Het Horloge Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    Zoiets bedoel ik van die lelijke kermis dingen.:S kan niet begrijpen dat mensen daar geld voor over hebben :

http://images.aanbod.be/gallery/670x503-0/7fc937/replica-horloges-rolex-breitling-cartier-etc.jpg[/IMG]

Maar goed zoiets vin ik wel gaaf, zou ik wel willen hebbuuu

http://www.juwelier-vandenhof.nl/images/gallery/2424/1202MVF_0709.jpg[/IMG]

http://www.venduehuis.com/fotos/6/2098/2098.JPG[/IMG]

http://www.deslag.nl/upload/images/horloges/monnard/Monnard_watches.jpg[/IMG]
    Ik zou ze allemaal voor kermisdingen aanzien. Kermisdingen voor ouwe lullen..

Comment

mijn schatjes <3

TW Steel Spyker edition, Diesel horloge en mijn Buddha to Buddha sieraden

en in de diesel moet een nieuwe batterij, vandaar
      Last edited by Catty; 02-06-2012, 08:33.
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Mooie keuze, een Omega SMP. Omega maakt mooie horloges en vooral de Moonwatch is een icoon (Speedmaster Prof (wishlist). Check op Horlogeforum. Daar staat weleens een Omega SMP te koop.

Ben zelf ook een horlogeliefhebber, voornamelijk automatische (vintage) duikers. Ooit getriggerd door een Rolex Submariner ( wishlist) en Blancpain Fifty Fathoms (wishlist). Nu ben ik bezig om een oude Seiko horloge op te knappen.

Op dit moment heb ik een Citizen Promaster (geen foto)

Een Seiko FFF mod

Een MKII Stingray

En dit wordt mijn volgende horloge:
        Tudor Pelagos
        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

waar sommige mensen hun geld aan uitgeven zeg...

ik draag zelf geen horloge ,maar ik zou er maximaal zo'n €100,00 voor over hebben..
          Als ik een mooie zie voor €50,00 ben ik ook tevreden..

het is om te zien hoe laat het is ...hahaha

Comment

Sorry dubbele post
            Last edited by TjanIlo; 02-06-2012, 08:43. Reason: Dubbele post
            " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              waar sommige mensen hun geld aan uitgeven zeg...
              jij zal vast ook spullen thuis hebben staan waarvan anderen denken: sjemig, daar betaal je toch geen geld voor?
              bijvoorbeeld een enorme DVD/CD collectie, terwijl alles op het internet gratis is.
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Love Muscle Pain

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Ik heb hem gekregen. Vind het namelijk niet verantwoord om voor een horloge zoveel geld uit te geven terwijl er nog zoveel leukere dingen zijn in het leven
                  Zeer nice bro

Originally posted by melvinafca View Post
                  @ ts je bent nog jong denk ik als je nog 2maanden sparen moet voor 2800 en al ff bezig bent.

Ik zou nog 2800x nadenken voordat je je geld verspild horloges van 300 zijn ook mooi
                  Ik ben 18 jaar oud (jong dus)
                  Heb er nu in totaal een jaartje voor gespaard, maar ik heb natuurlijk niet al mijn geld ervoor opzij moeten zetten, ik kan nog steeds een aantal keer per maand uitgaan, anders kon ik het sparen nooit volhouden he

Zoiets bedoel ik van die lelijke kermis dingen.:S kan niet begrijpen dat mensen daar geld voor over hebben :
                  Dan kom je me ook aanzetten met het grootste kermis ding wat er is... Rolex rosegold daytona. tjemig zeg

Is Omega zo fakking duur hey dacht altijd dat het een cheap ass B merk was

Omega is dat geld niet waard, voor dat geld haal je een mooie gouden horloge.
                  Omega zit tegenwoordig in het vaarwater van Rolex, IWC en Breitling, Een solide gouden 18k horloge kost je minimaal 10000 euro, dat heb ik op dit moment niet.
                  En verguld of fake is voor arme mensen

Originally posted by TjanIlo View Post
                  Mooie keuze, een Omega SMP. Omega maakt mooie horloges en vooral de Moonwatch is een icoon (Speedmaster Prof (wishlist). Check op Horlogeforum. Daar staat weleens een Omega SMP te koop.

Ben zelf ook een horlogeliefhebber, voornamelijk automatische (vintage) duikers. Ooit getriggerd door een Rolex Submariner ( wishlist) en Blancpain Fifty Fathoms (wishlist). Nu ben ik bezig om een oude Seiko horloge op te knappen.

Op dit moment heb ik een Citizen Promaster (geen foto)

Een Seiko FFF mod

Een MKII Stingray

En dit wordt mijn volgende horloge:
                  Tudor Pelagos
                  Ik snuffel veel op horloge fora rond, alleen ik zou nooit en te nimmer een 2e hands horloge kopen om te dragen, als opknap project dan weer wel.

Comment

@ OH
                    Omega B-merk? Grapjas. En een Rolex Daytona als kermishorloge afschilderen... Weinig blijk van kennis geloof ik.

@ topic
                    Heb zelf een omega seamaster professional co-axial, een speedmaster (de eerste, ferrarirood), en nog wat spul dat het noemen niet echt waard is.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      @ OH
                      Omega B-merk? Grapjas. En een Rolex Daytona als kermishorloge afschilderen... Weinig blijk van kennis geloof ik.
                      Een daytona is alleen mooi in staal, platina of witgoud, de rest is een beetje ''kermis/kamperig'' vind ik.
                      Ik vind geelgoud niet zo mooi, tenzij het een Audemars Piguet Royal Oak is, of een Patek Phillipe met een alligatorbandje

Comment

Deze heb ik, gewoon gekregen. Ben niet zo een horloge boy. Zal wel niks zijn zon horloge, onder de horlogesfans

Comment

In de kast! Helaas wel imitatie natuurlijk.
                          Just trying hard

Comment

Audemars piquet Offshore Scuba Boutique Orange Limited Edition.

Mind is everything.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              Ik heb hem gekregen. Vind het namelijk niet verantwoord om voor een horloge zoveel geld uit te geven terwijl er nog zoveel leukere dingen zijn in het leven

Je hebt een Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon.
                              Waarschijnlijk een replica aangezien de retail prijs meer dan 100000,- euro is.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Je hebt een Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon.
                                Waarschijnlijk een replica aangezien de retail prijs meer dan 100000,- euro is.
                                Haha, daar gaat zn spaarpotje.

Overigens is er een lading rolexen op de markt gekomen:

Voetbal International - Buffon weerspreekt betrokkenheid bij omkoopschandaal

"Hij heeft er 20 verkocht".
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X