vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan vuurwerk btw buiten in de schuur bewaard worden met veel vochtvreters erbij?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gezellig carbid schieten, verder koop ik zelf geen vuurwerk.
      Mind is everything.

Comment

Vuurwerk? Ik speel liever met een mix van metaal(oxides).

Just kidding folks. Ik doe niet aan vuurwerk.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Kan vuurwerk btw buiten in de schuur bewaard worden met veel vochtvreters erbij?
          maat van me deed t altijd in de schuur in een afgesloten kist , dus als je t goed afsluit kan t waarschijnlijk wel , ligt er ook aan wat voor zooi je hebt
          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Gezellig carbid schieten, verder koop ik zelf geen vuurwerk.
            Gezellig?
            Heb ik mijn bedenkingen bij bij dat spul...
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Gezellig?
              Heb ik mijn bedenkingen bij bij dat spul...
              Dat is altijd erg gezellig hier. Muziek, biertje, wijntje en de de mensen die knallen zijn meestal nuchter
              Mind is everything.

Comment

Is het verschil tussen een belgische ratelband en nederlandse groot? Zit wel een aardige prijsverschil in.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Is het verschil tussen een belgische ratelband en nederlandse groot? Zit wel een aardige prijsverschil in.

ja, nederlands gebruikt gewoon zwart kruit en als ik het goed heb gebruikt originals in belgie flash kruit.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    ja, nederlands gebruikt gewoon zwart kruit en als ik het goed heb gebruikt originals in belgie flash kruit.
                    Mmmm is dat het verschil van 30 euro waard? Ik waag het erop.

Comment

Wij gaan ook lekker carbid schieten in de middag, vuurkorfje en wat kratten pils erbij Voor 's avonds kopen we niks, kijken boven op een berg op heel het dorp uit dus zat te zien.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Mmmm is dat het verschil van 30 euro waard? Ik waag het erop.

flash is kwalitatief een stuk beter dan zwart kruid en gaat vaak ook harder en geeft wat meer flits. je ziet vaak dat belgische rollen vaak lichtflitsen afgeven in de matten en de nederlandse matten dat niet doen...

idemdito met nitraten: flits komt door het flash wat erin zit.
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

yup ook carbit schieten en dat in Rotterdam doe het al jaren en volgens mij zijn wij de enige die het doen hier politie staat zelfs te filmen met hum smartphone omdat ze het leuk vinden en nog nooit eerder heb gezien en avond uhh ja ik vier het met heel men familie en late hun nou allemaal vuurwerk fan zijn dus paar dikke bloks en rolle zijn er meestal ook wel bij ieder geval mooiste uit de buurt meestal begin zelfs te merken dat ut steeds drukker bij ons in de straat word allemaal kijkers haha
                          Vet = Spier in rust stand

Comment

Stel jullie vuurwerkfans eens voor, 31 december om 22:00 staat er 1 van de chicks naar keuze uit het fitnezchickstopic voor je deur, ze wil geneukt worden maar ze heeft een hekel aan vuurwerk.
                            Je mag haar de hele nacht neuken maar je moet dan wel al je vuurwerk onder de kraan houden en weggooien, wat doe je

Comment

Ik blij dat ik geen vuurwerkfan ben, lig ik er al eentje te dauwen terwijl de rijst nog zit te twijfelen
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Stel jullie vuurwerkfans eens voor, 31 december om 22:00 staat er 1 van de chicks naar keuze uit het fitnezchickstopic voor je deur, ze wil geneukt worden maar ze heeft een hekel aan vuurwerk.
                                Je mag haar de hele nacht neuken maar je moet dan wel al je vuurwerk onder de kraan houden en weggooien, wat doe je
                                Als er hier iemand is die daar nog over twijfelt mag die echt aan zijn geaardheid gaan twijfelen..
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X