Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo
ik train 8maand
ben 17 jaar weeg 72 kg
kan 8x80 8x85 8x90 5x100 en 1x115 no shit gisteren gedrukt
In een bankdrukmachine of met de losse stang?
Als je los drukt neem ik mijn petje voor je af want ik heb na 4 jaar trainen de 120 kg pas gehaald met deze oefening.
In een bankdrukmachine of met de losse stang?
Als je los drukt neem ik mijn petje voor je af want ik heb na 4 jaar trainen de 120 kg pas gehaald met deze oefening.
ben ook benieuwd, zo wie zo knap of het nou in smith is of los, vind het knap
dan wil ik wel eens weten hoe je dit doet barty 17!!!
train nu bijna 1,5 jaar maar druk pas 2x100kg, en jij zit al in 8 maanden op 115!!!
Doe op het moment 15x100 toppen doe ik al even niet meer zal het weer is proberen binnen kort.
Het was 140kg maar of dat nog het zelfde is weet ik niet
Kan je btw zomaar filmpje op youtube zetten door je aan te melden? Wil een keer een kort clipje maken, eentje als die van dedicated athlete.
zal je mss lukken, onderschat het niet he, had ik toen ook, voelde erg zwaar aan en kreeg hem maar net omhoog. verder zitten wij ongeveer op hetzelfde
druk 90x6
2x100
lijkt me opzich wel grappig om een keertje een filmpje van jezelf terug te zien dat je bezig bent met bench press, maja om het nou echt iemand te laten filmen...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment