Mauro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het lullige is... dat veel mensen die hier al járen verblijven, gewoon eindeloos in hoger beroep zijn gegaan.

En dat het ineens een totaal ander verhaal is als er media bij komt kijken, is ook niet helemaal correct.

Comment

Gewoon eruit knikkeren deze kleine aap... Problem?
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Het rare is wel dat de PvdA, die het nu zo verschrikkelijk vindt, Mauro er in 2007 al uit wou zetten:
        Albayrak wees Mauro eerder ook al af - RTL Nieuws.nl

Nu doen ze weer lief en links, maar dat lijkt verdacht veel op hypocriet politiek bedrijven over de rug van de beste jongen.

Ik vind dat hij zou moeten mogen blijven, het is een voorbeeldige immigrant. Daarentegen zijn er veel "Nieuwe Nederlanders" die nu niet meer eruit gezet mogen worden, maar die nooit een paspoort hadden mogen krijgen in de eerste plaats. Velen zijn gewoon parasieten van onze verzorgingsstaat.
        Laissez Faire

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
          Licht toe
          Jurisprudentie - Wikipedia

Voor die twijfelgevallen waarbij er sprake is van slechte of onduidelijke wetgeving. Echter zijn hier de regels duidelijk en gaat het om de aai-factor van dat joch. En als we de aai-factor van schattige buitenlandse kindjes als uitzondering gaan stellen, dan... ja dan zijn we als rechtsstaat niet meer serieus te nemen.

Overigens snap ik alle heisa om dat joch niet. Alsof mensen tegenwoordig niks beters te doen hebben dan zich daar druk om maken.
          Last edited by scoobydoo; 28-10-2011, 09:17.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Mijn moeder heeft vroeger voor een hulporganisatie voor vluchtelingen gewerkt, daar kwam je ook veel schrijnende gevallen tegen zoals deze. Even los van het feit of men wel of niet mag blijven: de mensen worden veel te lang in onzekerheid gelaten. Wat mij betreft wordt de procedure drastisch verkort, zodat mensen binnen een paar maanden weten waar ze aan toe zijn. Ik vind het niet ethisch om een gezin met kinderen eerst jaren lang volledig te laten verwesteren en dan terug te sturen naar een voor hen vreemd land. Zeker als mensen hier volledig geïntegreerd zijn en succes hebben in de maatschappij.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

@Seanl94

kom je ook uit Venlo? :P Ik vraag me altijd af of die Limburgers echt allemaal PVV-ers zijn...
              Laissez Faire

Comment

@Seanl94

kom je ook uit Venlo? :P Ik vraag me altijd af of die Limburgers echt allemaal PVV-ers zijn...
                Nope, niet uit venlo. En verder associeer ik mezelf niet met de PVV of welke andere politieke partij dan ook. Ik zou mijn besluit overigens niet af laten hangen van asielbeleid, maar andere zaken waar ik meer aan heb. Zoals het behouden van de stufi en het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Inderdaad schandalig. Laat ze dan nederland niet binnen als ze aankloppen. Maar om zo'n jongen binnen te laten en te laten 'verwesteren' en vervolgens 10 jaar later weer terug te sturen.
                  Wat moet ie daar doen ? Kan die weer 10 km lopen voor een emmer water.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                    Mijn moeder heeft vroeger voor een hulporganisatie voor vluchtelingen gewerkt, daar kwam je ook veel schrijnende gevallen tegen zoals deze. Even los van het feit of men wel of niet mag blijven: de mensen worden veel te lang in onzekerheid gelaten. Wat mij betreft wordt de procedure drastisch verkort, zodat mensen binnen een paar maanden weten waar ze aan toe zijn. Ik vind het niet ethisch om een gezin met kinderen eerst jaren lang volledig te laten verwesteren en dan terug te sturen naar een voor hen vreemd land. Zeker als mensen hier volledig geïntegreerd zijn en succes hebben in de maatschappij.
                    Dit dus! Verder is het natuurlijk belachelijk om iedereen die de hulp van de media inschakelt een soort generaal pardon te verlenen.
                    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                      Jurisprudentie - Wikipedia

Voor die twijfelgevallen waarbij er sprake is van slechte of onduidelijke wetgeving. Echter zijn hier de regels duidelijk en gaat het om de aai-factor van dat joch. En als we de aai-factor van schattige buitenlandse kindjes als uitzondering gaan stellen, dan... ja dan zijn we als rechtsstaat niet meer serieus te nemen.

Overigens snap ik alle heisa om dat joch niet. Alsof mensen tegenwoordig niks beters te doen hebben dan zich daar druk om maken.
                      Oke, had ik ook bedacht. De grenzen van discriminatie, vrijheid van meningsuiting etc. zijn moeilijk vast te leggen in de wet. Dit gaat echter over het asielbeleid en ik neem aan dat daar wel vaste regels voor staan?
                      Last edited by Burnedice; 28-10-2011, 13:26.

Comment

Voor de jongen zelf is het een vreselijk lot. Hij is totaal verwesterd en heeft niks met Angola meer. Het is gewoon een limburger als je het mij vraagt.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Voor de jongen zelf is het een vreselijk lot. Hij is totaal verwesterd en heeft niks met Angola meer. Het is gewoon een limburger als je het mij vraagt.
                          Dan mag die blijven.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Dan mag die blijven.
                            Ik denk dat dat aan het kabinet is om te beslissen....
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Slordige fout van Nederlandse overheid, iemand zo lang laten proceduren (9 jaar) en uiteindelijk de persoon buiten knikkeren. Terwijl hij voldoet aan de eisen die Nederland steld aan een asielzoeker. Om op dat laatste terug te komen, Asielzoeker? het is uiteindelijk een nette ingeburgerde knul die onze taal spreekt een opleiding heeft en hier gehecht is aan adoptie ouders (familie) en vrienden. Waar ligt de fout, als je het aan mij vraagt: Nederland.

Het is onmenselijk om iemand zolang te laten proceduren in een land, terwijl er uiteindelijk zoveel jaren voorbij gaan en je er vanuit kunt gaan dat iemand zich 100% heeft aangepast. Om hem dan terug te sturen naar een '' vreemd '' land en te verwachten dat daar deze jongen zich kan redden.

Om 1 uitzondering te maken lukt niet, en is inderdaad ongeloofwaardig. Maar je kunt wel een wetswijziging doen, en te zeggen dat mensen die aan de eisen voldoen en langer dan +- 10 jaar procederen een vast paspoort kunnen aanvragen om hier te wonen.

Wie dan niet mee teld, zijn de mensen die gebrekkig nederlands spreken en geen inzet tonen om verder te komen in de maatschappij. Strafbladen hebben of in aanraking zijn geweest met politie/justitie etc.

En vanaf dat moment kun je ervoor zorgen dat de mensen die het verdienen hier een plek krijgen. Uiteindelijk de rest netjes wordt terug gestuurd naar vaderland. en dat er tegelijkertijd minder asielzoekers worden binnengelaten, omdat het simpel weg vol zit en het beleid niet toelaat hier in Nederland.

Zo denk ik er een beetje over, of het allemaal uitvoerbaar is in de praktijk is iets anders. Maar volgens mij zijn we het allemaal wel mee eens, dat het onmenselijk is wat we deze knul aandoen, en anderen mensen waarbij het zelfde gebeurt.

H.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                                Mee eens
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X