Mauro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milestone View Post
    Klinkt leuk, enige probleem daarmee is dat de meeste criminaliteit gepleegd word door mensen die hier geboren zijn, tweede/derde generatie macro'tjes bijv.

Het idee verder ben ik het wel mee eens. Een wet met: > 5 in NL, dan word gekeken of je je fatsoenlijk hebt gedragen. Zo ja, mag je blijven. Zo nee, opdonderen. En dan geen kinderachtig gedoe zoals Patricia al zei, dat je daar dan 80 keer tegen in hoger beroep kan gaan.
    Originally posted by seanl94 View Post
    GiP, ik snap iets niet helemaal. Eerst wil je dat mauro blijft, en vervolgens wil je alle buitenlanders het land uit flikkeren? Sorry jong, maar dat is zo scheef als de staart van een varken. Je begint het topic namelijk met kritiek op generalisatie van het uitzettingsbeleid, en nu generaliseer je zélf.

Kojak, nooit van Just-Eat gehoord?
    Ik ging hier dus wat verder op in....
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ik ben mocro en het laat me koud ja, ik let meer opmezelf en zorg dat ik niks domds doe of andere zomaar kwets.
      Dat jij een marokkaan bent laat me koud, en wat je ervoor doet om op het goede pad te blijven is al helemaal niet relevant. Dat je het topic weer verkloot doet er wel toe, en dat neem ik je wel kwalijk. Had daar maar meer op gelet.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        kojak revius en talalel welke afkomst zijn jullie? zal wel appart zijn als het allemaal buitenlands is, en dan toch zweren dat dit topic jullie koud laat.
        Originally posted by Hermandad View Post
        Dat jij een marokkaan bent laat me koud, en wat je ervoor doet om op het goede pad te blijven is al helemaal niet relevant. Dat je het topic weer verkloot doet er wel toe, en dat neem ik je wel kwalijk. Had daar maar meer op gelet.
        Hmkeej dan, wat roids wel niet met een man doet....

Comment

Oh my fucking god!
          Als je geen discussie wilt aangaan en alleen maar deze BS post moet je geen discussie aangaan, elke keer dat ik je stof tot nadenken gaf krijg je van deze opmerkingen.. Please leave...

Comment

Hmkeej dan, wat roids wel niet met een man doet....
            Prima antwoord, slaat de plank ook goed mis als je zou weten dat ik nog steeds Naturel ben.

Comment

@ Tal
              Kappen met dat soort schijtposts op de man.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kan een mod de topic afsluiten. het gaat meer over allachtonen die een misdaad plegen en het land moeten worden uitgestuurd inplaats van mauro zelf.

@lucky luc
                hahahahahah
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  @ Tal
                  Hoezo, moet hij kappen? is toch zijn mening? jullie zijn die gene die zijn gekomen met ''Menings van vrijuiten'' jij moet ook even de topic goed doorlezen en kijken als het over mauro gaat.

Comment

Tal, gaat op de man, de andere hier in het algemeen. Dus als je je aangesproken voelt prima.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      @ Tal
                      Nouja lekker selectief gelezen hoor, hij vraagt eerst aan mij wat mijn afkomst is en dan zeggen dat je mocro bent laat me koud? Nou dan ben je toch raar en kan ik geen normale discussie voeren hoor. Kom op man

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=EF4m7IWsOec

Comment

Gino Pietermaai
                          Attached Files

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            Hoezo, moet hij kappen? is toch zijn mening? jullie zijn die gene die zijn gekomen met ''Menings van vrijuiten'' jij moet ook even de topic goed doorlezen en kijken als het over mauro gaat.
                            Ik moet helemaal niks pik. Verder heb je het recht van "menings van vrijuiten" () zeker, maar dat betekent niet dat je hier een beetje op de man gaat afzeiken als er niet eens aanleiding toe wordt gegeven.

Nouja lekker selectief gelezen hoor, hij vraagt eerst aan mij wat mijn afkomst is en dan zeggen dat je mocro bent laat me koud? Nou dan ben je toch raar en kan ik geen normale discussie voeren hoor. Kom op man
                            Ik snap echt niet wat je probleem is. Je kunt best iets willen weten om er vervolgens niets mee te doen in de discussie? Dat jij een Marocboy bent is heel fijn voor je, en leuk om te weten, maar dat betekent toch niet dat we opeens de discussie anders in gaan?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Wat zitten al die allochtonen van bodynet nog laat in de nacht op het internet, moeten jullie niet ergens inbreken ofzo?
                              Allochtonen van tegenwoordig hebben tegenwoordig een relatie met je zus, moeder, tante, u name it......neuken dr kapot en plunderen de boel.

In het ergste geval ontmaagden ze jou ook. Iets met lede ogen aanzien

Amateur je loopt achter.....

Oh en statistieken zijn niets zeggend.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Wat de fuck OH?

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X