vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Twee belgische ratelbanden.
    Cobra.
    Nitraten.

Legaal vuurwerk komt natuurlijk ook.

Jijzelf gip?

kheb wat ugly joe's, en wat kleine matjes 5k en black salutes.

ook besteld bij de chinese draak of altans ik ga bestellen. voor 115 euri.
    mooie cakes.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Het woord geld valt erg vaak als tegenargument. Mooie Hollandsche gedachte
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        kheb wat ugly joe's, en wat kleine matjes 5k en black salutes.

ook besteld bij de chinese draak of altans ik ga bestellen. voor 115 euri.
        mooie cakes.
        Ugly joes zien er gevaarlijk uit. Heb zelf poolse nitraten en crazy bangs. Nitraatmatten vind ik altijd wel zonde, 25 euro. Ligt natuurlijk aan welk merk en hoeveel shots.
        Kreeg trouwens laatst zogenoemde cobratraten aangeboden, 25 voor 20 lol.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Ugly joes zien er gevaarlijk uit. Heb zelf poolse nitraten en crazy bangs. Nitraatmatten vind ik altijd wel zonde, 25 euro. Ligt natuurlijk aan welk merk en hoeveel shots.
          Kreeg trouwens laatst zogenoemde cobratraten aangeboden, 25 voor 20 lol.
          Die "Cobra traten" zijn gewoon normale nitraten maximaal 10 euro per pakje aan uitgegeven dus.

Dit jaar gaat er zeker weer geld uitgegeven worden aan vuurwerk maar toch wel wat minder als vorig jaar. Hou zelf erg veel van vuurwerk. Maakt niet uit wat vind alles leuk. Ben dan ook wel een vuurwerkfreak...

Comment

Originally posted by Gebruiker View Post
            Die "Cobra traten" zijn gewoon normale nitraten maximaal 10 euro per pakje aan uitgegeven dus.

Dit jaar gaat er zeker weer geld uitgegeven worden aan vuurwerk maar toch wel wat minder als vorig jaar. Hou zelf erg veel van vuurwerk. Maakt niet uit wat vind alles leuk. Ben dan ook wel een vuurwerkfreak...
            Cobratraten zit 8 gram in, das best aardig wat meer dan standaard en er zitten er 10 in een pakje volgens mij. Dus zijn niet echt "normale" nitraten.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Cobratraten zit 8 gram in, das best aardig wat meer dan standaard en er zitten er 10 in een pakje volgens mij. Dus zijn niet echt "normale" nitraten.
              Over welken heb jij het dan? Linkje?

Ik heb het namelijk hierover: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...io-Cobra-Traat

Comment

Nee. Carbid schieten is hier legaal, dus ik associeer vuurwerk met boeren
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Over welken heb jij het dan? Linkje?

Ik heb het namelijk hierover: [Del Elly Fellatio] Cobra Traat
                  Dat zijn de cobratraten die ik bedoel, zijn idd onder meerdere namen verkrijgbaar. En met standaard bedoel ik die Crazy Bang dingen of vergelijkbaar.

Comment

Cobratraat {Cobra 6 Nitraat} - YouTube

Gaat echt snel af. Toch maar niet.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                      Dat zijn de cobratraten die ik bedoel, zijn idd onder meerdere namen verkrijgbaar. En met standaard bedoel ik die Crazy Bang dingen of vergelijkbaar.
                      Oke maar blijkbaar zit er dus geen 10 gram in en knallen ze niet harder dan een fenix nitraat. Lekker maximaal 10 euro voor 20 stuks betalen en niet meer. Daarbij gaan ze ook nog eens erg snel af.

Comment

Delova rana. Is de Hardsste dit jaar

Delovarana & Explod - YouTube

Comment

Oke maar blijkbaar zit er dus geen 10 gram in en knallen ze niet harder dan een fenix nitraat. Lekker maximaal 10 euro voor 20 stuks betalen en niet meer. Daarbij gaan ze ook nog eens erg snel af.
                          knap als je ze daarvoor kunt vinden.....

Comment

Zonde van m`n geld. Koop alleen wat vlinders effe de famillie laten schrikken met wat dikke knallen

Ohja en m`n pa haalt een 500 000 of een miljoen kleppert, niet normaa hoe grootl die dingen, opgerold net een tractor band.
                            Last edited by Dexie; 14-12-2012, 18:54.

Comment

Wat is er toch met de klassieke strijker gebeurt?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Wat is er toch met de klassieke strijker gebeurt?
                                Die gaan best goed denk, gezien ik die pakjes als een gek verkoop.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X