Als ik heel eerlijk ben vind ik de meest uber hypocriet......eerst gillen dat men rechts wil, krijgt men rechts wil men een uitzondering......
Mauro
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostAls ik heel eerlijk ben vind ik de meest uber hypocriet......eerst gillen dat men rechts wil, krijgt men rechts wil men een uitzondering......
Het wordt nog eens wat tussen ons......"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Eens, eens zeker met zo 1 tongetje
Bekende filosoof: politiek en volk.....beter van niet....tirannie van, zoiets......
Lekker exclusief houden.....Last edited by onderhandelen; 01-11-2011, 23:44.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Gok op Nietzsche.
@ OH
Het bizarre is gewoon dat men onder deze regering opeens rechts te schuld geeft van de uitzetting, terwijl onder links de beste jongen al uitgewezen was (juridisch gezien)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOchja, zo zie je maar weer dat ik van economie tóch niet al te veel snap, ook al was ik overtuigd van wel.
Maargoed, ik denk dat dat 'topic' onderhand wel is afgesloten in dit topic."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostHoezo, moet hij kappen? is toch zijn mening? jullie zijn die gene die zijn gekomen met ''Menings van vrijuiten'' jij moet ook even de topic goed doorlezen en kijken als het over mauro gaat.
Betreft Mauro. Geeft die jongen een paspoort.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostEens, eens zeker met zo 1 tongetje
Bekende filosoof: politiek en volk.....beter van niet....tirannie van, zoiets......
Lekker exclusief houden.....
Ben zeer benieuwd wat het CDA nu gaat proberen. Kan me niet voorstellen dat ze met een tijdelijke oplossing gaan komen voor een studie visum en voor de rest niks doen. Dat kan ze in de toekomst weer zwaar opbreken. Laat ze nog maar eens kijken naar deze regeling, acht jaar hier terwijl je als jong manneke hier bent gekomen en dan besluiten om hem weg te sturen? Wet is wet, maar kan me niet voorstellen dat dit gods wil is.
Maar OH, ik wacht al een dag met smart op je post in het topic privacy..
Comment
-
Zijn er wel meer die tegen democratie waren....Ultieme tegenhanger van democratie is wat Griekenland nu doet. Bedoel democratie is juist dat het volk zich ermee kan bemoeien en niet 1x per 4jr wordt opgetrommeld en de rest beslissen zij zelf. Anders gezegd voor Mauro hadden ze ook referendum moeten doen. Waar waren de partijen die normaliter voor referenda zijn ?
@ OH
Het bizarre is gewoon dat men onder deze regering opeens rechts te schuld geeft van de uitzetting, terwijl onder links de beste jongen al uitgewezen was (juridisch gezien).
Beleid en volgen er meer is een kut argument.....elk besluit is uniek.....Hij moet eerlijk zijn en zeggen ik heb er geen zin in, punt, spring maar hoog of laag je krijg het niet.
Heb wel eens in t bestuursrecht een besluit van iemand gebruikt in een procedure, onder het mom gelijkheidsbeginsel.....reactie was, individueel geval dus de groeten.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Kut edit:
Originally posted by Silk View PostMaar OH, ik wacht al een dag met smart op je post in het topic privacy..▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-