Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klein vraagje tussendoor;
klopt het dat je in het algemeen met dumbells minder kunt pakken dan stang bankdrukken?
zal vast wel te maken hebben met evenwicht houden in beide armen apart etc. dat het daardoor moeilijker is?
klein vraagje tussendoor;
klopt het dat je in het algemeen met dumbells minder kunt pakken dan stang bankdrukken?
zal vast wel te maken hebben met evenwicht houden in beide armen apart etc. dat het daardoor moeilijker is?
Ja, klopt. Mijn formule is db press= bp-stang-2kg/db. Klopt doorgaans heel redelijk.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
zal je mss lukken, onderschat het niet he, had ik toen ook, voelde erg zwaar aan en kreeg hem maar net omhoog. verder zitten wij ongeveer op hetzelfde
druk 90x6
2x100
Om maar even hierop terug te komen, ik ga zo naar de gym. Kijken of die 100kg x 1 lukt. Ik zal proberen een video te maken ik neem me tel mee! Ik heb echter niemand die even kan helpen, al helemaal niet op zo'n tijdstip.
Om maar even hierop terug te komen, ik ga zo naar de gym. Kijken of die 100kg x 1 lukt. Ik zal proberen een video te maken ik neem me tel mee! Ik heb echter niemand die even kan helpen, al helemaal niet op zo'n tijdstip.
dan zou ik het niet gaan doen kerel, het kan mis gaan, dat weet jij ook!!!!
er zijn tog intructeurs of niet?
na de problemen met de golf arm (gaat nu stukie beter)
d8 ik ga weer is banke
4*100 makelijk
4*110 ging
2*130 wuo wel weer
hopelijk volgende week 140 weer is probere
na de problemen met de golf arm (gaat nu stukie beter)
d8 ik ga weer is banke
4*100 makelijk
4*110 ging
2*130 wuo wel weer
hopelijk volgende week 140 weer is probere
als je 100kg benchpress doet, dan haal je daar het gewicht van de stang af ( 20kg )/2 = gewicht per db en dan nog min 2 kg per db, dan kom je aan 38 kg per db of niet?
als je 100kg benchpress doet, dan haal je daar het gewicht van de stang af ( 20kg )/2 = gewicht per db en dan nog min 2 kg per db, dan kom je aan 38 kg per db of niet?
en nu nog andersom .. ik doe nu 3 sets van 8x22,5kg per dumbell 2 maandjes trainen.. had beter moeten opletten bij wiskunde volgens mij. 22,5 + 2 = 24,5 x 2 = 49 + 20 = 69 afgerond 70 zou ik dan doen?
dan zou ik het niet gaan doen kerel, het kan mis gaan, dat weet jij ook!!!!
er zijn tog intructeurs of niet?
Instructeurs zijn beneden altijd koffie aan het drinken etc en ik train boven. Resultaat: 1 x 100 = gefaald. Zal niet liegen het is gewoon niet gelukt, ik kreeg hem omhoog zakte naar mijn borst en daar was het einde verhaal. het moet haalbaar zijn aangezien ik 4 x 90 heb kunnen doen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment