Originally posted by Patriciaaa
View Post
Om moe van te worden
Collapse
X
-
R: k zit op de telefoon en heb benen gedaan. Ben moe, ben m'n eten aan t wegwerken haha. Is dat genoeg excuus voor m'n kromme zisopbouw?
Originally posted by xBrian View PostBen ik de eenige die nooit op dbb zit?Last edited by Patriciaaa; 09-01-2013, 22:42.
Leave a comment:
-
Originally posted by xBrian View PostBen ik de eenige die nooit op dbb zit?
Leave a comment:
-
Leuk filmpje!
Originally posted by jobr View PostNee klopt, helemaal mee eens... als iemand een oefening anders uitvoert heeft hij/zij hier misschien ook wel een rede voor...
Daarintegen hou ik best van leedvermaak
Maar als je tijdens je training precies weet wat ieder ander doet, kan je waarschijnlijk wel wat harder trainenLast edited by Patriciaaa; 09-01-2013, 22:29.
Leave a comment:
-
Originally posted by Nex- View Post@ Guusd
Je hoeft ze niet perse aan te spreken om ze belachelijk te maken. Als iemand zomaar wat doet in de gym dan hoef jij je daar toch niet druk om te maken?
Ik zie het hier steeds vaker, mensen die het allemaal beter weten, anderen napraten vooral in de anabolen sectie.
Het feit dat er zoveel mensen hier op bodynet klagen of moe worden van de mensen in de gym zegt genoeg. Ik weet niet of het terecht is om negatieve gedachten over hun te hebben. Dat kun jij alleen voor jezelf bepalen.
Mijn mening is dat het zonde van je tijd en gedachten is. Of er moet iemand half uur voor de spiegel staan, schreeuwen en stoer doen. In dat geval zou ik er wat van zeggen.
Maar 90% van de leden in een gym voeren de meeste oefeningen verkeerd uit. Bij degene die de oefeningen wel goed kunnen uitvoeren valt dit op maar om daar nou stil bij te staan of je eraan te irriteren? Nee.. nogmaals zonde van je tijd en energie. Bij sommige sportscholen is het meer en bij sommige minder.
Maar als je gewoon je ding kunt doen en netjes vraagt of jij het apparaat mag gebruiken, zie ik het probleem niet?
Maar ik ga ze niet ongevraagd helpen, ik weet hoe vervelend dat is.
En verder wil ik er ook men energie niet insteken.
Vaak zijn ze ook bevooroordeeld. (oa over whey).
Als ze dan om hulp vragen dan geloven ze je niet. En 99% van de tijd zijn ze dan te lui om internet te gebruiken.
Mits iemand om hulp staat, en ervoor open staat help ik graag.
Leave a comment:
-
Originally posted by pescatore View PostIk snap ook dat liegen over stats niet trouwens. Zo'n raar fenomeen. Waarom dan? Het is een acount op een forum, je bent geen chicks aan het regelen en niet aan het solliciteren
Doet me denken aan Joey van friends. Het enige wat klopte op zijn cv was dat hij 4 liter melk in 10 seconden kan drinken.
Friends - Joey Drinks Milk - YouTube
Leave a comment:
-
Ik snap ook dat liegen over stats niet trouwens. Zo'n raar fenomeen. Waarom dan? Het is een acount op een forum, je bent geen chicks aan het regelen en niet aan het solliciteren
Leave a comment:
-
Originally posted by pescatore View PostIk snap Nex wel. Ik heb ook niet dat superieure ding hoor dat ik bij een aantal mensen bespeur. Ik moet er wel een beetje om glimlachen soms, maar als ik bij de automonteur binnen stap gaat hij me toch ook niet uitlachen omdat ik niks van motoren en elektronica weet (hetgeen ook niet zo)?
Daarnaast zijn het vaak geen beginners die dingen bezet houden in de gym naar mijn ervaring.
Leave a comment:
-
Originally posted by Nex- View Post@ Guusd
Je hoeft ze niet perse aan te spreken om ze belachelijk te maken. Als iemand zomaar wat doet in de gym dan hoef jij je daar toch niet druk om te maken?
Ik zie het hier steeds vaker, mensen die het allemaal beter weten, anderen napraten vooral in de anabolen sectie.
Het feit dat er zoveel mensen hier op bodynet klagen of moe worden van de mensen in de gym zegt genoeg. Ik weet niet of het terecht is om negatieve gedachten over hun te hebben. Dat kun jij alleen voor jezelf bepalen.
Mijn mening is dat het zonde van je tijd en gedachten is. Of er moet iemand half uur voor de spiegel staan, schreeuwen en stoer doen. In dat geval zou ik er wat van zeggen.
Maar 90% van de leden in een gym voeren de meeste oefeningen verkeerd uit. Bij degene die de oefeningen wel goed kunnen uitvoeren valt dit op maar om daar nou stil bij te staan of je eraan te irriteren? Nee.. nogmaals zonde van je tijd en energie. Bij sommige sportscholen is het meer en bij sommige minder.
Maar als je gewoon je ding kunt doen en netjes vraagt of jij het apparaat mag gebruiken, zie ik het probleem niet?
Verder erger ik me wanneer begeleiders in de sportschool niks doen als iemand iets verkeerd doet. Dat is verdomme toch je baan?
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -