Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja al die kut marrokaanen pleegen veel meer misdaaden als die hollanders
Wat wil je hier nu verder mee zeggen?
Dat ze liever die gasten keihard moeten aanpakken ipv mauro aan te pakken zonder strafblad, onderhouden wordt door pleegouders, een studie volgt en goed is ingeburgerd.
En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil in een discussie met jou
Dat ze liever die gasten keihard moeten aanpakken ipv mauro aan te pakken zonder strafblad, onderhouden wordt door pleegouders, een studie volgt en goed is ingeburgerd.
En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil in een discussie met jou
Volgens mij begrijp je nog steeds niet dat het een helemaal niks met het ander te maken heeft?
Het is een vergelijking als iemand met een rijbewijs maar die levensgevaarlijk is op de weg ongestraft rond laten rijden met iemand zonder rijbewijs die heel netjes rijdt bekeuren.
Hoe krom het ook is, het draait niet alleen om gevoel voor rechtvaardigheid.
Naja om het plaatje ff compleet te maken.
'*zet wekker om 3 uursnachts, bivak muts op en overval zette* daarna om 7 uur sochends monclear jas halen en gucci pet
GiP, ik snap iets niet helemaal. Eerst wil je dat mauro blijft, en vervolgens wil je alle buitenlanders het land uit flikkeren? Sorry jong, maar dat is zo scheef als de staart van een varken. Je begint het topic namelijk met kritiek op generalisatie van het uitzettingsbeleid, en nu generaliseer je zélf.
Kojak, nooit van Just-Eat gehoord?
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
kojak revius en talalel welke afkomst zijn jullie? zal wel appart zijn als het allemaal buitenlands is, en dan toch zweren dat dit topic jullie koud laat.
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
Comment