Originally posted by onderhandelen
View Post
Het Horloge Topic
Collapse
X
-
Mooie keuze, een Omega SMP. Omega maakt mooie horloges en vooral de Moonwatch is een icoon (Speedmaster Prof (wishlist). Check op Horlogeforum. Daar staat weleens een Omega SMP te koop.
Ben zelf ook een horlogeliefhebber, voornamelijk automatische (vintage) duikers. Ooit getriggerd door een Rolex Submariner ( wishlist) en Blancpain Fifty Fathoms (wishlist). Nu ben ik bezig om een oude Seiko horloge op te knappen.
Op dit moment heb ik een Citizen Promaster (geen foto)
Een Seiko FFF mod
Een MKII Stingray
En dit wordt mijn volgende horloge:
Tudor Pelagos
" Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postwaar sommige mensen hun geld aan uitgeven zeg...
bijvoorbeeld een enorme DVD/CD collectie, terwijl alles op het internet gratis is.BP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Originally posted by kojak View PostIk heb hem gekregen. Vind het namelijk niet verantwoord om voor een horloge zoveel geld uit te geven terwijl er nog zoveel leukere dingen zijn in het leven
Originally posted by melvinafca View Post@ ts je bent nog jong denk ik als je nog 2maanden sparen moet voor 2800 en al ff bezig bent.
Ik zou nog 2800x nadenken voordat je je geld verspild horloges van 300 zijn ook mooi
Heb er nu in totaal een jaartje voor gespaard, maar ik heb natuurlijk niet al mijn geld ervoor opzij moeten zetten, ik kan nog steeds een aantal keer per maand uitgaan, anders kon ik het sparen nooit volhouden he
Originally posted by onderhandelen View PostZoiets bedoel ik van die lelijke kermis dingen.:S kan niet begrijpen dat mensen daar geld voor over hebben :
Originally posted by onderhandelen View PostIs Omega zo fakking duur hey dacht altijd dat het een cheap ass B merk was
Omega is dat geld niet waard, voor dat geld haal je een mooie gouden horloge.
En verguld of fake is voor arme mensen
Originally posted by TjanIlo View PostMooie keuze, een Omega SMP. Omega maakt mooie horloges en vooral de Moonwatch is een icoon (Speedmaster Prof (wishlist). Check op Horlogeforum. Daar staat weleens een Omega SMP te koop.
Ben zelf ook een horlogeliefhebber, voornamelijk automatische (vintage) duikers. Ooit getriggerd door een Rolex Submariner ( wishlist) en Blancpain Fifty Fathoms (wishlist). Nu ben ik bezig om een oude Seiko horloge op te knappen.
Op dit moment heb ik een Citizen Promaster (geen foto)
Een Seiko FFF mod
Een MKII Stingray
En dit wordt mijn volgende horloge:
Tudor Pelagos
Comment
-
@ OH
Omega B-merk? Grapjas. En een Rolex Daytona als kermishorloge afschilderen... Weinig blijk van kennis geloof ik.
@ topic
Heb zelf een omega seamaster professional co-axial, een speedmaster (de eerste, ferrarirood), en nog wat spul dat het noemen niet echt waard is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ OH
Omega B-merk? Grapjas. En een Rolex Daytona als kermishorloge afschilderen... Weinig blijk van kennis geloof ik.
Ik vind geelgoud niet zo mooi, tenzij het een Audemars Piguet Royal Oak is, of een Patek Phillipe met een alligatorbandje
Comment
-
Originally posted by kojak View PostIk heb hem gekregen. Vind het namelijk niet verantwoord om voor een horloge zoveel geld uit te geven terwijl er nog zoveel leukere dingen zijn in het leven
Waarschijnlijk een replica aangezien de retail prijs meer dan 100000,- euro is.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostJe hebt een Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon.
Waarschijnlijk een replica aangezien de retail prijs meer dan 100000,- euro is.
Overigens is er een lading rolexen op de markt gekomen:
Voetbal International - Buffon weerspreekt betrokkenheid bij omkoopschandaal
"Hij heeft er 20 verkocht".Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment