550 is het wereldrecord. Het lijkt me sterk dat Arnold toen al aan het diep-squatten was met 450
Diep squatten doe je zo
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostNog een jaartje moet ons dat ook lukken
Misschien train je al 20 jaar en zul je nooit meer dan 100 kg kunnen squatten..en anderen trainen net 4 jaar en kunnen de 200 wel halen. Genen hebben de overhand.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Mijn recordsquat is 102kg in de smith 6x. Toen had ik echt geen idee wat ik zat te doen, en toch kon ik toen zwaarder dan nu. Nu ligt het op 92 vrij en 92 smith.
200Kg is echt wel vermorzelend hoor. Zal nog wel even duren voordat ik daar ben. Wellicht dat ik met rippetoe weer over mijn record heen ga vliegen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Herr Arnold stond er wel om bekend dat hij erg lenig was, heb wel fotos van hem gezien dat hij met gemak in de split ging of een been in zijn nek legde.. Ik denk dat je dat ook wel mee kunt nemen in de overweging of zon squat als deze haalbaar is voor andere mensen. Zelfs zonder gewicht op je rug voel je het scheuren als je zo diep doorzakt :-pJe de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
Comment
-
ikzelf ben zo stijf als een plank en ben vrij lang (192) ..en kan ook niet erg diep gaan ..voel mn kuitenspieren gewoon afbreken..nu is mij verteld dat je als lang persoon beter dan ff je voeten wat wijder kan zetten.ook zie ik wel s gasten met blokjes onder de hiel (tegen t omvallen)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment