Mauro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Wat jij wil, autochtonen jongeren plegen veel en veel meer misdaden als allachtonen, nu tevreden?
    ja al die kut marrokaanen pleegen veel meer misdaaden als die hollanders

Wat wil je hier nu verder mee zeggen?
    Groeten

Comment

De homo was als vergelijking die jij maakt met cijfers over criminaliteit
      Ik wilde met deze post duidelijk maken dat er alleen maar wordt gewezen ipv een spiegel voor te houden

Comment

Originally posted by Revius View Post
        ja al die kut marrokaanen pleegen veel meer misdaaden als die hollanders

Wat wil je hier nu verder mee zeggen?
        Dat ze liever die gasten keihard moeten aanpakken ipv mauro aan te pakken zonder strafblad, onderhouden wordt door pleegouders, een studie volgt en goed is ingeburgerd.

En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil in een discussie met jou
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          De homo was als vergelijking die jij maakt met cijfers over criminaliteit
          Dan moet je me toch eens zeggen wat homo's te maken heeft met criminaliteit? Ja aangezien homo's inelkaar worden geslagen maar daar ging het niet over

Comment

Dat ze liever die gasten keihard moeten aanpakken ipv mauro aan te pakken zonder strafblad, onderhouden wordt door pleegouders, een studie volgt en goed is ingeburgerd.

En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil in een discussie met jou
            Volgens mij begrijp je nog steeds niet dat het een helemaal niks met het ander te maken heeft?

Het is een vergelijking als iemand met een rijbewijs maar die levensgevaarlijk is op de weg ongestraft rond laten rijden met iemand zonder rijbewijs die heel netjes rijdt bekeuren.
            Hoe krom het ook is, het draait niet alleen om gevoel voor rechtvaardigheid.
            Groeten

Comment

Naja om het plaatje ff compleet te maken.
              '*zet wekker om 3 uursnachts, bivak muts op en overval zette* daarna om 7 uur sochends monclear jas halen en gucci pet

Comment

Discussie voeren zit er met jou niet in he? Je laat weer je beste kant van je aan mij zien.

Comment

Ach dit gaat nergens over, welterusten.
                  Laat maar weten als je je best hebt gedaan om een zinnig en leesbaar betoog te schrijven.
                  Groeten

Comment

Hey lui waar kan ik nu nog pizza bestellen in de buurt van enschede? Gip kan jij ff voor mij zoeken met je ipod want mij lukt het niet
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=oBeMdeJxNac

zie je nou wel GIP..
                      A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

GiP, ik snap iets niet helemaal. Eerst wil je dat mauro blijft, en vervolgens wil je alle buitenlanders het land uit flikkeren? Sorry jong, maar dat is zo scheef als de staart van een varken. Je begint het topic namelijk met kritiek op generalisatie van het uitzettingsbeleid, en nu generaliseer je zélf.

Kojak, nooit van Just-Eat gehoord?
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Hahahaha lang geleden dat ik zo hard moest lachen in me sinterklaaspyjama
                          Zal ik pepernootjes naar je gooien??
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wat zitten al die allochtonen van bodynet nog laat in de nacht op het internet, moeten jullie niet ergens inbreken ofzo?

Comment

kojak revius en talalel welke afkomst zijn jullie? zal wel appart zijn als het allemaal buitenlands is, en dan toch zweren dat dit topic jullie koud laat.

Comment

Ik ben mocro en het laat me koud ja, ik let meer opmezelf en zorg dat ik niks domds doe of andere zomaar kwets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X