Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jij voelt je dus aangesproken jongen?
ok, maar het was niet naar 1 persoon gericht was gewoon in het algemeen gezegd!
Vind gewoon dat sommige jongens hier gewoon overdrijven, denk dat veel mensen het wel met me eens zijn.
Zou sommige mensen in dit topic wel willen uitnodigen in de gym en dan laten drukken wat ze zeggen. Sommige mensen komen boven het nederlands record uit, laat me niet lachen man.
Je hebt helemaal gelijk. Ik geloof ook best dat er wel mensen zijn die van pure al veel kracht hebben, maar zo te zien zijn er wel erg veel aanwezig op bodynet.
Ontopic:
Ik ben erg veel in kracht achteruit gegaan qua bankdrukken. De vorige keer toen ik met surfsoul borst ging trainen kon ik maar net 1 x 90kg drukken...
Maar dit komt omdat ik heel erg lang niet meer ben gaan bankdrukken, dat zal ook zo blijven aangezien ik nog altijd met losse dumbells zal blijven trainen.
bwa de helft van al die mannen hier zijn maar op 1 iets gefixeerd en dat is op borst trainen, die ene helft zal dan nog es komen liegen over hun pr, beetje triest want het is moeilijk te bewijzen maar als jullie geloofwaardig willen overkomen stel ik voor een pr filmtopic te openen
bv chris, heb niks persoonlijks tegen je maar ik geloof je niet, heb tijdje geleden je avatar gezien waar je naast je neef stond ofzo en daar zag je er echt niet iemand uit die 142.5kg bencht, sommige reply´s van je trekken op weinig en dan is er nog de miserie met je rug ??
nogmaals ik heb geen probs met je maar je blijft een twijfelachtig figuur
aan die andere benchers, ik ben dan wel es benieuwd wat jullie andere pr´s zijn
@nex en general, zit in hetzelfde schuitje als jullie en moet ook terug kracht winnen maar eerst massa nu, kracht zijn zorgen voor later
@sancho 50kg is niet slecht voor een beginner dus probeer jij ons maar lekker in te halen
hallo
Ik weet niet hoe het komt maar het is echt zo wat ik hier nu vertel
Ik ben 17 jaar weeg nu ondertussen al 75kilo en train ondertussen juist nog geen jaartje.
ondertussen kan ik al sets doen van
8x80 8x95 8x100! en 1x120kilo
enkel met shakes!
Dat was wel een hele oude foto van chris, overigens denk ik dat hij bij deze gewichten een bak shirtje gebruikt omdat hij deze pas had gekocht?
ik zal ook niet zeggen dat hij een grote leugenaar maar soms twijfel ik eens bij hem en bij vele anderen maar zal er verder niks over zeggen en chris als het allemaal waar is mijn excuses
@bart
dat zijn nette prestaties voor iemand die nog maar een jaartje traint, wat zijn je andere pr´s dan ??
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment