Mauro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ sean
    Als de euro keldert profiteert nederland. Waarom van munt wisselen als je alleen hoeft te wachten?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      @ sean
      Als de euro keldert profiteert nederland. Waarom van munt wisselen als je alleen hoeft te wachten?
      Het is alleen zo kut als je nog een lading spaarcenten hebt welke nog in de vorm van euro's op de bank staan.

Maargoed, we zien wel wat de politiek ons brengt. Zo lang je maar je eigen hachje redt, is er niks aan de hand, toch?
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
        Dit vraag ik me nu ook al tijden af. Gaan ze tezamen met al die bakken geld ook wat tolheffers en belastinginners naar Griekenland sturen..
        Vergis je niet Nederland is wat dat betreft niet heel veel beter in tegendeel zelfs.

Durf zelfs te stellen dat als je modaal inkomen> vermogen had je beter af was in Griekenland dan in Nederland, maw Griekenland humaner was dan Nederland.

In Nederland wordt je 10x belast....eigenlijk heel gek, in Griekenland was dit niet zo.
        Last edited by onderhandelen; 31-10-2011, 23:47.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• OT ze beginnen wakker te worden.

'Uitzetting Mauro in strijd met kinderverdrag'

AMSTERDAM - Het uitzetten van de Angolese asielzoeker Mauro Manuel zou in strijd zijn met het VN Kinderrechtenverdrag en het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens.

'Uitzetting Mauro in strijd met kinderverdrag' | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
          We like it

Comment

• Toen ik dit net op tv zag......kon ik niet meer bijkomen van het lachen.....deze is uitzonderlijk> absurd goed, lange tijd geleden dat ik kwaliteit heb gezien.Geniaal :

http://www.youtube.com/watch?v=zQw0Gue5Rn0
            Last edited by onderhandelen; 01-11-2011, 02:28.
            We like it

Comment

• Mauro is toch 18 jaar en volwassen?, wat nou kinderverdrag?....

Originally posted by onderhandelen View Post
              Toen ik dit net op tv zag......kon ik niet meer bijkomen van het lachen.....deze is uitzonderlijk> absurd goed, lange tijd geleden dat ik kwaliteit heb gezien.Geniaal

Humor ja....

@topic, Wanneer er 1 "schrijnend" geval mag blijven geeft dat een sein naar andere "schrijnende" gevallen, dat als je maar hard genoeg roept de politiek zal zwichten, inmiddels zal er met groote interesse gekeken worden naar het zwichtende politieke spelletje in Nééderland door honderden zoniet duizenden toekomstige zogenoemde "schrijnende"gevalletjes om naar ons land toe te trekken om hun geluk te beproeven, want ons politiek zwicht voor individuen met een zielig relaas en dat is tof voor iedereen die maar wil komen, het was al een leuke bestemming, nu word het nog leuker.......
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

• Treurig voor de jongen zelf. En zijn familie uiteraard.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Te bezopen voor woorden dit.

Laat de beste man blijven, veeg de rotte tomaten en eieren van je af en verander het beleid zodat dit nooit meer voor kan komen.

Bye xbox 360, hello cactussen leegzuigen voor water
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• pfff...
                    http://www.youtube.com/watch?v=Aa-YZ5PaY9o
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Arme jongen, net nu hij hoopte te kunnen blijven vanwege alle media-aandacht. Maargoed, waren al die andere azielzoekers die ook aandacht kregen niet ook eruit gezet?

Comment

• en kan zijn geboorte ouders niet ontzegt worden van ouderlijke macht wat hem wees maakt en dan adopteren.

er moet vast wel iets meer te doen zijn dan een gare studie visum.

Comment

• Originally posted by John BD View Post
                          en kan zijn geboorte ouders niet ontzegt worden van ouderlijke macht wat hem wees maakt en dan adopteren.
                          Is al zo..

Comment

• @ sean
                            Wisselkoers =/= inflatie. Inflatie kan wel samenhangen met importprijzen, maar i s zeker niet hetzelfde. Daarnaast maakt het niet uit hoe je munt heet als het je gewoon om een lage wisselkoers en dus goede handelsvoet te doen is. Of die euro nu devalueert of je een andere munt invoert die laag staat t.o.v. De andere munten is niet relevant voor de binnenlandse waarde van geld.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ochja, zo zie je maar weer dat ik van economie tóch niet al te veel snap, ook al was ik overtuigd van wel.
                              Maargoed, ik denk dat dat 'topic' onderhand wel is afgesloten in dit topic.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X