Vragen knokploeg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen knokploeg

Ik heb nu al 6 pm`s gehad van mensen met de vraag of bodynet ook een knokploeg opricht...
    Blijkbaar is er op andere forums één en nu vragen mensen of wij er ook één oprichten.

Doordat ik niet op andere (nederlandse) forums kom heb ik geen idee wat ik me precies bij zoiets moet voorstellen en ik neem dan ook aan dat het gewoon een lolletje is. Mocht het een serieus iets zijn dan is het imo een heel erg triest iets van en door mensen die graag groot en sterk willen zijn maar om wat voor reden dan ook het niet werkelijk zijn.

Nogmaals het zal op andere forums gewoon voor de lol zijn en hoewel ik persoonlijk het wat kinderachtig vind is daar niks mis mee natuurlijk.

Kort gezegd zal er op bodynet niet zoiets komen en al helemaal niet één waar ik me voor zal aanmelden

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Is ook een lolletje, Cur.
    Ze (Rey ) hebben een knokploeg opgericht.

Je kan moeilijk via de computer iemand voor zijn kop slaan, dus moet het wel een lolletje zijn.(zou wel makkelijk zijn als dat eens kon)
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Ik ga er ook helemaal vanuit dat het een 'lolletje' is hoor!
      Uiteraard kun je niet iemand via een computer voor zijn kop slaan, hoewel, kijk naar het voetbal en het is wel de manier waarop de 'afspraken' worden gemaakt

Greets...

Comment

Zou toch wel heel erg zijn als dat de bedoeling is
        Maar nee, lijkt me sterk hoor.
        Maar je weet het indd nooit natuurlijk, als ie dan maar niet tegen mij opgericht is want je weet het he Rey ik trap je zo tussen je ......
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Weet rey zeker dat tie niet aan de roids zit??? je lijkt zo nu en dan wel een gefrusteerde en opgefokte as junk

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

knok ploeg

im game
              Who's the Chef

Comment

Is gewoon lolletje idd net als de stumpertjes club

Comment

Stumpertjes club?
                  Klinkt een stuk vriendelijker maar is het wat

Greets...

Comment

Is waarschijnlijk gewoon een andere naam voor hetzelfde groepje, ik zou hem verzonnen kunnen hebben...

Comment

Die knokploeg was iets wat ze op DBB hadden en Rey vond het leuk om op AR ook te doen dus het is een grote grap hoor,broertje.

Als het iets agressiefs zou zijn had ik het natuurlijk niet toegelaten want het moet wel gezellie blijven....al was dat de laatste week wat minder maar dat hebben we nu opgelost.

Comment

In de stumpertjes club zitten Dragonlady Bruce Duke Nukem en Purple En de knokploeg weet niet wie daar in zitten

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Testo @ Okt. 12 2005,16:18)]Die knokploeg was iets wat ze op DBB hadden en Rey vond het leuk om op AR ook te doen dus het is een grote grap hoor,broertje.

Als het iets agressiefs zou zijn had ik het natuurlijk niet toegelaten want het moet wel gezellie blijven....al was dat de laatste week wat minder maar dat hebben we nu opgelost.
                          Ging al helemaal uit van een grap hoor maar ik kreeg serieuse pm`s of wij het ook gingen doen

Wat betreft het gezellig blijven bij jullie denk ik dat maar de helft of eigenlijk 1/3 van het probleem is 'opgelost'

Heb begrepen dat het enorm hard gaat met je forumpie en dat is je gegund ook broertje

Greets...

Comment

Mja,ik ben wat te makkelijk geweest en daardoor liepen de dingen wat de mist in want blijkbaar hebben ook volwassen mensen nodig dat ze gestuurd worden dus begin het mod spelen nu door te krijgen.

Ik hou helemaal niet van editten en/of wissen maar ga nu de botte bijl hanteren als het me niet aanstaat,kan nog wel wat van je leren,broertje.

Nog tips voor me?

Comment

ja gebruik je tong iets meer en iets minder tand.......

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X