Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mohr View Post
    Dus er is geen enkele vrouw aanwezig maar die afwezige vrouwen kijken je jaloers aan? Jaja...

als ik voorbij de cardio loop.kt zaal is van achter.
    dat denk ik toch

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      Over 2 weekjes train ik daar weer. Wie zijn dat dan?
      Geen idee hoe ze heet. Lang bruin haar, altijd een petje op.

Comment

• wat ik denk

ik denk dat het juist goed is dat een vrouw dat doet.maar een vrouw hoord niet te gespiert te zijn.dat past gewoon niet bij een vrouw.een mooi strak en slank figuurtje vind ik niet erg om naar te kijken

Comment

• Originally posted by johan30 View Post
          maar een vrouw hoort niet te gespierd te zijn, dat past gewoon niet bij een vrouw.

Says who? Dat is misschien jouw mening maar daarom nog geen feit, hoor.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
            Geen idee hoe ze heet. Lang bruin haar, altijd een petje op.
            En de andere ben jij?
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
              Says who? Dat is misschien jouw mening maar daarom nog geen feit, hoor.
              Precies! Geen subjectieve mening als feit posten hè!
              No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by johan30 View Post
                ik denk dat het juist goed is dat een vrouw dat doet.maar een vrouw hoord niet te gespiert te zijn.dat past gewoon niet bij een vrouw.een mooi strak en slank figuurtje vind ik niet erg om naar te kijken
                Iemand die Johan heet hoort beter te zijn in de Nederlandse taal.
                Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                  Iemand die Johan heet hoort beter te zijn in de Nederlandse taal.
                  Zou je inderdaad denken. Dat verklaart gelijk zulke vreemde uitspraken.
                  No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                    Zou je inderdaad denken. Dat verklaart gelijk zulke vreemde uitspraken.

Ja, Johannes heeft zich direct al heel populair gemaakt hiermee.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hij heeft al meer brillante adviezen gegeven hoor, waardevolle aanvulling voor het forum vermoed ik.....

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                        Hij heeft al meer brillante adviezen gegeven hoor, waardevolle aanvulling voor het forum vermoed ik.....

Ja, het zwarte garen komt duidelijk bij hem vandaan.

Comment

• ik respecteer iedereen in de sportschool iedereen heeft zn eigen doelen toch

liever dat dan een sachereinige huisvrouw die depri op de bank een pak koekjes zit leeg te vreten en zeurt dat ze dikker word
                          BP:120KG/SQ:150KG/DL:170KG/LP:350KG Yeah buddy!

Comment

• Originally posted by orjuela91 View Post
                            ik respecteer iedereen in de sportschool iedereen heeft zn eigen doelen toch

liever dat dan een sachereinige huisvrouw die depri op de bank een pak koekjes zit leeg te vreten en zeurt dat ze dikker word
                            *chagrijnig
                            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                              *chagrijnig
                              **chagrijnige, wel vervoegen he.

Verder vind ik johan's uitspraken wel meevallen, hij heeft niet voor niets cursief 'wat ik denk' erboven staan. En tuurlijk, een vrouw hoort niet gespierd te zijn! Maar bedoelt hij daarmee Adela Friedmansky, Claudia Bianchi, of nog erger?
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                                **chagrijnige, wel vervoegen he.

Verder vind ik johan's uitspraken wel meevallen, hij heeft niet voor niets cursief 'wat ik denk' erboven staan. En tuurlijk, een vrouw hoort niet gespierd te zijn! Maar bedoelt hij daarmee Adela Friedmansky, Claudia Bianchi, of nog erger?
                                Hehe, vervoegen mag hij zelf nog eens proberen
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X