Mijn man heeft een hobby.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nieck01 View Post
    mijn vriendin vind dat ik moet stoppen omdat ze het niet mooi meer vind... heeft niemand hier dat?
    kvind het vet irritant omdat andere het wel waarderen..
    Als je in een relatie zit, lijkt mij dat je toch wel rekening moet houden met je partner. Als jij ineens super groot en gespierd gaat worden en zij kan daar absoluut niet tegen, dan moet je een afweging maken. Ga je door en gaat eventueel je relatie op den duur ten einde, of wil je aantrekkelijk blijven voor je partner.

Zelfde geld ook voor mensen die opeens meen niet meer aantrekkelijk te hoeven zijn voor hun partner en zich maar dik en rond gaan vreten. Het is nou eenmaal een feit dat vooral het seksleven niet meer echt denderend zal zijn, als je de andere (totaal) niet meer aantrekkelijk vindt. Ik weet niet in hoeverre zij grote lichamen totaal niet aantrekkelijk vindt.

Dus nogmaals, je moet in zo een situatie een afweging maken of eventueel een middenweg zoeken.

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
      Jouw vriendje is echt een enorme nerd/sukkel. Heeftie een super vriendin, gaatie bordspellen spelen... wat een chappie!
      wat ben jij een eikel.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

tsja.. kvind dat ze niet moet klagen aangezien ik niet gigantisch ben ofzo..
        wel zeggen dat ze het niet erg zou vinden als ik een buikje zou hebben, maar afgetraind helemaal niks vinden, beetje idioot wat mij betreft.
        en btw, kheb een keer een ex van haar gezien, tering die kerel was lelijk
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

no offence maar misschien wil ze de verschillen tussen jullie aantrekkelijkheid niet enorm maken en heeft ze zelf geen zin om de sportschool in te duiken

Comment

tsja.. kvind dat ze niet moet klagen aangezien ik niet gigantisch ben ofzo..
            wel zeggen dat ze het niet erg zou vinden als ik een buikje zou hebben, maar afgetraind helemaal niks vinden, beetje idioot wat mij betreft.
            en btw, kheb een keer een ex van haar gezien, tering die kerel was lelijk
            Wellicht is het tijd voor een andere vriendin.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

kan het zijn ja. al is ze zelf superslank. wel vind ze het maar niks als ik bekeken werd door de dames..
              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
              Doel eind 2015: 100kg
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

mijn vorige relatie is wel deels uitgedaan door mijn krachttraining, ze vond het allemaal wel mooi worden, alleen kon er niet tegen dat ik vaak wou eten, goed wou eten, en savonds niet meer met een bak chips voor de tv zat

Comment

Jammer is dat, daar wil ik eerlijk gezegd ook wel voor waken. Mijn vriend heeft wat moeite met mijn eetschema namelijk Aan de ene kant vindt hij het fantastisch dat ik iets aan mijn overgewicht doe, aan de andere kant is hij geschrokken van de manier waarop ik het aanpak. Hij is een beetje bang dat ik richting ripped wil gaan, maar daar kom ik in de verste verte nog niet in de buurt. Dus ik denk dat hij het resultaat wel mooi zal vinden.

Hij heeft zelf trouwens ook eens een jaar gefitnesst, en is maar liefst een kilo aan spiermassa bijgekomen. Helemaal geen sport voor hem dus Super-ecto to the rescue! Eigenlijk moet hij ook wel wat aankomen, hij is nu 67 kg bij 1,93 m. Zit er wel eens over te denken om hem op een stevig bulkschema te zetten. Ik kook meestal voor 4 personen, neem mijn eigen portie en de rest gaat bij hem op het bord.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ellie, bij mij was het wel wat anders als bij jou denk ik.

Ik ben 20 vriendin 18, toen ik wat met haar kreeg ging ik 2x per week uit, at bijna niks, en vaak ongezond, zo was zij ook, dus toen ik opeens meer op voeding en alcohol ging letten vond zij dat niet leuk, zeker neit omdat zij gewoon doorbleef gaan met ongezonde leefstijl..

Comment

kan het zijn ja. al is ze zelf superslank. wel vind ze het maar niks als ik bekeken werd door de dames..
                      Ahaaaaaa!!!! Dus ZO zit de vork in de steel!!!
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bang ben dat het lastig wordt om een aantrekkelijk meisje te vinden van rond 17-20 die zo'n gezonde leefstijl kan waarderen

Comment

Soort zoekt soort zeggen ze...
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                            En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bang ben dat het lastig wordt om een aantrekkelijk meisje te vinden van rond 17-20 die zo'n gezonde leefstijl kan waarderen
                            Een dame die zelf ook regelmatig sport? Geef je ogen eens goed de kost in de sportschool.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                              Een dame die zelf ook regelmatig sport? Geef je ogen eens goed de kost in de sportschool.
                              nou ik kijk me gek alleen zie ik alleen maar mannen in de sportschool^.^

Ik wacht nog steeds op mijn prinsesje in het powerrack...
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Ligt natuurlijk ook aan de sportschool, maar ik vind dames op de loopband ook best leuk om naar te kijken. Heb ooit eens een tijdje recreatief gefitnesst, en dat was altijd fietsen-met-uitzicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X