Originally posted by Nex-
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by cybersul View Postwas 110 kg 4 5 x en nu gezakt naar 80 kg 6 x dus denk 2 x met 100 kgOriginally posted by Nex- View Post90kg 3/4 reps. 100kg 1 rep moet wel lukken...
Kan je btw zomaar filmpje op youtube zetten door je aan te melden? Wil een keer een kort clipje maken, eentje als die van dedicated athlete.Originally posted by bodybuildr1990 View Postzal je mss lukken, onderschat het niet he, had ik toen ook, voelde erg zwaar aan en kreeg hem maar net omhoog. verder zitten wij ongeveer op hetzelfde
druk 90x6
2x100
Vul het hier maar eens in dan weet je het ongerveer:
Predicting One-rep Max
Comment
-
Ik train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
Mijn max is 110 kilo en dan 3 sets van 10.
Ik heb echter wel een probleem.
Omdat ik op mijn 19e wel anderhalf jaar lang zwaar heb getraind en er in Ă©Ă©n keer mee opgehouden ben, is er een hoop vast komen te zitten.
Waaronder de spieren die het normaal wel aankunnen om een halter helemaal tot op de borst te laten zakken.
Dat lukt mij dus niet...mijn armen kunnen net onder het volledig horizontaal door, maar dieper lukt me niet.
Ik krijg er veel commentaar op van andere mensen, maar ja....dan moeten ze van bovenaf er op gaan staan drukken.
Fysio helpt niet, ik zou het los moeten laten snijden, dan laten helen en weer van voren af aan moeten beginnen.
En daar heb ik niet zo'n zin in...
Comment
-
Originally posted by OlafBiesot View PostIk train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
Omdat ik op mijn 19e wel anderhalf jaar lang zwaar heb getraind en er in Ă©Ă©n keer mee opgehouden ben, is er een hoop vast komen te zitten.
Waaronder de spieren die het normaal wel aankunnen om een halter helemaal tot op de borst te laten zakken.
Dat lukt mij dus niet...mijn armen kunnen net onder het volledig horizontaal door, maar dieper lukt me niet.
Ik krijg er veel commentaar op van andere mensen, maar ja....dan moeten ze van bovenaf er op gaan staan drukken.
Fysio helpt niet, ik zou het los moeten laten snijden, dan laten helen en weer van voren af aan moeten beginnen.
En daar heb ik niet zo'n zin in...Wat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by cybersul View PostRekken en strekken"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostInstructeurs zijn beneden altijd koffie aan het drinken etc en ik train boven. Resultaat: 1 x 100 = gefaald. Zal niet liegen het is gewoon niet gelukt, ik kreeg hem omhoog zakte naar mijn borst en daar was het einde verhaal. het moet haalbaar zijn aangezien ik 4 x 90 heb kunnen doen.
Woensdag gaan we het weer proberen.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Post4x90 moet je 1x100 kunnne drukken, dacht ik zo, wel jammer overigens, volgende x druk je het wel"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by OlafBiesot View PostIk train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
En daar heb ik niet zo'n zin in...In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik ben 1.81 lang, en wat ik weeg....geen idee...ik weeg me al 3 jaar niet meer.
Ik kan nog wel dezelfde broeken aan als toen ik 84 woog..
Heb een zware lichaamsbouw trouwens.
Daarom wilde ik ook gaan krachttrainen.
Het zit er gewoon in...
Rekken en strekken..ja ik doe dat na elke training..
Ik kan makkelijk uit rechte stand met mijn handen op de grond.
Maar dat zal met de benen te maken hebben denk ik zo.
Ik kom met mijn armen echt nauwelijks achter de rug, dat valt vies tegen.
Comment
-
Dan zitten je schouders zwaar vast gozer. Zou toch eens kijken of je wat schoudermobiliteitsoefeningen kunt gaan doen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: