Mauro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    Wie dan niet mee teld, zijn de mensen die gebrekkig nederlands spreken en geen inzet tonen om verder te komen in de maatschappij. Strafbladen hebben of in aanraking zijn geweest met politie/justitie etc.
    Klinkt leuk, enige probleem daarmee is dat de meeste criminaliteit gepleegd word door mensen die hier geboren zijn, tweede/derde generatie macro'tjes bijv.

Het idee verder ben ik het wel mee eens. Een wet met: > 5 in NL, dan word gekeken of je je fatsoenlijk hebt gedragen. Zo ja, mag je blijven. Zo nee, opdonderen. En dan geen kinderachtig gedoe zoals Patricia al zei, dat je daar dan 80 keer tegen in hoger beroep kan gaan.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
      Oke, had ik ook bedacht. De grenzen van discriminatie, vrijheid van meningsuiting etc. zijn moeilijk vast te leggen in de wet. Dit gaat echter over het asielbeleid en ik neem aan dat daar wel vaste regels voor staan?
      Dat klopt, en die schrijft voor dat hij uitgezet wordt. Begrijp mij niet verkeerd, ik zou zomaar niet alle buitenlanders het land uit willen; hoog opgeleide mensen zijn een aanwinst voor de samenleving, maar als ook deze mensen leg ik me daarbij neer.

Want als je deze mensen voortrekt, is er weer sprake van discriminatie. Oftewel, een typisch confict van botsende grondwetten (toch?)

Edit: overigens heeft hermandad het prima verwoordt; als zijn methode gevormd kan worden tot een practisch haalbaar wetsvoorstel, dan zijn diegene die toegelaten worden inderdaad een verrijking van de samenleving.
      Last edited by scoobydoo; 28-10-2011, 17:26.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post

Edit: overigens heeft hermandad het prima verwoordt;

.
        Ja, vind ik ook.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Milestone;884633[I
          ]Klinkt leuk, enige probleem daarmee is dat de meeste criminaliteit gepleegd word door mensen die hier geboren zijn, tweede/derde generatie macro'tjes bijv. [/I]

Het idee verder ben ik het wel mee eens. Een wet met: > 5 in NL, dan word gekeken of je je fatsoenlijk hebt gedragen. Zo ja, mag je blijven. Zo nee, opdonderen. En dan geen kinderachtig gedoe zoals Patricia al zei, dat je daar dan 80 keer tegen in hoger beroep kan gaan.
          Originally posted by seanl94 View Post
          Dat klopt, en die schrijft voor dat hij uitgezet wordt. Begrijp mij niet verkeerd, ik zou zomaar niet alle buitenlanders het land uit willen; hoog opgeleide mensen zijn een aanwinst voor de samenleving, maar als ook deze mensen leg ik me daarbij neer.

Want als je deze mensen voortrekt, is er weer sprake van discriminatie. Oftewel, een typisch confict van botsende grondwetten (toch?)

Edit: overigens heeft hermandad het prima verwoordt; als zijn methode gevormd kan worden tot een practisch haalbaar wetsvoorstel, dan zijn diegene die toegelaten worden inderdaad een verrijking van de samenleving.
          Het klinkt niet alleen leuk, het is zelfs uitvoerbaar. Natuurlijk kan de Nederlandse overheid niet 3 stappen tegelijk zetten en ervan uitgaan dat het probleem asielzoekers en criminelen (marokkanen, antilianen etc) is opgelost. Het zijn duidelijk twee verschillende dingen die we op dit moment niet met elkaar mogen vergelijken of betrekken.

We doen het op eerste gebied al fout door teveel asielzoekers het land binnen te laten, we zullen dit dus moeten oplossen op een verstandige manier. Lang proceduren heeft als gevolg dat mensen ingeburgerd raken en uiteindelijk aan de eisen voldoet die het land steld. Dat is het voordeel, maar tegelijkertijd een nadeel aangezien ze lang proceduren en in de loop der tijd illegaal rondlopen zonder visum of dergelijken. Hier moet dus als eerst een goede oplossing voor worden gezocht.

De irritante straatschoffies, de criminelen van elk bestaande afkomst waar we in Nederland last van hebben is het 2e probleem. Als probleem 1 opgelost is kun je makkelijker beginnen aan probleem 2, en dat is het aanpakken van de misdragende ingeburgerde mensen. maar naast dit hebben we ook de mensen die hier geboren zijn, of eenmaal een paspoort hier hebben gekregen. En dus niet aan te zetten zijn naar hun Vaderland. Hierover kan het kabinet en de desbetreffende partijen in de 2e kamer een oplossing gaan zoeken, we hebben tenslotte de vinger in de pap als het gaat om eigen wetten maken en goed te keuren. Waar een wil is, is een weg.

Comment

Originally posted by Milestone View Post
            Klinkt leuk, enige probleem daarmee is dat de meeste criminaliteit gepleegd word door mensen die hier geboren zijn, tweede/derde generatie macro'tjes bijv.

de mocro's van de tweede generatie moeten harder worden aangepakt dan, de 1e generatie is hier naartoe gehaald om te werken als gastarbeiders, alleen wat heeft dom nederland gedaan, ze hier gehouden, daardoor veel onkruid geoogst, alleen dat onkruid maaien willen ze geen verantwoording voor nemen.
            De taal beheersen de mensen in deze gategorie echt bar en bar slecht, als ik sommige hoor praten poeh, door deze gategorie ontstaat veel criminaliteit waardoor als gevolg dat de maatschappij dit 'volk' niet meer wil, zoals je ziet in banen, als je jan van hendrik heet of ugòr el arkhoubi, jan zou al +1 voor staan om in aanmerking te komen voor deze baan.
            En groot gelijk, waardoor de mocro'tjes gaan klagen en klagen en dat de maatschappij altijd het vingertje wijst naar iemand anders, zonder dat ze een spiegel voor houden, als dit volk nou beter zijn best zouden doen dan kreeg je die problemen niet, maar ze zijn allemaal te verwend hierzo, de gastarbeiders weten wat werk is, daar heb je dan geen last van alleen de 2e generatiw zoals je zegt weten het niet, dragen gucci hier en versaci daar en ohja een ralh lauren op de hoofd en een dolce en gabbana aan de voetjes, oh en af en toe een drugsdealtje of inbraakje hier en daar, of een eigen handeltje in gestolen parfum is ook mooi meegenomen.

Veel harder aanpakken deze gasten van de generatie, straffen!!! En uitzetten in het ergste geval.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

eeuuhh GIP voordat je begint over het taalniveau van anderen, check jezelf dan...
              Groeten

Comment

@ gip Jij generaliseert veel te veel man. En alsof jij perfect bent? Kom op man, bemoei je gewoon met jezelf en probeer niet een of andere standpunt te zetten. Dit is gewoon weak minded van je

Comment

GIP...het kon ook gewoon een nederlander zijn hoor die jouw ruitenwisser heeft gestolen...get over it
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dit is al je 2e keer ofzo, dat je me daarop op wijst.
                    En dit zeg ik nu al voor de 20.000e keer, ik type op me ipod en heb totaal geen overzicht op zinnen die ik type en ik ga ze niet elke keer nalezen.
                    Zal het binnenkort wel in me handtekening zetten dat ik op de ipod type.

Comment

Wow revolute der arabieren , voel je je aangesproken dan is het jou probleem, als je je niet aangesproken voelt, who cares?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Wow revolute der arabieren , voel je je aangesproken dan is het jou probleem, als je je niet aangesproken voelt, who cares?
                        hmkeej, heeft niks met aangesproken te voelen. Want ik ben gewoon goed ingeburgerd en hier geboren en doe verder niks verkeerd. Alleen hoe jij praat is altijd zo boers. Ja allemaal zijn ze kut, ze stelen en beroven oude vrouwtjes. is gewoon die standaard shit die iedereen zegt.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Dit is al je 2e keer ofzo, dat je me daarop op wijst.
                          En dit zeg ik nu al voor de 20.000e keer, ik type op me ipod en heb totaal geen overzicht op zinnen die ik type en ik ga ze niet elke keer nalezen.
                          Zal het binnenkort wel in me handtekening zetten dat ik op de ipod type.
                          is je beeldscherm kapot dan dat je niet kan zien wat je typt? grammaticaal klopt er geen hol van en de helft van de woorden spel je verkeerd, ik typ blind op me telefoon nog beter.
                          Groeten

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            hmkeej, heeft niks met aangesproken te voelen. Want ik ben gewoon goed ingeburgerd en hier geboren en doe verder niks verkeerd. Alleen hoe jij praat is altijd zo boers. Ja allemaal zijn ze kut, ze stelen en beroven oude vrouwtjes. is gewoon die standaard shit die iedereen zegt.
                            Tik maar in op google en zie de artikels/cijfers

Marrokanen criminaliteit

Comment

Tik maar in homos in nederland, nederland echt een homoland en jij dus ook

Comment

gezellie alle maal :d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X