Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    hermandad, nog maar net een lid, toch wijze woorden. (ken zn andere posts niet allemaal hoor). en nee, ik zit niet zn kont te likken. als zou ik dat natuurlijk wel willen
    Ook ik ben natuurlijk een grote klootzak hier op het forum! We likken helemaal niets grote aap, je blijft zitten waar je zit

Comment

• hermandad.... dat hoort bij het inwijdingsritueel en aangezien jij die nog niet heb gehad... bukken maar en goooo bruce heheheheh oja wel even de zooi scheren herman

Comment

• Het is bruce dus wel gelukt. Heb begrepen volgens bruce dat als er minstens 1 in het jaar volgens zijn rules wordt ingewijd, de rest niet meer hoeft. kom ik er toch mooi onderuit! hoe verliep het verder bij jou yv?

Comment

• yves doet ut regelmatig. ontvangen bedoel ik. mijn ass vind ie te goor helaas.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• alleen als bruce het doet he
            maar je komt er niet onderuit dit is een nieuw profiel... ben hier al veel langer haha :P

Comment

• Dus bruce heeft twee keer mogen scoren?

Comment

• 2 is het gemiddelde per 4 dagen

Comment

• shit happens, gelukkig hebben een compromis gesloten en regel je het verder met yves af. hij heeft tenslotte meer ervaring dan ik.

Comment

• jah doe je ipv de achterkant de voorkant herman

Comment

• is er weer 1 voor je bruce http://forum.bodynet.nl/even-voorste...ieuw-hier.html

Comment

• gezien

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                          hermandad.... dat hoort bij het inwijdingsritueel en aangezien jij die nog niet heb gehad... bukken maar en goooo bruce heheheheh oja wel even de zooi scheren herman
                          YouTube - ‪la scena dello stupro di gruppo dal film "spetters"( spruzzi)‬‏

Comment

• gadver snuff dit is net iets tever hahaha...

Comment

• omdat iedereen zn avatar regelmatig wijzigt (en ik juist daar snel aan herken wie gepost heeft, ja sneller dan de naam) doe ik het ook maar. mn vrouw werkt op maandag avond, maar ik ga proberen naast het schieten toch weer tijd te maken om meer te trainen. lees: te trainen. want ik zou een kuur beginnen en net op dat moment kreeg ik het mega druk met als gevolg: 2 mnd. niet trainen en een hangbuik. bovenkant blijft altijd goed, maar mn buik is bol, mn kontvel slap en benen te mager. dus werk aan de winkel.

Comment

• Snuff heeft het niet kunnen verwerken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X