Originally posted by rainman
View Post
NickP's log
Collapse
X
-
Eens met de verschillende mannen hierboven.
De woorden"cutten,achterlopen,voorlopen,sixpack"e.d. moeten de komende tijd (lees jaren)
niet eens in je gedachte voorkomen.
Gewoon zorgen mbt je voeding dat je niet te vet worden en groeien maar.
Nu cutten is een skeletje waar je buikspieren ziet zitten.
En ik neem niet aan dat dat is wat je wil.
Je bent jong ,dus groeien is prioriteit en je verders nergens druk om maken.
Over 6 maanden weer eens wat pics posten en weer verder gaan.
Iets wat voor of achterloopt corrigeren heeft geen zin als het er eigenlijk niet eens is
Je bent erg goed bezig,dus laat je hoofd niet vollopen met randzaken en blijf hard trainen en gainen!!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostKlopt, maar ik spreek over een situatie voor de zomer van 2014. Dat duurt nog wel even.
@ diasog geen idee. Mijn vetpercentage metingen zijn behoorlijk onbetrouwbaar via inductie en huidplooi. Ik gebruik de spiegel liever als referentie punt. Ik ben bijv. toen in 8 weken tijd van 81,5kg naar 76kg gegaan.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostKlopt ook wel, haha geen probleem dat je dat zegt. Ik blijf gewoon bezig totdat er wel wat te cutten valt.
Weet je hoeveel zomers er nog aankomen?
Het is geen hardloop wedstrijd..
Net wat maarten zegt :je bent supergoed bezig,laat dat niet voor onnodige vertraging zorgen door 'cutaspiraties'.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Morgen weer trainen, vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een wedstrijd gespeeld. Ging redelijk.. Geen last van mijn schouder gehad gelukkig maar voor de rest redelijk kut. Aangezien handbal nogal een fysieke sport is en ik 10 minuten voor tijd op de grond geflikkerd ben heeft mn coach uit voorzorg me er maar weer uit gehaald XD
Eigenlijk vandaag moeten trainen maar doe dit niet op dezelfde dag als een wedstrijd.
Nog een vet plaatje die ik vond op internet, eigenlijk heeft het ook wel wat zieligs.
Comment
-
Full Body training vandaag:
Back squat:2 minuten rust
warming up 10 x 10, 10 x 40, 5 x 60, 2 x 80
5 x 5 x 95
Deadlift:1,5 minuut rust
warming up 10 x 40, 3 x 60
5 x 3 x 75
Standing calve raise: 1,5 minuut rust
1 x 15 x 65
1 x 12 x 65
1 x 13 x 65
1 x 12 x 65
Leg extension:1,5 minuut rust
4 x 10 x 30, 2 á 3 seconden bovenin vasthouden = burn.
Hamstring curl overgeslagen....
Flat barbell bench press:1,5 minuut rust
warming up 15 x 10, 10 x 30
4 x 8 x 45
Incline dumbbell bench press:1,5 minuut rust
4 x 8 x 17
Close grip bench press:2 minuten rust
warming up 10 x 20
4 x 8 x 32,5
Pendlay row:1,5 minuut rust
warming up 10 x 25
4 x 8 x 35
Full rom lateral raise & Barbell shrug achter elkaar aan: 1,5 minuut rust na de shrug
4 x 10 x 2 & 4 x 8 x 42,5
EZ-bar bicep curl:1,5 minuut rust
3 x 10 x 25,5
1 x 8 x 25,5
Inner bicep curl (aanrader van chrizzlybear)1,5 minuut rust
1 x 12 x 9,5
1 x 10 x 9,5
1 x 8 x 9,5
Kon niet meer, schouder begon links te steken godverdomme
Commentaar:
Training ging best lekker, heb het roer omgegooid en ben me volledig gaan richten op de techniek, uitvoering en mind musle connection. Ik merkte dat ik nu dus met lagere gewichten het meer in mijn spieren kon voelen dan voorheen. Voelt veel beter en ben daar blij mee.
Squat, deadlift, bench press en pendlay row blijven onder de 5/6 reps. Op de isolatie oefeningen ga ik net zolang door tot ze helemaal vol zitten (zal niet boven de 15 uitkomen, is dat wel het geval dan zal ik in gewicht verhogen)
Squat ging paar weken niet zoals gepland, gelukkig weer op de route en vandaag de 95 gepakt. Deadlift ben ik wat voorzichtig mee aangezien je de schouders naar achteren moet hebben en ik dan weer met mijn schouderblessure zit. Ging daarom ook redelijk makkelijk. Calve raise veel reps en voelde ze goed branden.
Leg extension bovenin paar seconden vasthouden met minder gewicht, voel hem goed in de quads.
Bench press: heb hem nog nooit zo goed in mijn borst gevoeld dan nu met 45 kilo hahaha mooi werk.
incline bench press erbij, techniek wat aangepast is goed gevoel weer in de borst.
cgbp blijft heerlijk voor de triceps, pendlay row gaat weer goede kant op maar blijft gevoelig voor de schouder dus niet te snel verhogen hiermee.
Full rom lateral raise en barbell shrug gaat goed, full rom natuurlijk laag gewicht. Wanneer ik die hoger doe protesteert mijn schouder. Bicep curl en inner bicep curl voelde ik lekker in mijn bicep branden. Eindelijk het gevoel dat ik ze eens aanpak
Comment
-
Gister upperbody getraind, gisteravond feest gehad: Coloursplash. Fantastische avond gehad, gedronken en gefeest en volgende ochtend 2 kg lichter
Training van gister:
Flat barbell bench press:
warming up 20 x 10, 10 x 30
2 x 8 x 47,5
2 x 9 x 47,5
Incline dumbbell bench press:
2 x 9 x 17
1 x 8 x 17
1 x 7 x 17
Close grip bench press:
warming up 10 x 20
1 x 8 x 35
2 x 10 x 35
1 x 9 x 35
Pendlay row:
warming up 10 x 25
1 x 8 x 37,5
1 x 10 x 37,5
1 x 9 x 37,5
1 x 10 x 37,5
Chin up:
1 x 8 x bw
3 x 7 x bw
Full rom lateral raise, samen met Barbell shrug:
4 x 10 x 2,5 & 2 x 12 x 45 en 2 x 10 x 45
Bicep curl:
op gevoel, ene keer 12 x 25,5 andere keer 10 of 14 ofzo.
Gewoon flink laten pompen.
Commentaar:
de trainingen verlopen tot nu toe prima, voel de spieren veel beter werken en heb het idee dat dit beter werkt. Over resultaat valt nog niks te zeggen natuurlijk aangezien ik dit nog maar paar trainingen op deze manier doe. Revalideren met mijn schouder gaat opzich goed, blijft vervelend dat het nog steeds aanwezig maar moet positief blijven.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostColoursplash. Fantastische avond gehad, gedronken en gefeest en volgende ochtend 2 kg lichter
Die 2kg zitten er morgen weer aan hoor, ben al eens 4kg vocht verloren :')
Kun je alweer wat kracht op je schouder zetten aangezien je bencht?1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by Chrizzlybear View PostMoet ook eens een avondje kunnen!
Die 2kg zitten er morgen weer aan hoor, ben al eens 4kg vocht verloren :')
Kun je alweer wat kracht op je schouder zetten aangezien je bencht?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment