik heb zelfs aan nibor geen hekel. alleen aan zn opmerkingen. en op gegeven moment is die ene de druppel. heb zelfs een tijd geleden snuff sann geblokkeerd. kon ik zn posts niet lezen. daar is nou niks meer van te merken. ook al heb ik nog steeds wel eens bedenkingen bij zn eigenwijziteit, maar ja, niet iedereen kan met alles in de pas met je lopen. voor mij was de druppel een gewoon topic in een kwaad daglicht zetten en ineens van alles erbij halen.
                            hermandad, nog maar net een lid, toch wijze woorden. (ken zn andere posts niet allemaal hoor). en nee, ik zit niet zn kont te likken. als zou ik dat natuurlijk wel willen
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                              Zweepe, zweepe Bruce....1,2..Stryke and he's out .... mooi counter argument
                              had een scherpe bui
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Nou, volgens mij was dit toch meer gewoon diep in het poepgaatje roeren.
                                Idee blijft hetzelfde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X